Skorppis rakastui

omarakas

Hei! Tai rapumies rakastui minuun! Olen itse skorppari. Mitähän tulevaisuuden näkymiä meillä on? Olemme olleet ystäviä jo monen vuoden ajan, hän tuntee minun oikkuni ja minä hänen. Yhteekin on otettu! Nykyään näyttää siltä, että luottamus on kohdallaan mutta se ravun herkkänahkaisuus vaivaa minua. Skorppiksena joskus tulee sanottua kaikenlaista ja sitten hän hautoo sitä päiväkausia ja vetäytyy kuoreensa. Rakastan häntä yli kaiken. Neuvokaa minua, myös skorpparit jos luette tätä.

4

1378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neuvo

      Miks ajatella tollaisia asioita etukäteen?Jos kaikki näyttää hyvältä niin miks murehtia asioita etukäteen??Nauti siitä mitä nyt on,jos hän on sulle tarkoitettu niin sit on, jos ei niin sekin selviää, ei siihen mitkään horoskoopit mitään voi.Mun mielestä on aivan turha etukäteen asennoitua että mikä vois mnnä pieleen, koska sit se varmasti menee.Sitä saa mitä tilaa....niin se vaan menee...Minä sanon että nauti tästä mitä teil nyt on, ja ole onnellinen jos siihen on mhdollisuus.
      Jos ihan välttämättä haluat horoskooppeja ajatella niin kyllähän skorppari ja rapu ovat yhteensopivia.

    • ne erimielisyydet

      kun teillä on loistava tulevaisuus yhdessä. Kumpikin intohimoisia, tunneihmisiä, ja syvällisiä. Skorpioni joskus piikikäs mutta sitähän voi oppia vähän muotoilemaan ennen kuin laukaisee. Minäkin olen oppinut.
      Kaiken kaikkiaan erinomainen suhde, niin kuin olet jos ystävänäkin huomannut. Kannattaa nähdä vaivaa sen eteeen. Jokaisella parilla on yhteentörmäyksensä, skorppari-rapu-yhdistelmällä ne vain ovat niin pikkujuttuja verrattuna kaikkeen siihen hyvään, joka ei ainoastaan toimi, vaan toimii erinomaisesti. Pidä kiinni ravustasi, ja jutelkaa kun tökkii (muista skopioni laittaa piikkiin suoja kun aloitat puhumisen ;) )

      hyvää tulevaisuutta teille, meillä samanlaista enkä pois vaihtaisi omaa rapukultaani!

    • skorpparinainen

      vastasi todella hyvin jo tähän.
      Itsellä takan loistavat yli 15 vuotta rapumiehen kanssa.Paras ja pisin suhde tähän asti ja totean niinkuin sinäkin et skorpparina osasin olla aika piikikäskin välillä ja ehkä minun vahvuuteeni se sitten kaatuikin et rapumies sit meni ja petti ja tiet eros.Mutta silti parempaa miestä kuin rapu et voi löytää.Ja anna sen vetäytyä kuoreensa välillä...se tarvii sitä...niinkuin miehet muutenkin.Kyllä se sieltä sitten taas kaivautuu esille kun on valmis.
      Kaikkea hyvää teille ja anna palaa...älä mieti liikaa etukäteen.Ja jos mahdollista älä ole liian 'kiinni' ravussa.

    • rapuhepsankeikka

      Itse asiassa: väitän, että herkkähipiäisyys on teidän skorparien heiniä. Skoputhan ovat hyvin herkkiä sisältä, ja pyrkivät piikittelyllä piilottamaan sen. Skoput näkevät omat "puutteensa" ravuissa. Toisen ihmisen kunnioittaminen sellaisena kuin on, sitä rapu arvostaa. Asiasta voi ja tulee sanoa, mutta kuka osaa arvostaa rakentavaa vittuilijaa? En minä ainakaan -> sodankäynti alkaa helposti tällaisesta. Mieti mitä sanot, niin ei tule turhia yhteenottoja. Miksi sitä paitsi tietoisesti loukata ketään ihmistä, varsinkaan sellaista josta välittää?

      Sanoisin, että rapumiehen kanssa pärjää erinomaisesti, jos antaa hänen mennä ja tulla niin kuin hän haluaa. Anna rapumiehelle ajatuksen vapaus. Ravuilla on paljon sanottavaa ja he osaavat sukeltaa alitajuntaan ja tuovat sieltä pinnalle helmiä. Tätä eivät monetkaan käsitä ja silloin ravun ominaisuudet menevät hukkaan (helmiä sioille). Sanoisin, että rapu on aika yllättävän itsenäinen/itsekäs luonne, joten viisaana skopuna osaat varmaan vastata niihin haasteisiin. Älä dominoi, vaan pyri yhteiseen säveleen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1445
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1137
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      103
      1020
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      877
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      850
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      64
      760
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      747
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      692
    Aihe