Viimeisten kuukausien aikana olen pohtinut mielessäni onnellisuutta ja sen avaimia. Omalta kohdaltani ne löytyvät perheestä,ystävistä,omasta rakkaasta sekä terveydestä.
Koin aikamoisen elämänmullistuksen puolisen vuotta sitten kun sain "elämäni" takaisin. Sairastin epilepsiaa joka rajoitti elämääni aikalailla. Sain kuulla että se on mahdollista leikata ja leikkaus tehtiin.
Ennen tuntui että minulla on kaikki mitä ihminen voi toivoa,paitsi terveyttä. Se söi muita alueita elämästäni. Nyt kun olen elämänhalua täynnä ja olen saanut tervyteni parempaan malliin mieleeni onkin noussut kysymys; Voiko ihminen olla liian onnellinen?
Tuntuu vaan liian hyvältä ollakseen totta. Sitä on vähän kuin kokoajan varpaillaan. Mitä seuraavaksi tapahtuu? Koska tämä kaikki otetaan minulta pois? Ehkä tähän tottuu ajankanssa ja oppii nauttimaan elämästä sellaisena kun se on annettu :)
Voiko olla liian onnellinen?
Voiko?
2
692
Vastaukset
- Iloitse silloin kun ilo tulee
Olen huomannut saman. Vasta sen jälkeen aloin oikein elää kun vakava sairaus pysäytti ja siihen oli parannuskeino. Ennen tuota olin elänyt aina jotenkin varovasti.
- ap.
tuohon tulokseen olen tullutkin :)
Jotenkin tätä täytyy hetken aikaa sulatella ja totutella tähän olotilaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999