I miss You

Leimahteleva eilinen minussa
kirjoitti tuhansin sanoin rakkaudesta
kevein sormin ja sydämin.

Aavistin kyllä
että sormeni puutuisivat
ja roihu sielussani
lopulta hiipuisi hiljaa.

Niin kuin lasketut purjeet
odottavat nousevaa tuulta
niin minäkin
erilaisena kuin ennen.

Katson Sinua katsomatta
silti …

14

459

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • verditti

      Kypsän ihmisen kypsää runoutta. Älä nolaa minua kertomalla olevasi parikymppinen!

      • lindalinda1

        saada uusia lukijoita/kommentoijia.

        En nolaa. Jos olisit lukenut edellisen runoni, se
        olisi kiertonut jo ikäni suurinpiirteisesti aina-
        kin. Minulla on kuule jo aikuinen tytär ja
        hänelläkin on jo tytär, joten mummukin siis olen
        jo.

        Se siitä ja loput kirjeessä * hymy *

        Lämmin kiitokseni Verditti sanoistasi, olen otet-
        tu tietenkin.


    • *runo64*

      ..tyveneen ja paikoilleen
      pakottaa ajattelemaan
      kun tuuli tavallaan kaiken uuden
      tuoden ja purjeet toivosta pullistuu
      ja suunta on selvää.
      tälläisiä ja kummallisia ajatuksia
      kaunis runosi herätti.

      • lindalinda1

        ajatuksesi, miellyttävää luettavaa kuten aina.

        Mukavaa illan ja viikonlopun jatkoa toivotellen
        ja kiittäen
        linda


    • padme_amidala

      ..olet kirjoittanut samasta aiheesta. Mutta aivan erilailla käsittelit aihetta. Taas niin taitavin sanakääntein:
      "tuhansin sanoin rakkaudesta
      kevein sormin ja sydämin"
      mahtavasti sanottu, kunnioitan todella taitoasi.
      Kiitos lukuhetkestä : )

      • lindalinda1

        olin kirjoittanut tämän runoni jo jokusia päiviä
        sitten, mutta useinhan me täällä käsittelemme sa-
        moja aiheita. Rakkaus on sellaista, se synnyttää
        tietty samoista aiheista runoja väkisinkin.

        Kiitos jälleen ylistävistä sanoistasi, vaikka
        tiedä kuinka " taitavia " sanani ovat olen silti
        otettu niistä.


    • kaaru

      Kuin tuli ja leimaus
      Sinä olit minulle
      sait minut kirjoittamaan
      rakkaudesta sanoja tuhansia

      Rakkaus jo loppunut
      sanat eivät lopu
      säkenöi ne aarteena
      kuin jatkokertomusta
      odottaen

      Kun kesätuuli
      lämmittää ihoani
      tiedän sen
      Sinä olet vierelläni

      Näen jo Sinut
      utuisena hahmona
      taivaanrannalla
      en näe vielä
      tarkkaan kasvojasi
      etkä Sinä minun

      • lindalinda1

        kirjoittamaan vastaasi vaikka runosi antaisi sii-
        hen mitä parhaimmat eväät. Mahdottoman ihania sä-
        keitä, joissa olisi ainesta.

        Kiitos Kaaru, Sinun runosi on huomattavasti
        valoisampi kuin omani.


    • Tequila sunset

      ...kaunis..

      • lindalinda1

        kiitos, se kuuluu Sinulle.


    • Kirjoitin vastarunon,
      jonka häveten deletoin:(

      Linda, tämä oli loistava!

      • lindalinda1

        aina samanlainen jäärä Sinäkin.

        " häveten deletoin " Kuuleppas nyt. Sinä et osaa
        edes kirjoittaa sellaista runoa, jota pitäisi hä-
        vetä nainen !

        Kiitos sanoistasi.


    • Mysteriet

      Jukoliste akka !

      Tässä se on!
      SE runo...

      Komeeta!

      Nappasin tämän talteen =)

      • lindalinda1

        se alat sitten noitumaan het aamusta.

        Jaa-a, mitä minä enää osaan Sinullekkaan sanoa
        tuollaisen palautteen edessä. Heh, taisi tulla
        tuosta " komeesta " korvaava niille neljälle kir-
        jaimelle joita joskus aiemmin viljelit. Tai enhän
        minä tiedä, tuli vaan mieleen.

        Sylin kokoinen kiitos, ja se ei ole ihan pieni
        kuten tiedät :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe