näitä kirjoituksia ja olen sitämieltä et haaveita ja unelmia on meillä kaikilla, niin Sinulla kuin minullakin.
Mut tosiasiat ovat tosiasioita.Ei saa antaa pikkusormea koska se voi viedä koko käden.
Jätetään nämä haaveet unholaan ja jatketan välillä todellista elemää.
Pyydän anteeksi, jos olen loukannut jotenkin Sua vaikka en tarkotuksella sitä ole tehnyt.
Toivon myös sieltäpäin ettet loukkaisi minuakaan enempää mikä on jo päässyt tapahtumaan.
Annetaan elämän jatkua omallapainollaan, niin me kaikki ollaan Onnellisia ilman minkälaisia ylimääräisiä paineita.
Kaikella ystävyydellä ja ajatuksilla Sinun muistava.
Olen lueskellut
onnenkukka
1
294
Vastaukset
- onnenkukka
näitten kauniiden ajatusten ja haaveiden kirjoittelusta.Ne on ainakin osittain ollut kiva lukea, vaikka jotkut viestit ovat saaneet itkemään ja olen niistä ollut surullinen.Tiedän itse mitä olen elämässä tehnyt ja jättänyt tekemättä, enkä kadu mitään ja haluan et siltäosin sasin olla rauhassa.
Eikös se ole niin, et vakka kantesa valikoi?
Toivon oikein rauhallista yötä ja Jumalan siunausta poikaenkelille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005047558- 2302640
- 262571
- 1601907
- 1141768
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31479Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01367- 761183
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621158IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41155