Hartwall-areenalla

brilijant

5

585

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HIH:D Tapsa on huomannut ,että tuo taksi-juttu uppoaa hyvin yleisöön. Tapsan laulaessa ja esiintyessä, ei aika todellakaan käy tylsäksi.

    • ihQpihQ

      Oli mielettömän mahtava juhlakonsertti!
      Tapanin ääni oli upea; vielä upeampi livenä kuin nauhoilta kuultuna!
      Tapanin dynaamisuus, älykkyys, nokkeluus, hauskuus ja urheilullinen habitus olivat suoraan sanoen minulle jättisuuria yllätyksiä - odottelin hiukan yksitotista artistia, mutta ei, Tapsa oli kaikin puolin VALLOITTAVA. Musiikillisesti, taiteellisesti ja ihmisenä!

      • Romanza_

        En voi muuta, kuin yhtyä tuohon mielipiteeseen.
        Olen kyllä muutaman kerran aikaisemminkin ollut Tapanin konserteissa menneinä vuosina, ja vaikka hän on hyvä ollut niissäkin, niin ei kuitenkaan yhtä hurmaava ja valloittava kuin nyt.
        Tapanilla on aika velikulta. Hänellä on pilkettä silmässä ja huumori huulilla. Osaa siis viihdyyttää yleisöä, paitsi komealla äänellään, niin myös karismaattisella, mukaansatempaavalla ja luontevalla esiintymisellä. Ei ole mikään jäyhä jöpöttäjä, kuten monilla taitaa hänestä sellainen kuva olla.
        Ja sehän on myös on hyvän laulajan merkki ,että laulu kuulostaa livenä vieläkin komeammalta, kuin levyllä.


      • Romanza_ kirjoitti:

        En voi muuta, kuin yhtyä tuohon mielipiteeseen.
        Olen kyllä muutaman kerran aikaisemminkin ollut Tapanin konserteissa menneinä vuosina, ja vaikka hän on hyvä ollut niissäkin, niin ei kuitenkaan yhtä hurmaava ja valloittava kuin nyt.
        Tapanilla on aika velikulta. Hänellä on pilkettä silmässä ja huumori huulilla. Osaa siis viihdyyttää yleisöä, paitsi komealla äänellään, niin myös karismaattisella, mukaansatempaavalla ja luontevalla esiintymisellä. Ei ole mikään jäyhä jöpöttäjä, kuten monilla taitaa hänestä sellainen kuva olla.
        Ja sehän on myös on hyvän laulajan merkki ,että laulu kuulostaa livenä vieläkin komeammalta, kuin levyllä.

        että tapsa pisti parastaan. on mukava lukea että yleisö viihtyi ja tunnelma oli korkealla. olisinpa päässyt mukaan tunnelmiin.tänään on tapsan hyvä viettää synttäreitään kun eilen on saanut jo juhlistaa sitä ison yleisön kanssa


      • .........
        melina2 kirjoitti:

        että tapsa pisti parastaan. on mukava lukea että yleisö viihtyi ja tunnelma oli korkealla. olisinpa päässyt mukaan tunnelmiin.tänään on tapsan hyvä viettää synttäreitään kun eilen on saanut jo juhlistaa sitä ison yleisön kanssa

        Ensimmäistä kertaa Areenalla olin ja kyllä oli aivan uskomattoman hieno tunnelma ja MAHTAVA konsertti! Se orkesteri soitti aivan mielettömän hyvin ja Tapsan laulua oli niiiin ihanaa kuunnella. Kyllä tuli taas niin paljon hyvää mieltä itselle. Fantastinen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      171
      1549
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1166
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      49
      992
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      185
      871
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      769
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      730
    7. 59
      640
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      32
      630
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      624
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      77
      558
    Aihe