Hartwall-areenalla
5
585
Vastaukset
HIH:D Tapsa on huomannut ,että tuo taksi-juttu uppoaa hyvin yleisöön. Tapsan laulaessa ja esiintyessä, ei aika todellakaan käy tylsäksi.
- ihQpihQ
Oli mielettömän mahtava juhlakonsertti!
Tapanin ääni oli upea; vielä upeampi livenä kuin nauhoilta kuultuna!
Tapanin dynaamisuus, älykkyys, nokkeluus, hauskuus ja urheilullinen habitus olivat suoraan sanoen minulle jättisuuria yllätyksiä - odottelin hiukan yksitotista artistia, mutta ei, Tapsa oli kaikin puolin VALLOITTAVA. Musiikillisesti, taiteellisesti ja ihmisenä!- Romanza_
En voi muuta, kuin yhtyä tuohon mielipiteeseen.
Olen kyllä muutaman kerran aikaisemminkin ollut Tapanin konserteissa menneinä vuosina, ja vaikka hän on hyvä ollut niissäkin, niin ei kuitenkaan yhtä hurmaava ja valloittava kuin nyt.
Tapanilla on aika velikulta. Hänellä on pilkettä silmässä ja huumori huulilla. Osaa siis viihdyyttää yleisöä, paitsi komealla äänellään, niin myös karismaattisella, mukaansatempaavalla ja luontevalla esiintymisellä. Ei ole mikään jäyhä jöpöttäjä, kuten monilla taitaa hänestä sellainen kuva olla.
Ja sehän on myös on hyvän laulajan merkki ,että laulu kuulostaa livenä vieläkin komeammalta, kuin levyllä. Romanza_ kirjoitti:
En voi muuta, kuin yhtyä tuohon mielipiteeseen.
Olen kyllä muutaman kerran aikaisemminkin ollut Tapanin konserteissa menneinä vuosina, ja vaikka hän on hyvä ollut niissäkin, niin ei kuitenkaan yhtä hurmaava ja valloittava kuin nyt.
Tapanilla on aika velikulta. Hänellä on pilkettä silmässä ja huumori huulilla. Osaa siis viihdyyttää yleisöä, paitsi komealla äänellään, niin myös karismaattisella, mukaansatempaavalla ja luontevalla esiintymisellä. Ei ole mikään jäyhä jöpöttäjä, kuten monilla taitaa hänestä sellainen kuva olla.
Ja sehän on myös on hyvän laulajan merkki ,että laulu kuulostaa livenä vieläkin komeammalta, kuin levyllä.että tapsa pisti parastaan. on mukava lukea että yleisö viihtyi ja tunnelma oli korkealla. olisinpa päässyt mukaan tunnelmiin.tänään on tapsan hyvä viettää synttäreitään kun eilen on saanut jo juhlistaa sitä ison yleisön kanssa
- .........
melina2 kirjoitti:
että tapsa pisti parastaan. on mukava lukea että yleisö viihtyi ja tunnelma oli korkealla. olisinpa päässyt mukaan tunnelmiin.tänään on tapsan hyvä viettää synttäreitään kun eilen on saanut jo juhlistaa sitä ison yleisön kanssa
Ensimmäistä kertaa Areenalla olin ja kyllä oli aivan uskomattoman hieno tunnelma ja MAHTAVA konsertti! Se orkesteri soitti aivan mielettömän hyvin ja Tapsan laulua oli niiiin ihanaa kuunnella. Kyllä tuli taas niin paljon hyvää mieltä itselle. Fantastinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701469
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3351092- 45904
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html169779- 39749
- 49700
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244529577- 52571
- 116568
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44531