Löytyykö täältä Hankasalmella asuvia, eikös sekin lueta keski-suomeen kuuluvaksi? Millainen paikka olla ja elää? Harkitsen muuttoa parin vuoden sisällä jonnekin Pieksämäki-Hankasalmi-Äänekoski linjoille. Taidetta tekevänä erityisesti paikkakunnan kulttuurielämä kiinnostaa. Löytyykö kokemusta?
Hankasalmi??
6
560
Vastaukset
- KULTTUURIA
TULE KARSTULAAN TÄÄLLÄ KESKI-SUOMEN PARHAAT KULTTUURIN TEKEMISEN MAHDOLLISUUDET. KATSO KUNNAN SIVUILTA
- hyvä paikka
monipuolista maisemaa, sopivasti palveluita ja erilaisia tapahtumia kesällä ja talvella.
- tyytyväinen muuttaja:))
Hankasalmi on Keski-Suomen ja Etelä-Savon rajamailla. Ihanaa seutua. Luonto kaunista ja vesistörikasta. Mukavat ihmiset ja hyvät palvelut kaiken kaikkiaan. Muutin työn perässä Heinolasta ensin Jyväskylään, ja sen jälkeen rakensin okt-talon tänne Hankasalmelle. Kyllä olen tyytyväinen nykyiseen kotikuntaani!
Joten tänne vain! Et tule pettymään. - muuttamassa
Tulihan sieltä muutama kommentti, kiitoksia! Sellasen käsityksen oon jostain itekin saanut että ihan mukavan olonen paikka. Kuten varmaan Karstulakin, joka on mulle kyllä vähä turhan kaukana. Muutto on mielessä edelleen.
- UYOYGYUGGY
HANKASALMELLA ON KAIKKI PALVELUT LÄHELLÄ,,,, TÄÄLLÄ ON RAUTATIEASEMA JA PIKAVUOROT JKL-KUOPIO KULKEE YSITIETÄ PITKIN KUNNAN LÄPI, ETTÄ TÄNNE VAAN KAIKKI!!!!!! ÄLKÄÄ MUUTTAKO KONNEVEDELLE TAI KANGASNIEMELLE TAI LAUKAASEEN!!!!!!!1 ÄLKÄÄKÄ ETENKÄÄN PIEKSÄMÄELLE.!!!!!!!!!1
- Konnevedellevaan
Kyllähän Konnevesi on ihan hyvä paikka asua uusine kouluineen ja kauppoineen. On kaunista järviseutua ja kaikki palvelut toimivat. Olen tänne muualta muuttanut ja paikka on parempi kuin se mistä lähdin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18011299
- 565381
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462627- 382301
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131811Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441735Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta381393Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v371319Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61226Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut261159