Haku työhön päättyi 15.2.2008 ja ajattelin että nyt tärppäsi. Oli kaikki tarvittavat taidot ja opinnot. En päässyt. Kaveri joka työn sai, oli aloittanut sen jo 1.1.2008 joten hiukan alkoi tämä minunkin laskutaitoni raksuttamaan. Miten ihmeessä kaupungin töihin pääsee, kun ei ole isukkia avittamassa.
Sukupuolisyrjintää ja ikärasismia sanon katkera minä
R:n kaupungille haettiin järjestelmäasiantuntijaa
5
1008
Vastaukset 5
- gfhjhgf
Se vain on kunnallisella puolella niin että työpaikka pitää ilmoittaa julkiseen hakuun vaikka siihen olisikin jo valmiiksi katsottu tekijä.
- Ja pakko haastatella joillakin
Ja pakko haastatella joillakin. Olen 20 vuotta nauranut tätä atk-alalla jota olen nähnyt monissa firmoissa että kunnilla ja valtiolla pitää laittaa paikka hakuun vaikka tiedetään kuka otetaan. Sitten käydään vaikka 100-200 hakemusta läpi ja haastatellaankin vaikka tiedetään että näistä ketään ei valita. Ja paljon tämä työllistää johtajia/esimiehiä/päälliköitä ja tällä työllä ei mitään väliä.
Toivottavasti pääsisin pois atk alalta joskus on haaveeni
- Nimetön
Ei mitään uutta.
Suomessa n. 400 kuntaa
Ruotsissa n. 290 kuntaa
Asukkaita Suomessa 5,3 miljoonaa, Ruotsissa 9,2.
Arvatkaa kummassa pieni piiri pyörii enemmän kuntatasolla...
"Miten ihmeessä kaupungin töihin pääsee, kun ei ole isukkia avittamassa. Sukupuolisyrjintää ja ikärasismia sanon katkera minä"
Et varmaan mitenkään.
---
Voit valmistautua tietenkin itsesi syyllistämiseen: Vika on tietenkin itsessä kun et pääse töihin!
Olet vitun paska laiskuri. Mikset mene töihin? Muut kysyvät... - 30-vee tietoliikenneinssi
Juu minäkin katsoin sitä selvityslappua joka tuli sitten kotiin, ja merkkasin saman homman että heebo oli tehnyt jo vuoden alusta niitä hommia. Ja oli muutenkin näköjään paikkakuntalainen ja ollut hommissa ennenkin.
Itse olen huomannu valtion paikoissa ton homman niin ikään, myös VV-sijaisuuksissa. - Mikähän lienee
Kai tuolla R:llä on joku parempikin nimi?
Rauma, Raahe, Riihimäki... siis mistä oikein kirjoitat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei201304Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331221- 641210
- 1081175
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671039- 109989
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94947Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182913- 80821
- 43814
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66781Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50676- 43656
- 58643
- 70636
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087598- 52554
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r112547- 60544