Hankasalmi??

muuttamassa

Löytyykö täältä Hankasalmella asuvia, eikös sekin lueta keski-suomeen kuuluvaksi? Millainen paikka olla ja elää? Harkitsen muuttoa parin vuoden sisällä jonnekin Pieksämäki-Hankasalmi-Äänekoski linjoille. Taidetta tekevänä erityisesti paikkakunnan kulttuurielämä kiinnostaa. Löytyykö kokemusta?

6

608

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KULTTUURIA

TULE KARSTULAAN TÄÄLLÄ KESKI-SUOMEN PARHAAT KULTTUURIN TEKEMISEN MAHDOLLISUUDET. KATSO KUNNAN SIVUILTA

• hyvä paikka

monipuolista maisemaa, sopivasti palveluita ja erilaisia tapahtumia kesällä ja talvella.

• tyytyväinen muuttaja:))

Hankasalmi on Keski-Suomen ja Etelä-Savon rajamailla. Ihanaa seutua. Luonto kaunista ja vesistörikasta. Mukavat ihmiset ja hyvät palvelut kaiken kaikkiaan. Muutin työn perässä Heinolasta ensin Jyväskylään, ja sen jälkeen rakensin okt-talon tänne Hankasalmelle. Kyllä olen tyytyväinen nykyiseen kotikuntaani!

Joten tänne vain! Et tule pettymään.

• muuttamassa

Tulihan sieltä muutama kommentti, kiitoksia! Sellasen käsityksen oon jostain itekin saanut että ihan mukavan olonen paikka. Kuten varmaan Karstulakin, joka on mulle kyllä vähä turhan kaukana. Muutto on mielessä edelleen.

• UYOYGYUGGY

HANKASALMELLA ON KAIKKI PALVELUT LÄHELLÄ,,,, TÄÄLLÄ ON RAUTATIEASEMA JA PIKAVUOROT JKL-KUOPIO KULKEE YSITIETÄ PITKIN KUNNAN LÄPI, ETTÄ TÄNNE VAAN KAIKKI!!!!!! ÄLKÄÄ MUUTTAKO KONNEVEDELLE TAI KANGASNIEMELLE TAI LAUKAASEEN!!!!!!!1 ÄLKÄÄKÄ ETENKÄÄN PIEKSÄMÄELLE.!!!!!!!!!1

• Konnevedellevaan

Kyllähän Konnevesi on ihan hyvä paikka asua uusine kouluineen ja kauppoineen. On kaunista järviseutua ja kaikki palvelut toimivat. Olen tänne muualta muuttanut ja paikka on parempi kuin se mistä lähdin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      23
      3690
    2. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      540
      2702
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      53
      2260
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      212
      2241
    5. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1709
    6. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      219
      1519
    7. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      52
      1491
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      97
      1389
    9. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      62
      1221
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1184
    Aihe