Hankasalmi??

muuttamassa

Löytyykö täältä Hankasalmella asuvia, eikös sekin lueta keski-suomeen kuuluvaksi? Millainen paikka olla ja elää? Harkitsen muuttoa parin vuoden sisällä jonnekin Pieksämäki-Hankasalmi-Äänekoski linjoille. Taidetta tekevänä erityisesti paikkakunnan kulttuurielämä kiinnostaa. Löytyykö kokemusta?

6

560

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KULTTUURIA

TULE KARSTULAAN TÄÄLLÄ KESKI-SUOMEN PARHAAT KULTTUURIN TEKEMISEN MAHDOLLISUUDET. KATSO KUNNAN SIVUILTA

• hyvä paikka

monipuolista maisemaa, sopivasti palveluita ja erilaisia tapahtumia kesällä ja talvella.

• tyytyväinen muuttaja:))

Hankasalmi on Keski-Suomen ja Etelä-Savon rajamailla. Ihanaa seutua. Luonto kaunista ja vesistörikasta. Mukavat ihmiset ja hyvät palvelut kaiken kaikkiaan. Muutin työn perässä Heinolasta ensin Jyväskylään, ja sen jälkeen rakensin okt-talon tänne Hankasalmelle. Kyllä olen tyytyväinen nykyiseen kotikuntaani!

Joten tänne vain! Et tule pettymään.

• muuttamassa

Tulihan sieltä muutama kommentti, kiitoksia! Sellasen käsityksen oon jostain itekin saanut että ihan mukavan olonen paikka. Kuten varmaan Karstulakin, joka on mulle kyllä vähä turhan kaukana. Muutto on mielessä edelleen.

• UYOYGYUGGY

HANKASALMELLA ON KAIKKI PALVELUT LÄHELLÄ,,,, TÄÄLLÄ ON RAUTATIEASEMA JA PIKAVUOROT JKL-KUOPIO KULKEE YSITIETÄ PITKIN KUNNAN LÄPI, ETTÄ TÄNNE VAAN KAIKKI!!!!!! ÄLKÄÄ MUUTTAKO KONNEVEDELLE TAI KANGASNIEMELLE TAI LAUKAASEEN!!!!!!!1 ÄLKÄÄKÄ ETENKÄÄN PIEKSÄMÄELLE.!!!!!!!!!1

• Konnevedellevaan

Kyllähän Konnevesi on ihan hyvä paikka asua uusine kouluineen ja kauppoineen. On kaunista järviseutua ja kaikki palvelut toimivat. Olen tänne muualta muuttanut ja paikka on parempi kuin se mistä lähdin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      180
      11299
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      56
      5381
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2627
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      38
      2301
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1811
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      44
      1735
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      38
      1393
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      37
      1319
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1226
    10. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      26
      1159
    Aihe