näitä kirjoituksia ja olen sitämieltä et haaveita ja unelmia on meillä kaikilla, niin Sinulla kuin minullakin.
Mut tosiasiat ovat tosiasioita.Ei saa antaa pikkusormea koska se voi viedä koko käden.
Jätetään nämä haaveet unholaan ja jatketan välillä todellista elemää.
Pyydän anteeksi, jos olen loukannut jotenkin Sua vaikka en tarkotuksella sitä ole tehnyt.
Toivon myös sieltäpäin ettet loukkaisi minuakaan enempää mikä on jo päässyt tapahtumaan.
Annetaan elämän jatkua omallapainollaan, niin me kaikki ollaan Onnellisia ilman minkälaisia ylimääräisiä paineita.
Kaikella ystävyydellä ja ajatuksilla Sinun muistava.
Olen lueskellut
onnenkukka
1
326
Vastaukset
- onnenkukka
näitten kauniiden ajatusten ja haaveiden kirjoittelusta.Ne on ainakin osittain ollut kiva lukea, vaikka jotkut viestit ovat saaneet itkemään ja olen niistä ollut surullinen.Tiedän itse mitä olen elämässä tehnyt ja jättänyt tekemättä, enkä kadu mitään ja haluan et siltäosin sasin olla rauhassa.
Eikös se ole niin, et vakka kantesa valikoi?
Toivon oikein rauhallista yötä ja Jumalan siunausta poikaenkelille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2394190Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1142649Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412402Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161446Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811446- 481179
- 781097
- 59973
- 45956
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58931