Säästä...

?!??

Eli millaista säätä San Franciscossa on kesäkuussa?

5

2352

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pämmy

www.wundergroun.comista löydät säätilan SFO:ssa tietyltä päivältä vuosien ajalta. Eiköhän se kerro, millainen sää todennäköisesti sattuu matkasi ajalle. Varaudu muuten siihen, että Friscossa tuulee kovasti. Minua ainakin paleli villatakissa kesäkuun iltoina.

• kuin uskot

on sää San Fransiskossa. Siellä palelee aina, varsinkin siellä puolella missä Golden Gate silta on eli meren äärellä. On uskomatonta, kuinka kun menee yli em, sillan ja kilsan sisämaahan, niin on jo helle. Mutta se merituuli on vaan aina siellä ja aina kylmä. Mutta muuten kaupunki on niiiiiin ihana.

• ?!??

kiitos, sellasta mä oon vähän kuullu :)ja kiitti osoitteesta..

• ei koko totuus

eli äkkiä kattoen sääkartan mukaan siellä on paljon lämpimämpää, koska niitä tuulia on vaikea ottaa huomioon... Olen kolmasti ollut siellä ja aina palellut, kun en vaan täältä käsin jaksa muistaa todeksi niitä tuulia. Ja kun kattoo karttaa, niin onhan se niin etelässä, ettei vaan millään uskois. Mut kaikki on tietysti suhteellista, kun pukeutuu about kuin kevätkesällä merelle pukeutuisi, niin suht ok.

• ilma rannalla
        ?!?? kirjoitti:

kiitos, sellasta mä oon vähän kuullu :)ja kiitti osoitteesta..

En ole ikinä palellut niin paljon kuin heinäkuun 4. pvän iltana SF:n lahden rannalla Crissy Fieldillä. Hyytävä tuuli varmaan 12 pesufatia. Mulla oli farkkupuku, olisin tarvinnut ohuet vilaliset pitkät kalsarit, paksun villapaidan ja tuulenpitävät päällysvaatteet. Sekä villasukat, jonkinnäköisen päähineen korville ja hanskat. Ja minä en ole edes viluinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      138
      7775
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1975
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1920
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1643
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1565
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1030
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      930
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      909
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      812
    Aihe