Poliisin lempinimiä kiitos :)

Bolis

Antakaa listaa hyvistä poliisin nimistä. Kuten kyttä, jepari, sinivuokko jne jne jne.........

26

9543

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Myrkytys

SIKA, Huoran penikka....näitähän riittää

• Ite

Ei taitais sulla riittää uskallus sanoo yhtään noista päin naamaa... mukavahan se netissä on kakkabyysan luetella nimiä, mut tosipaikan tullen on setit housussa.... Vai eikö ole poliisisedät olleet äidin pikku janipetterille kilttejä kun on kirjottanu sakon tai vieny koppiin?

• yjtrgrg

Sika ehkä, mutta tuo toinen... en ole kenenkään kuullut kutsuvan sillä nimellä. Jepari taitaa olla nykyään tavallisin. Kyttä on melkolailla vanhentunut.

• Anonyymi
        yjtrgrg kirjoitti:

Sika ehkä, mutta tuo toinen... en ole kenenkään kuullut kutsuvan sillä nimellä. Jepari taitaa olla nykyään tavallisin. Kyttä on melkolailla vanhentunut.

ei nuorilla

• näitä

• hilda

jeparit, kytät, jetsonit, POLLARIT, sinitakit, sinivuokot, poliisit, POLET, koppalakit, SKOUDET, viranomaiset, lainvalvojat,...

• Brock

Suomessa:

Läkkiotsat, läkkipäät, sheriffit, gestat, Mikkelin miehet (vuonna 1986), Miliisit, liikkuvat, lentävät, konstat, koirat...

Rapakon takana:

Cops, coppers, smokeys, feds (liittovaltion poliisit), pigs, dicks (detectives), blues...

• onkolistaaidästä

Venäjällä musora, ment ja ljagavi...
        AK-47:n huli musora on aika ikivihreä...

• eikaikkiolemiltänäyttää

Ei ole muuta nimeä kuin tämä: POLIISI

Kun tien päällä pysäyttävät, niin ensin kouraisee, että mitä nyt, mitä minä nyt olen tehnyt!

Minä ainakin pelkään poliisia - tai paremminkin he aina säikyttelee minua.

Ei muuta kuin se pitkä puhallus ja nollaa näyttää ja hyvää matkaa.

Paitsi kerran. Olin juuri imeskellyt Menthol -pastillin. Puhallus ja viisari heilahti!

Selittelyä Menthol karkista. Pari minuuttia odotettiin ja uusi puhallus. Nollaa näytti.

• jeparitonjeparit
        eikaikkiolemiltänäyttää kirjoitti:

Ei ole muuta nimeä kuin tämä: POLIISI

Kun tien päällä pysäyttävät, niin ensin kouraisee, että mitä nyt, mitä minä nyt olen tehnyt!

Minä ainakin pelkään poliisia - tai paremminkin he aina säikyttelee minua.

Ei muuta kuin se pitkä puhallus ja nollaa näyttää ja hyvää matkaa.

Paitsi kerran. Olin juuri imeskellyt Menthol -pastillin. Puhallus ja viisari heilahti!

Selittelyä Menthol karkista. Pari minuuttia odotettiin ja uusi puhallus. Nollaa näytti.

Minulle ne on jepareita. Se ei ole minusta alentava nimitys, mutta se sana on helppo sanoa. Muita ylimääräisiä nimityksiä en kannata. Kuulostaa älyttömän typerältä, jos joku kadulla tokaisee ikivanhan: "sinivuokot tulee", ja lähtisi juoksemaan. Nauraisin varmaan niin, etten todellakaan pääsisi mihinkään siitä. Sama juttu sanalla "kissalan pojat". Kysyisin varmaankin, että onko se joku jengi vai? Itäsuomessa kun asun, meillä täällä on omat "miliisit", ja se on rajalaiset.

• henrywanderlust

Paras lemppis on käyttää poliisin arvonimeä, etu- ja sukunimeä, mutta sanoa ne vahingossa väärin.

• Jeppe-comora

Kusipää on yleisin.

• tutkisinäkinpääs

Älä unta näe. Jepari on yleisin.

• slurgit

Koukut.

• kaikihmeit

Tuota en muistanutkaan. Milloin lie viimeksi kuullut. 80 luvulla?

• oioioioioiioioiio

Järjestäytynyt rikollisuusryhmä.

Onneksi tosin löytyy rehellisiä mätämunien joukosta muutamia.

• Anonyymi

Kusihousu, kusiaivo, paskahousu, pierupöksy

• Anonyymi

Lutikka, parasiitti, loinen, täi

• Anonyymi

Ile, Helena, homeperse, kiimaperse, homevittu

• Anonyymi

Paskajalka, persu

• Anonyymi

Mies oikealta, heartbreaker, mätä, sapo, kiimakulli, kusipöksy, homepillu

• Anonyymi

Kissalanpojat

• Anonyymi

Homot

• Anonyymi

Jepet

• Anonyymi

VALLESMANIT, kusilakki, setäsininen, kopparit, piipaa miehet, valtion kätyrit.

• Anonyymi

Rikolliset

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      142
      10202
    2. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      72
      9753
    3. Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"

Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite
      Maailman menoa
      105
      6789
    4. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      200
      5207
    5. Mitä haluaisit sanoa tänään hänelle?

Rakastamallesi ihmiselle.
      Ikävä
      173
      4939
    6. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      149
      3758
    7. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      170
      2591
    8. Paras muistosi

kaivatustasi?
      Ikävä
      78
      2575
    9. Miksi miehen on hankala ymmärtää

Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.
      Ikävä
      164
      2413
    10. Mitä sä musta oikein haluat?!

Anna olla jo.
      Ikävä
      58
      2252
    Aihe