Muka viimeinen Harry Potter ilmestyi nyt sitten.
Uskooko kukaan? Kyllä kustantajan luulisi pitävän kiinni siitä, millä tahkoaa rahaa.
Jos vaikka joku kirjassa kuolisikin, ei ole ensimäinen kerta, kun kuolleet herätetään henkiin. On sitä ennenkin keinot keksitty.
se on loppu nyt, kun sanotaan,
6
721
Vastaukset
- ...
Rowling on vuosikausien ajan puhunut, että 7. kirja on viimeinen Potter-romaani. Tietokirjan hän on vielä luvannut kirjoittaa.
Minä uskon, että kirja todellakin on viimeinen - valitettavasti. Tosin Rowling on myös sanonut, että koskaan ei pitäisi sanoa ei koskaan, mutta kyllä se aika todennäköiseltä tässä vaiheessa näyttää, että uutta Potteria ei ole luvassa ennen kuin Britannian rikkaimman naisen (eli Rowlingin) rahat loppuvat. Sitä ei tapahtune ihan pian.- ovat
Kustantaja varmaan yrittää ylipuhua, mutta jos toisella on jo rahaa riittämiin, ylipuhuminen voi tuottaa tuskaa.
- ...
eivät muuten ole sellaisia, että niillä olisi vaikutusta asiaan, päähenkilöthän jäivät suurelta osin henkiin (mm. Harry, Ron ja Hermione).
- ---
Kyllä kustantajat löytävät uusia tuottoisia lähteitä. Ei se ole kustantajasta, vaan kirjailijasta kiinni -.-
- sfdhagtfmf
alkaa uusi Albus Potter-kirjasarja. Seitsemänosainen sekin. Kirjasarjan aikana hänelle selviää, että jo syntymästään asti hänellä on ollut tehtävä; avata kurkkupurkki aiheuttamatta rakkoja kämmeniinsä!
- ...
Itse en ainakaan ole koskaan saanut rakkoja kyseisessä toiminnassa, mutta ehkä se on velhoille vaikeampaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328517Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4366224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72193Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571153Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17796Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57722Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.34715Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68706- 42676
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36637