Poliisin lempinimiä kiitos :)

Bolis

Antakaa listaa hyvistä poliisin nimistä. Kuten kyttä, jepari, sinivuokko jne jne jne.........

26

9117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Myrkytys

SIKA, Huoran penikka....näitähän riittää

• Ite

Ei taitais sulla riittää uskallus sanoo yhtään noista päin naamaa... mukavahan se netissä on kakkabyysan luetella nimiä, mut tosipaikan tullen on setit housussa.... Vai eikö ole poliisisedät olleet äidin pikku janipetterille kilttejä kun on kirjottanu sakon tai vieny koppiin?

• yjtrgrg

Sika ehkä, mutta tuo toinen... en ole kenenkään kuullut kutsuvan sillä nimellä. Jepari taitaa olla nykyään tavallisin. Kyttä on melkolailla vanhentunut.

• Anonyymi
        yjtrgrg kirjoitti:

Sika ehkä, mutta tuo toinen... en ole kenenkään kuullut kutsuvan sillä nimellä. Jepari taitaa olla nykyään tavallisin. Kyttä on melkolailla vanhentunut.

ei nuorilla

• näitä

• hilda

jeparit, kytät, jetsonit, POLLARIT, sinitakit, sinivuokot, poliisit, POLET, koppalakit, SKOUDET, viranomaiset, lainvalvojat,...

• Brock

Suomessa:

Läkkiotsat, läkkipäät, sheriffit, gestat, Mikkelin miehet (vuonna 1986), Miliisit, liikkuvat, lentävät, konstat, koirat...

Rapakon takana:

Cops, coppers, smokeys, feds (liittovaltion poliisit), pigs, dicks (detectives), blues...

• onkolistaaidästä

Venäjällä musora, ment ja ljagavi...
        AK-47:n huli musora on aika ikivihreä...

• eikaikkiolemiltänäyttää

Ei ole muuta nimeä kuin tämä: POLIISI

Kun tien päällä pysäyttävät, niin ensin kouraisee, että mitä nyt, mitä minä nyt olen tehnyt!

Minä ainakin pelkään poliisia - tai paremminkin he aina säikyttelee minua.

Ei muuta kuin se pitkä puhallus ja nollaa näyttää ja hyvää matkaa.

Paitsi kerran. Olin juuri imeskellyt Menthol -pastillin. Puhallus ja viisari heilahti!

Selittelyä Menthol karkista. Pari minuuttia odotettiin ja uusi puhallus. Nollaa näytti.

• jeparitonjeparit
        eikaikkiolemiltänäyttää kirjoitti:

Ei ole muuta nimeä kuin tämä: POLIISI

Kun tien päällä pysäyttävät, niin ensin kouraisee, että mitä nyt, mitä minä nyt olen tehnyt!

Minä ainakin pelkään poliisia - tai paremminkin he aina säikyttelee minua.

Ei muuta kuin se pitkä puhallus ja nollaa näyttää ja hyvää matkaa.

Paitsi kerran. Olin juuri imeskellyt Menthol -pastillin. Puhallus ja viisari heilahti!

Selittelyä Menthol karkista. Pari minuuttia odotettiin ja uusi puhallus. Nollaa näytti.

Minulle ne on jepareita. Se ei ole minusta alentava nimitys, mutta se sana on helppo sanoa. Muita ylimääräisiä nimityksiä en kannata. Kuulostaa älyttömän typerältä, jos joku kadulla tokaisee ikivanhan: "sinivuokot tulee", ja lähtisi juoksemaan. Nauraisin varmaan niin, etten todellakaan pääsisi mihinkään siitä. Sama juttu sanalla "kissalan pojat". Kysyisin varmaankin, että onko se joku jengi vai? Itäsuomessa kun asun, meillä täällä on omat "miliisit", ja se on rajalaiset.

• henrywanderlust

Paras lemppis on käyttää poliisin arvonimeä, etu- ja sukunimeä, mutta sanoa ne vahingossa väärin.

• Jeppe-comora

Kusipää on yleisin.

• tutkisinäkinpääs

Älä unta näe. Jepari on yleisin.

• slurgit

Koukut.

• kaikihmeit

Tuota en muistanutkaan. Milloin lie viimeksi kuullut. 80 luvulla?

• oioioioioiioioiio

Järjestäytynyt rikollisuusryhmä.

Onneksi tosin löytyy rehellisiä mätämunien joukosta muutamia.

• Anonyymi

Kusihousu, kusiaivo, paskahousu, pierupöksy

• Anonyymi

Lutikka, parasiitti, loinen, täi

• Anonyymi

Ile, Helena, homeperse, kiimaperse, homevittu

• Anonyymi

Paskajalka, persu

• Anonyymi

Mies oikealta, heartbreaker, mätä, sapo, kiimakulli, kusipöksy, homepillu

• Anonyymi

Kissalanpojat

• Anonyymi

Homot

• Anonyymi

Jepet

• Anonyymi

VALLESMANIT, kusilakki, setäsininen, kopparit, piipaa miehet, valtion kätyrit.

• Anonyymi

Rikolliset

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      69
      2512
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      24
      2187
    3. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      105
      2157
    4. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      99
      2121
    5. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      9
      2062
    6. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      107
      1963
    7. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1895
    8. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      595
      1875
    9. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      21
      1669
    10. Kemet lomautukset

Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas
      Suomussalmi
      41
      1443
    Aihe