Ensimmäinen kertani

J<3J

Heräsin aamulla oven kolinaan ja puheen sorinaan. Huomenna olisi jotkut tylsät juhlat. Kömmin ylös sängystä ja maleksin kohti vessaa. Juuri vessan ovella törmäsin puolituttuun poikaan, Janiin. Punastuin ja menin vessaan. Janiin olin tutustunut monissa juhlissa ja olimme liikkuneet myös jonkun verran samoissa porukoissa.



Menin hakemaan puhtaan pyyhkeen itselleni ja menin suihkuun. "Unohdin" lukita oven. Peseydyin hieman jännittyneenä, sillä oin melkein varma, että Jani oli huomannut minun menevän suihkuun. Kuulin askeleita ja jännityin entisestään. Joku veti suihkuverhoa sivuun, Jani. Hän seisoi alastomana edessäni. Katsoimme toisiamme ääneti, veden virratessa vartaloani pitkin. Jani astui lähemmäs ja kosketti hellästi kädellään kättäni. Olin kuin sähköiskun saanut. Jani hiveli kättäni ja astui lähemmäs. Kosketin Janin rintaa, joka oli jo märkä suihkun osuessa jo häneen. Jani värähti ja hivuttautui ihan kiinni minuun. Hän suuteli hellästi ja halasi. Tunsin kuumien väreiden väreilevän kehoani pitkin. Tunsin samalla, kuinka Janin kulli alkoi jäykistyä. se kasvoi ja pilluni oli aivan kostea. Halusin Jania, todella halusin. Jani siirsi kättään vatsaani pitkin alemmas. Suljin silmäni ja nautin. Olin todella jännittynyt, mutta yritin rentoutua. Janin sormet liukuivat kohti pilluani.



Kaikki tämä keskeytyi, kun oveen koputettiin. Molemmat säikähdimme pahasti ja kiiruhdin kuivailemaan itseäni. Nopeasti livahdin omaan huoneeseeni Janin jäädessä kylmään suihkuun. Aamiaspöydässä istuin Jania vastapäätä ja kosketin jalallani hänen jalkaansa. Jani meinasi kaataa kahvit pöydälle tuntiessaan kosketuksen. Pöydässä jaettiin samalla huoneet. Oma huoneeni oli varattu äidin sisarelle lapsineen, äidin makuu huone hänelle ja pikkusiskolleni ja niin edelleen. Viimeisenä ilmoitettiin, että nukkuisin aitassa, seuranani Jani. Molemmat meinasimme hörpätä kahvit väärään kurkkuun. Salaa olin toivonutkin tätä huonejakoa.



Illalla majoittuessamme kunkin valitessa patjojaan ja sänkyjään olimme Janin kanssa ulkoiluttamassa koiraa. Takaisin tultuamme jäljellä oli vain kahden hengen patja. Raahasimme patjan aittaan ja haimme omat tavaramme. Kävimme nukkumaan, mutta selvää oli, ettei kumpikaan saanut unta. Kuulin kun Jani kääntyi kohti minua. Hän laittoi kätensä päälleni, värähdin. Käännyin kyljelleni kohti Jania ja suutelin hellästi. Jani antoi kätensä vaeltaa vartalollani. Hän kokeili rintojani ja lähestyi nännejäni, jotka olivat jo aivan kovat ja sen huomasi helposti ohuen yöpaitani alta. Jani pyöritteli nänniäni sormiensa välissä toisen käden liukuessa kohti vatsaani. Sormet hapuilivat kohti alushousujani ja näppärästi niiden alle. Janin sormet kohtasivat ensimmäistä kertaa siistityn karvatupsuni. Tunne oli molemmille uusi. Liu'utin oman käteni Janin boksereiden päälle. Tunsin kohouman selvästi. Hivelin Janin munaa ja hän huokasi. Janin sormet olivat jo häpyhuulillani. Ne tutkivat varovasti kosteaa pilluani. Huokaisin syvään. Siirsin käteni Janin boksereiden sisään. Hiljaa aloin hivellä hänen kovaa munaansa. Jani riisui pikkuhousuni ja omat bokserinsa.

Jani suuteli mua himokkaasti ja hiveli pilluani.

-Haluuks sä tätä oikeesti?, Jani kysyi.

-Haluun. Mä haluun sut nyt., vastasin. Jani nousi ja haki kassistansa kondomin.

-Mä en sit oo ollu kenenkää kaa..., sanoin Janille.

-Ootko sä sit aivan varma tästä?, Jani varmisti.

-Olen olen, vakuuttelin. Jani rullasi kondomin munansa päälle ja tuli päälleni.



Hän ohjasi kullinsa pillunhuulilleni ja hitaasti työntyi sisääni, vähän kerrallaan. Tunne oli kamala ja sattui kauheasti. Yritin rentoutua ja rentouduinkin jotenkuten. Pikku hiljaa Jani alkoi liikkua nopeammin ja helpommin sisälläni. Pian tunne muuttui miellyttäväksi ja Jani alkoi hieroa klittaani.

-Tykkääks sä tästä?, Jani kysyi.

-Ihanaa, huohotin kiimassa. Jani hieroi klittaani ja alkoi työnnellä rajummin. Huohotimme molemmat kovemmin ja tiesin molempien laukeavan hetkenä minä hyvänsä. Janin oli vaikea keskittyä panemiseen ja hieromiseen. Syvältä sisältäni kumpusi rajuja väreitä. Tunsin, kuinka ensimmäinen orgasmini tuli todella rajuna. Janin työnnöt kävivät entistä rajummiksi ja hän laukesi. Jani jäi päälleni ja antoi kullinsa veltostua sisälläni. Se tuntui hyvältä.

Jani siirtyi viereeni makaamaan ja suuteli hellästi.

-Sä olet ihana, hän sanoi ja suuteli minua kaulalle.
-Mä rakastan sua, kuiskasin Janille.

2

21011

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön.

      kertani, että täytyy sanoa novellin olevan huono. Surkea. Juoni?

      • Roppu

        ...niin mikä juoni?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6390
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2614
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2170
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1847
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1437
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe