Hankasalmi??

muuttamassa

Löytyykö täältä Hankasalmella asuvia, eikös sekin lueta keski-suomeen kuuluvaksi? Millainen paikka olla ja elää? Harkitsen muuttoa parin vuoden sisällä jonnekin Pieksämäki-Hankasalmi-Äänekoski linjoille. Taidetta tekevänä erityisesti paikkakunnan kulttuurielämä kiinnostaa. Löytyykö kokemusta?

6

583

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KULTTUURIA

TULE KARSTULAAN TÄÄLLÄ KESKI-SUOMEN PARHAAT KULTTUURIN TEKEMISEN MAHDOLLISUUDET. KATSO KUNNAN SIVUILTA

• hyvä paikka

monipuolista maisemaa, sopivasti palveluita ja erilaisia tapahtumia kesällä ja talvella.

• tyytyväinen muuttaja:))

Hankasalmi on Keski-Suomen ja Etelä-Savon rajamailla. Ihanaa seutua. Luonto kaunista ja vesistörikasta. Mukavat ihmiset ja hyvät palvelut kaiken kaikkiaan. Muutin työn perässä Heinolasta ensin Jyväskylään, ja sen jälkeen rakensin okt-talon tänne Hankasalmelle. Kyllä olen tyytyväinen nykyiseen kotikuntaani!

Joten tänne vain! Et tule pettymään.

• muuttamassa

Tulihan sieltä muutama kommentti, kiitoksia! Sellasen käsityksen oon jostain itekin saanut että ihan mukavan olonen paikka. Kuten varmaan Karstulakin, joka on mulle kyllä vähä turhan kaukana. Muutto on mielessä edelleen.

• UYOYGYUGGY

HANKASALMELLA ON KAIKKI PALVELUT LÄHELLÄ,,,, TÄÄLLÄ ON RAUTATIEASEMA JA PIKAVUOROT JKL-KUOPIO KULKEE YSITIETÄ PITKIN KUNNAN LÄPI, ETTÄ TÄNNE VAAN KAIKKI!!!!!! ÄLKÄÄ MUUTTAKO KONNEVEDELLE TAI KANGASNIEMELLE TAI LAUKAASEEN!!!!!!!1 ÄLKÄÄKÄ ETENKÄÄN PIEKSÄMÄELLE.!!!!!!!!!1

• Konnevedellevaan

Kyllähän Konnevesi on ihan hyvä paikka asua uusine kouluineen ja kauppoineen. On kaunista järviseutua ja kaikki palvelut toimivat. Olen tänne muualta muuttanut ja paikka on parempi kuin se mistä lähdin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen väsynyt tähän

En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy
      Ikävä
      46
      5720
    2. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      240
      5511
    3. Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?

Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas
      Maailman menoa
      235
      2983
    4. Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus

Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,
      Maailman menoa
      82
      2742
    5. Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD

Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17
      Maailman menoa
      148
      2496
    6. Olenko mies sinun mielestä outo?

Saat vastata rehellisesti.
      Ikävä
      70
      2139
    7. Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta

joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina
      Maailman menoa
      49
      2026
    8. Millasia unelmia sulla on?

onko unelmia...?
      Ikävä
      71
      1868
    9. Miten usein toivot

Tai olet toivonut että olisimme lähekkäin vai toivotko ollenkaan?
      Ikävä
      213
      1784
    10. Miksi et voi tutustua minuun irl?

Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.
      Ikävä
      187
      1389
    Aihe