Onkohan joensuussa magaa tarjolla?seuraa ei ole.esim.jotain porukkaa joka treenais itsekseen?selkä ei juujitsuun taivu.
maga joensuu?
8
2012
Vastaukset
- jareeeerbi
Eipä kyllä ole. Mutta jos olisi riittävästi kiinnostuneita niin saattasi joitain kursseja järjestyä
- ex krav maga harrastaja
mistäs siitä sit voisi kuulla jos jotain toimintaa joensuuhun tulee.. tai kertoa kiinnostuksensa innoittamaan toiminnan alkamista.
- dd69
ex krav maga harrastaja kirjoitti:
mistäs siitä sit voisi kuulla jos jotain toimintaa joensuuhun tulee.. tai kertoa kiinnostuksensa innoittamaan toiminnan alkamista.
vois aloittaa joensuussa harjoittelun
- juki_
tää olis kyl kova juttu!
- toivoja_
magaa joensuuhun pliiZZ
- kurssia pystyyn
Olen parikymppinen nainen ja sekä minä että poikaystäväni olisimme kiinnostuneet krav magan harjoittelusta täällä Joensuussa :)
- tabaluca
Nyt vuosi 2013! Joko nyt löytyis Joensuusta magaa? :D
- Anonyymi
Entä vuonna 2021?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354593- 553165
- 302863
- 602797
- 62380
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542175- 181602
- 171574
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81508- 161504