myykee hyvät

immeiset

ASUNTONNE ILMAN VÄLITTÄJIÄ, MUUTAMALLA VÄLITYSPALKKIOLLA NÄÄ VÄLITTÄJÄT MAKSAA OMAN TALONSA, SAMANLAINEN TAKUU ON TALOLLA OSTITKO VÄLITTÄJÄN KAAUTTA VAI ET, TYPERÄÄ MAKSAA LISÄHINTAA VÄLITTÄJILLE, VÄLITTÄJIEN TEHTÄVÄ ON SAADA ASUNNOSTA MAKSIMIHINTA, TOSIN HYÖTY VOI MENNÄ VÄLITTÄJÄN KULUIHIN ESIM. 4%KAUPPAHINNASTA. TALOSTA MYYJÄ SAA ESIM400.000 VÄLITTÄJÄN KAUTTA, ESIM VÄLTYSPALKKIO JO 16.000E, ONKOHAN SEN ARVOSTA TUO TYÖ, KOVA TUNTIPAALKKA AINAKIN.....

7

1252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jee

tyhjänpuhujat puhuu sut ympäri lupauksillaan, ja sä hölmö uskot niitä huijareita kuin jeesusta....luulet tekeväs elämäsi kaupat,vaikk onki päinvastoin.....

• monet hyvät

tuolla välityspalkkiolla tekee vaikka tv-mainoksen ja kaupanpäällä lehtimainoksia pinon. Asunnonvälitysfirma tyytyy päivittämään arkistoonsa pikkukuvapinon talostasi. Ei ole liikkuvaa kuvaa juuri lainkaan näin nykyaikana välitysfirmoilla, huh.

• lassepoika

Ystäväni myi juuri kerrostaloasunnon ilman välittäjää. Hyvin meni kaupaksi, ja varsinkin osakkeiden myyminen on helppoa. Kiinteistössä onkin omat kommervenkkinsä. Kuitenkin säästö oli välittäjän tekemään kauppaan 6000 euroa. Sillä sitten kävivät ulkomailla ja kalustivat uutta kotia. SUOSITTELEN.

• olisi saanut huoneistosta

2000 Eur enemmän kuin nyt saivat?
        Olisi sillä saanut matkustella ja eikä olsi tarvinnut notkua esittelyissä itse.
        Olisi voinut senkin ajan matkustella taas.

• asuu vanhassa

rivarissa ja ajaa talon vanhaa autoa, että meniskö nyt ihan kaikki rahat välittäjälle itselleen?
      Olisiko jotain kuluja myös noilla firmoilla?
      No rohkeasti vaan alalle kun on niin helppoa.
      Itse olen käynyt haastattelussa ja saisi heti aloittaa.
      Hesari vaan käteen ja soitteleemaan ihmisille.

• Provisio vaihtelee riippuen yrityksestä. Haarukka on varsin laaja 8-36 % alvittomasta myynnistä. Yleensä suurimmat firmat maksaa huonointa palkkaa.

Itsellä hyvä kiinteä prossa ja edut palkan päälle. Pienimmissä firmoissa ei muuten ole etuja, kuten autoetu jne...

• kiikkuu
        Välittäjä_LKV kirjoitti:

Provisio vaihtelee riippuen yrityksestä. Haarukka on varsin laaja 8-36 % alvittomasta myynnistä. Yleensä suurimmat firmat maksaa huonointa palkkaa.

Itsellä hyvä kiinteä prossa ja edut palkan päälle. Pienimmissä firmoissa ei muuten ole etuja, kuten autoetu jne...

Olen myynyt asuntoja itse sekä välittäjän kautta. Joskun kohde on sellainen, että HYVÄLLÄ välittäjällä on kanavia myydä kohde nopeasti. Toisaalta kun itse myy niin poikkeuksetta asunnosta jää enemmän käteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      130
      2464
    2. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      18
      2191
    3. Huulitäytteet ja tekotisssit

Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä
      Suomussalmi
      173
      1932
    4. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      244
      1447
    5. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      127
      1289
    6. Sait mut mies heikoksi

Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m
      Ikävä
      86
      1154
    7. Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.

Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      988
    8. Itsensä pidättely

Pidätteletkö tunteitasi tai itseäsi hänen aikanaan ja jos niin miksi?
      Ikävä
      84
      917
    9. Unelma tilanne

Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j
      Ikävä
      70
      882
    10. Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?

Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään
      Kotimaiset julkkisjuorut
      45
      800
    Aihe