Mun iskä osti mulle tämmösen skootterin, merkki näkyy olevan joku vitsin Zhongyu ja malli Fude-tcbpd49. Se on muuten just tällänen http://www.myllymaenrauta.fi/tarjouksia.shtml
- mutta fude tekstin kohdalla lukee baly.
Mikä tää nyt sit on olevinaan? Onko hyväkin merkki ja kehtaako tällä ajaa?
Zhongyu Fude???
10
5164
Vastaukset
- Jösse
Mull paripäivää kasassa fude Skootteri mallia ZY50QT-7...takana 230 km....käy ja kukkuu....sisäänajo menossa mutt pakko oli testata huiput...pikkaseen vastatuuleen 63 km/h...
Skootteri tullut myllymäenraudan kautta ja kust toi malli joka näkyy nettisivulla.
tosi makee kulkupeli..hiljainenkin..ei jätä ikävää kastahtivanaa takseen...ainut haitta kai kun pitää välillä säätää venttiilit...- tietämätön
Mulla on kans sisäänajo menossa ja sil on ajettu joku 87 kilsaa...
- kokkoos
tietämätön kirjoitti:
Mulla on kans sisäänajo menossa ja sil on ajettu joku 87 kilsaa...
Toi fude on vissiinkin muuten ihan OK, mutta siihen vaikea saada varaosia ja se kiihtyy paskasti.
- FUDE
kokkoos kirjoitti:
Toi fude on vissiinkin muuten ihan OK, mutta siihen vaikea saada varaosia ja se kiihtyy paskasti.
- Jonukkeli
Sain ittekki edellispäivänä samanlaisen ja sillä on ajettu n.700 km. Tähän asti on kulkenu hyvin ja kaveritki on kehunu, et ei muuta ku ajamaa
- Hölykyn kölykyn
On ärtsy peli, itse ostin 27.04.2010 käytettynä 150 eurolla fuden jolla on ajettu jo yli 16500 km !!!
Ja kaikki toimii kuin uudessa, paitsi sähköllä lähtee heikosti käymään, vaikka on melko uus ja ladattu akku.
Peltiset häiriönpoistajat kannattaa heittää huits`haits nevadaa ja ostaa kunnon NGK. Kumiletkuja kannattaa rasvata, ettei haurastu kun ovat jatkuvasti lämmölle alttiina.
Että sitä rataa...
- asdqwerty
tyhmä kysymys mut mitä bensaa fudee pistetää?? :DDD
- spude92
Naftalla oon itse ajellut
- jebba
95 kulkee
- spyrde
tää Fude kulkee niiku vakiona 60km/h. Mitä poliisit sanoo?? kannattaisko laittaa menemään vähemmän ja miten?? Vastauksia kiitos!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1541519
- 104921
- 75743
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412