Käytetyssä koneessa asennettu käyttis, jossa ed.omistajan tunnarit ja salasana.
Pystyykö helposti muuttamaan itseni ainoaksi (pää)käyttäjäksi omine salasanoineni ja hukkaamaan ed. omistajan tunnuksen ja salasanan bittiavaruuteen.
Siis ettei tarvitsisi ajaa käyttistä uudelleen ja määritellä siinä ne.
Käyttis on Tiger 10.4 iBookissa.
Ainoa Käyttäjä
veli
2
289
Vastaukset
- Al Macone
Kirjaudut sisään vanhan käyttäjän tunnuksella, luot uuden käyttäjän ja annat sille ylläpito-oikeudet. Sitten kirjaudut ulos vanhalla ja sisään uudella käyttäjätunnuksella. Sen jälkeen voit poistaa vanhan käyttäjän. Jos sinulla ei ole tiedossa vanhan käyttäjän salasanaa niin saat nollattua sen koneen asennuslevyn avulla.
- veli
ohjeista. Homma onnistui - olisi ehkä itsekin pitänyt tutkiskella...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418