Minä tahdon liekehtivän
oranssin seinän ja sinisen retrojääkaapin
jotain vihreää
kenties kasvin
elämään sisältöä
maaliteloja
suttua
multaa
monikätistä onnistumista
sinä haikailet vain uusia tissejä
koska on sunnuntai
ja sääresi ovat sotkussa sängynpohjalla
Mitäs pyörit
6
320
Vastaukset
- *MURUKULTA*
Tässä oli hauskaa energiaa sunnuntaihin! :)
Jospas ne aamuiset tiet siellä vielä kohtais.. ;þ
Mukavan sotkuista bäivää, F_ ! :D- Flau
En tiedä siellä, mutta ainakin täällä on aivan pölynharmaa päivä, hirveä. Joten olen omistanut tämän pölypunkkisunnuntain kevyeen ja piristävään sisäremonttiin.
Enerrrrrrgiaa sinnekin :)
- Mysteriet
Jos minulla olisi paremmat tissit
ei Sinulla olisi syytä
olla huolissasi sääristäni
niillä ei olisi aikaa olla yhdessä...
Ai - minäkö esineellistän itseni ?
Vasten oranssia seinääsi...
---
Jessuksen upea ja tyylikäs runo, Flau - tästä tulee mieleen kuvia ja sanoja...- Flau
Märkä seinämaali selkää vasten erilaisissa ja mitä mielikuvituksellisimmissa liikkeissä saa aikaan seinäpinnan designeerauksen taiteeksi.
Tätä maalaustapaa ei suositella julkisten tilojen saneerausohjeistoon.
EI hävetä
- lindalinda1
Olet Sinä käsittämätön runoilija.
Jokaisella runollasi viet kuin pässiä narusta,
en löydä sanoja, sanoja ... Jahans...
Minä haikailen....
Palaan sänkyyn, koska naurattaa niin etten
kestä tässä penkillä, vaikka tässä on turvavyö
tällaisia runoja varten!
:BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB
Olet järkyttänyt nauruhermoni, mitäs nyt tehdään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082615
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo471805Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1461397Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol3501326Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3451264Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen251176Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe571113Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H131022- 55976
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S21893