Hankasalmi??

muuttamassa

Löytyykö täältä Hankasalmella asuvia, eikös sekin lueta keski-suomeen kuuluvaksi? Millainen paikka olla ja elää? Harkitsen muuttoa parin vuoden sisällä jonnekin Pieksämäki-Hankasalmi-Äänekoski linjoille. Taidetta tekevänä erityisesti paikkakunnan kulttuurielämä kiinnostaa. Löytyykö kokemusta?

6

567

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KULTTUURIA

TULE KARSTULAAN TÄÄLLÄ KESKI-SUOMEN PARHAAT KULTTUURIN TEKEMISEN MAHDOLLISUUDET. KATSO KUNNAN SIVUILTA

• hyvä paikka

monipuolista maisemaa, sopivasti palveluita ja erilaisia tapahtumia kesällä ja talvella.

• tyytyväinen muuttaja:))

Hankasalmi on Keski-Suomen ja Etelä-Savon rajamailla. Ihanaa seutua. Luonto kaunista ja vesistörikasta. Mukavat ihmiset ja hyvät palvelut kaiken kaikkiaan. Muutin työn perässä Heinolasta ensin Jyväskylään, ja sen jälkeen rakensin okt-talon tänne Hankasalmelle. Kyllä olen tyytyväinen nykyiseen kotikuntaani!

Joten tänne vain! Et tule pettymään.

• muuttamassa

Tulihan sieltä muutama kommentti, kiitoksia! Sellasen käsityksen oon jostain itekin saanut että ihan mukavan olonen paikka. Kuten varmaan Karstulakin, joka on mulle kyllä vähä turhan kaukana. Muutto on mielessä edelleen.

• UYOYGYUGGY

HANKASALMELLA ON KAIKKI PALVELUT LÄHELLÄ,,,, TÄÄLLÄ ON RAUTATIEASEMA JA PIKAVUOROT JKL-KUOPIO KULKEE YSITIETÄ PITKIN KUNNAN LÄPI, ETTÄ TÄNNE VAAN KAIKKI!!!!!! ÄLKÄÄ MUUTTAKO KONNEVEDELLE TAI KANGASNIEMELLE TAI LAUKAASEEN!!!!!!!1 ÄLKÄÄKÄ ETENKÄÄN PIEKSÄMÄELLE.!!!!!!!!!1

• Konnevedellevaan

Kyllähän Konnevesi on ihan hyvä paikka asua uusine kouluineen ja kauppoineen. On kaunista järviseutua ja kaikki palvelut toimivat. Olen tänne muualta muuttanut ja paikka on parempi kuin se mistä lähdin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      139
      2998
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      57
      2388
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      28
      1911
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      130
      1617
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      74
      1387
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      364
      1378
    7. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      76
      1365
    8. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1095
    9. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      90
      1029
    10. 133
      1002
    Aihe