♥
sytytit minut ilmiliekkiin
roihuun, joka vie taivaisiin
tuskien, saamatta rauhaa,
sydämenikin siitä pauhaa
jokaisen illan hämärässä
ja uuden aamun enteessä
kaipaan Sinua eniten
silloin Sinusta runoilen
sormet, jotka palavat halusta
hyväillä Sinua, juoksevat
savuavilla näppäimillä
sumean logiikan johdattamana
lopputuloksena kaipuun tuskasta
syntyy tosi runo rakkaudesta,
jota on sydämessä raskas kantaa
rakkauteni Sinuun, mitä se antaa
♥
hämärän rajamailla
16
303
Vastaukset
- *runo64*
..kaipuuta rakkauteen jolle
ikävä antaa lisää painoa.
hyvä runo rakastumisesta
ja toisesta-rakkauden kohteesta.
jotenkin kovempaa padmea,erilaista.
pidin!!!- padme_amidala
..runot ovat oiva keino päästellä liikoja höyryjä ulos, silloin kun sydämessä on niin paljon tunteita, etteivät ne mahdu sinne. Tällä kertaa tälläisillä tunteilla lähti päivä liikkeelle. Mukavaa, jos löysit itsellesi jotakin, niinkuin minäkin löydän ajateltavaa sinun hyvistä runoistasi.
Hyvää sunnuntaita sinulle : )
- Flau
Mä olen kuullut että joissain pölynimureissa käytetään sumeaa logiikkaa?
Onko sumeaa logiikkaa se, että imuroi kaiken tarpeellisen eikä osu pölyyn?
"Savuavilla näppäimillä" Hyvin kuvaavaa ja rattoisaa, herttaistakin jopa :)- padme_amidala
..pesukoneissa ainakin käytetään mittaamaan vesimäärä pyykin painon mukaan. Pölkkäreissä voisi se tarkoittaa sitä, että jos suulake osuu kissaan, jättää se kisun imemättä kitaansa. Minä käytin sitä sanaa ihan kirjaimellisessa tarkoituksessa kuvaamaan aivojeni tilaa kirjoitushetkellä.
Kiitos kommentistasi ja hyvää sunnuntaita toivotan hiiltyneiden näppäinten kautta : )
- *MURUKULTA*
Onneksi sen saa ulos itsestään runoon, se helpottaa..:\
kun saa siirrettyä painon hetkeksi kynää myöten paperille..
Muuten runossasi oli energiaa, se kuin puski eteenpäin vauhdilla.
Silloin se tulee 'suuresta tunteesta' ja sen aistii!
Bidin todella! Kymmenen bojoa! :)
Tunteita, niitä hyviä, pvään toivoo Murukulta! :)- padme_amidala
..saisivat pitää poikia vähän enemmän siellä intissä. Poika kun tuossa ulisee tyttönsä perään, nousee omatkin tunteet pinnalle. Nyt täytyy TAAS alkaa kuunnella : (
Kiitos turhista kehuista ja mukavaa sunnuntaita : )
- Mysteriet
Mahtava!
- padme_amidala
..koristelematta kirjoitin mitä aattelin.
Kiitos ja hyvää sunnuntaita : )
- lindalinda1
Nyt olet paiskannut sellaisen runon, että oksat
pois - huhhuh !
Erilaista, mutta todella mahtavaa Sinua.- padme_amidala
..vaihtelu virkistää sanotaan, ainakin se vähän päästi höyryjä ulos. Juuri sinun, runotaiturin, palautetta arvostan kovasti : )
Kiitos ja hyvää sunnuntaita : )
Kävin täällä.
Muut sanoivat jo kaiken
T: Marin- padme_amidala
..tokihan minä arvasin, ettet hömppäklubin armoitettuna jäsenenä voi olla lukematta, mitä tänään höperehdin.
Mukavaa sunnuntaita sinulle : )
- kaaru
tämä on Sinulta vahva runo, pidin:)
"sormet, jotka palavat halusta
hyväillä Sinua, juoksevat
savuavilla näppäimillä
sumean logiikan johdattamana "
upeasti sanottu- padme_amidala
..tokihan sinä itse kirjoitat parempia runoja, kuin minä.
Kiitos palautteestasi ja hyvää sunnuntaita : )
- tomppa2006
...paatosta on kaunis runosi...
Voimakkaan tunteikasta sanailua, minulle vaikuttuu kuvitelma vahvasta naisesta. Tykkäsin kovasti.- padme_amidala
..kieltämättä runo on vähän paatoksellinen *nauraa*, mutta kuvaa senhetkistä synkkää mielialaani. *hymyilee* vai vahvasta - jaksan nostaa maasta 35 kiloisen koiran kun se äityy liian tuhmaksi, painavampaa en ole kokeillut. Mukavaa, jos pidit kirjoitelmastani.
Rauhallista sunnuntainjatkoa sinulle : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082535
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo401664Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1431305Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2971121Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3151085Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe561032Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen221030- 55946
Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H12845Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S21843