myykee hyvät

immeiset

ASUNTONNE ILMAN VÄLITTÄJIÄ, MUUTAMALLA VÄLITYSPALKKIOLLA NÄÄ VÄLITTÄJÄT MAKSAA OMAN TALONSA, SAMANLAINEN TAKUU ON TALOLLA OSTITKO VÄLITTÄJÄN KAAUTTA VAI ET, TYPERÄÄ MAKSAA LISÄHINTAA VÄLITTÄJILLE, VÄLITTÄJIEN TEHTÄVÄ ON SAADA ASUNNOSTA MAKSIMIHINTA, TOSIN HYÖTY VOI MENNÄ VÄLITTÄJÄN KULUIHIN ESIM. 4%KAUPPAHINNASTA. TALOSTA MYYJÄ SAA ESIM400.000 VÄLITTÄJÄN KAUTTA, ESIM VÄLTYSPALKKIO JO 16.000E, ONKOHAN SEN ARVOSTA TUO TYÖ, KOVA TUNTIPAALKKA AINAKIN.....

7

1233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jee

tyhjänpuhujat puhuu sut ympäri lupauksillaan, ja sä hölmö uskot niitä huijareita kuin jeesusta....luulet tekeväs elämäsi kaupat,vaikk onki päinvastoin.....

• monet hyvät

tuolla välityspalkkiolla tekee vaikka tv-mainoksen ja kaupanpäällä lehtimainoksia pinon. Asunnonvälitysfirma tyytyy päivittämään arkistoonsa pikkukuvapinon talostasi. Ei ole liikkuvaa kuvaa juuri lainkaan näin nykyaikana välitysfirmoilla, huh.

• lassepoika

Ystäväni myi juuri kerrostaloasunnon ilman välittäjää. Hyvin meni kaupaksi, ja varsinkin osakkeiden myyminen on helppoa. Kiinteistössä onkin omat kommervenkkinsä. Kuitenkin säästö oli välittäjän tekemään kauppaan 6000 euroa. Sillä sitten kävivät ulkomailla ja kalustivat uutta kotia. SUOSITTELEN.

• olisi saanut huoneistosta

2000 Eur enemmän kuin nyt saivat?
        Olisi sillä saanut matkustella ja eikä olsi tarvinnut notkua esittelyissä itse.
        Olisi voinut senkin ajan matkustella taas.

• asuu vanhassa

rivarissa ja ajaa talon vanhaa autoa, että meniskö nyt ihan kaikki rahat välittäjälle itselleen?
      Olisiko jotain kuluja myös noilla firmoilla?
      No rohkeasti vaan alalle kun on niin helppoa.
      Itse olen käynyt haastattelussa ja saisi heti aloittaa.
      Hesari vaan käteen ja soitteleemaan ihmisille.

• Provisio vaihtelee riippuen yrityksestä. Haarukka on varsin laaja 8-36 % alvittomasta myynnistä. Yleensä suurimmat firmat maksaa huonointa palkkaa.

Itsellä hyvä kiinteä prossa ja edut palkan päälle. Pienimmissä firmoissa ei muuten ole etuja, kuten autoetu jne...

• kiikkuu
        Välittäjä_LKV kirjoitti:

Provisio vaihtelee riippuen yrityksestä. Haarukka on varsin laaja 8-36 % alvittomasta myynnistä. Yleensä suurimmat firmat maksaa huonointa palkkaa.

Itsellä hyvä kiinteä prossa ja edut palkan päälle. Pienimmissä firmoissa ei muuten ole etuja, kuten autoetu jne...

Olen myynyt asuntoja itse sekä välittäjän kautta. Joskun kohde on sellainen, että HYVÄLLÄ välittäjällä on kanavia myydä kohde nopeasti. Toisaalta kun itse myy niin poikkeuksetta asunnosta jää enemmän käteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      151
      11416
    2. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      28
      8102
    3. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      56
      5894
    4. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      162
      4809
    5. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      15
      4681
    6. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      32
      4331
    7. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      84
      4203
    8. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      84
      3487
    9. Juuri muiston ne

Rakastuneet katseesi. Huh
      Ikävä
      80