Onko kukaan saanut apua probiootti plus nimisistä maitohappobakteereista? minulla ongelmana herkkä vatsa joka usein reagoi ripulilla. Aikaisemmin olen kokeillut lacto sevenia ja idoformia, joista ehkä hieman apua. Mulla vaan ongelmana kun aloitin probiootti plussan syönnin että aluksi vatsa tahtoi mennä vielä enempi sekaisin. Onko tämä normaalia että kestää vähän aikaan ennen kuin suolisto tottuu tähän?
Niin ja kertokaa mikä maitohappobakteeri teille on tuonut avun!
probiootti
9
1083
Vastaukset
- ruokavalio on a ja o
Itse juon päivittäin Gefilusmehuja (veteen sekoitettuna). En osaa sanoa että onko niistä apua vai ei, mutta uskoisin että niistä jotakin vaikutusta on... Voi olla hieman kalliimpaa kuin tavan mehut, mutta veteen sekoitettuna kyllä nekin riittävät ihan hyvin. mm. Omena-rypäle, 5 hedelmää mehut ovat parempia kuin monet muut mehut.
Maitohappobakteereilla on varmasti vaikutusta, mutta näissäkin vaikutukset ovat yksilöllisiä. Joillekin joku toinen tuote saattaa olla parempaa ja toisille jokin toinen. Joillekin hyötyvaikutus tuntuu olevan pientä(???).
Itse kun aloitin ensimmäistä kertaa syömään idoforomia niin tilanne parantui huomattavasti ja viikon verran sitä kesti. Toisaalta tämän viikon jälkeen vaikutukset jotenkin vähenivät???
Silti ainakin itse suosittelen syömään maitohappobakteereita ja kokeilemaan noita gefilusmehujakln. Voihan niistä olla jonkinlaista apua ja mahdollisesti ennaltaehkäisevää? jos ei sitten muuta.
Jotkuthan ovat saaneet todella paljon apua maitohappobakteerivalmisteita eli yksilölliset erot ovat suuria... - molkosan
molkosan
- hei sinä bakt-linkin laittaja
Ennen söin probiootti plussaa, nyt syön Lacto 7:iä koska sen pitäisi olla kuulemma vahvimpia. Tosin tässä yhdessä linkissä mitä täälläkin on jaettu, ei siitä ole mitään mainintaa...oli vaan maininta ettei noita pitäisi koskaan syödä tablettimuodossa. Miksei ? :o varsinkin jos ne auttavat. :) Aloitin vasta, en osaa siis vielä sanoa tarkempia omia kokemuksia.
- syödä molkosania
koska minulla on erittäin paha laktoosi vaiva. Tarkoititko sinä joka olet syönyt probiootte plus tabuja et sulla meni kans vatsa sekaisin? miten kauan söit niitä? ajattelin vain et jos näit täytyy jonku aikaa syödä et vatsa tottuu...
- jos auttaa
syödä molkosania kirjoitti:
koska minulla on erittäin paha laktoosi vaiva. Tarkoititko sinä joka olet syönyt probiootte plus tabuja et sulla meni kans vatsa sekaisin? miten kauan söit niitä? ajattelin vain et jos näit täytyy jonku aikaa syödä et vatsa tottuu...
Voihan niitä kokeilla jonkun viikon ja jos ei tunnu auttavan niin sitten lopetat.
- ihan sopiva
jos auttaa kirjoitti:
Voihan niitä kokeilla jonkun viikon ja jos ei tunnu auttavan niin sitten lopetat.
Yleensä sivuvaikutukset lienevät harvempia? mutta ehkä viikkkokin on sopiva aika ja sitten kokeilee jotakin toista merkkiä...
- helpottamaan
ihan sopiva kirjoitti:
Yleensä sivuvaikutukset lienevät harvempia? mutta ehkä viikkkokin on sopiva aika ja sitten kokeilee jotakin toista merkkiä...
Olen huomannut että minulle paras vaihtoehto on ottaa maitohappobakteeri syönni yhteydessä. Jos otan tyhjään vatsaan tulee ongelmia.. aika jännä ku yleensä kehotetaan ottamaan illalla ennen nukkumaan menoa. olen yli viikon syönyt probiootti plus ja vatsa on nyt pari päivää ollut kuin unelma, täytyy varmaan koputtaa puuta...
- käytin
mitä sinäkin,oireet oli samanlaiset myös!vaihdoin qur nimiseen ja apu tuli eikä oireita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Dannysta tulee isä 83-vuotiaana
Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll1818062Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava2544210Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi723460Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut903211Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi182341Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs42175100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es262012Kunnanjohtaja haista sinä
Kyvytön johtamaan kuntaa! Täysin kyvytön. Toivottavasti Hattula saa sinut vaivoikseen. Epäpätevä, ammattitaidoton, yhtei351631Gallup: Mitä teillä syödään pääsiäisenä, onko juhlaruokaa vai meneekö arkiruoilla?
Monessa perheessä pääsiäisenä pöytään pistetään vähän parempaa herkkua. Pääruokaan panostetaan ja lisäksi leivotaan vaik491535Loimaan k-citymarketilla puukotus
Jonka on puukotettu Loimaan citymarketilla tänään iltapäivällä noin klo 14. Kuulin kun ambulanssi huusi kaupungilla kun481507