Säästä...

?!??

Eli millaista säätä San Franciscossa on kesäkuussa?

5

2478

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pämmy

www.wundergroun.comista löydät säätilan SFO:ssa tietyltä päivältä vuosien ajalta. Eiköhän se kerro, millainen sää todennäköisesti sattuu matkasi ajalle. Varaudu muuten siihen, että Friscossa tuulee kovasti. Minua ainakin paleli villatakissa kesäkuun iltoina.

• kuin uskot

on sää San Fransiskossa. Siellä palelee aina, varsinkin siellä puolella missä Golden Gate silta on eli meren äärellä. On uskomatonta, kuinka kun menee yli em, sillan ja kilsan sisämaahan, niin on jo helle. Mutta se merituuli on vaan aina siellä ja aina kylmä. Mutta muuten kaupunki on niiiiiin ihana.

• ?!??

kiitos, sellasta mä oon vähän kuullu :)ja kiitti osoitteesta..

• ei koko totuus

eli äkkiä kattoen sääkartan mukaan siellä on paljon lämpimämpää, koska niitä tuulia on vaikea ottaa huomioon... Olen kolmasti ollut siellä ja aina palellut, kun en vaan täältä käsin jaksa muistaa todeksi niitä tuulia. Ja kun kattoo karttaa, niin onhan se niin etelässä, ettei vaan millään uskois. Mut kaikki on tietysti suhteellista, kun pukeutuu about kuin kevätkesällä merelle pukeutuisi, niin suht ok.

• ilma rannalla
        ?!?? kirjoitti:

kiitos, sellasta mä oon vähän kuullu :)ja kiitti osoitteesta..

En ole ikinä palellut niin paljon kuin heinäkuun 4. pvän iltana SF:n lahden rannalla Crissy Fieldillä. Hyytävä tuuli varmaan 12 pesufatia. Mulla oli farkkupuku, olisin tarvinnut ohuet vilaliset pitkät kalsarit, paksun villapaidan ja tuulenpitävät päällysvaatteet. Sekä villasukat, jonkinnäköisen päähineen korville ja hanskat. Ja minä en ole edes viluinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      126
      1750
    2. 105
      1225
    3. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      138
      1091
    4. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      49
      999
    5. Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?

Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni
      Ilmajoki
      54
      900
    6. Miten pääsee ujon naisen pään sisään?

Siis tosi tosi tosi ujon...
      Ikävä
      130
      900
    7. Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan

Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v
      Maailman menoa
      240
      868
    8. Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.

Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?
      Maailman menoa
      73
      757
    9. Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.

Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu
      Ikävä
      55
      739
    10. Pridekulkue kiellettävä?

Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla
      Luterilaisuus
      178
      739
    Aihe