Onko siellä silloin mitään erikoista? Onko kukaan ollut hotelli Mimosassa?
Rodos juhannuksena?
2
196
Vastaukset
- J
mahtava kun joku kysyy Mimosasta. Onko se taas suomalaisten käytettävissä? Nico´s specialin muistavat kaikki 70-luvulla Rdoksella matkailleet ja Mimosassa asuneet ja alakerran baarissa naukkailleet. Nyt on Nico, Panos ja muut varmaan jo jos ei turpeen alla niin vanhainkodissa. Kävin-93 kesällä Rodoksella ja silloin muistojeni Mimosa oli suljettu, ovessa lappu jossa seliteltiin konkurssista. On varmaan uusi omistaja joten en tiedä mikä on staili nykyään mutta aikoinaan 70 luvulla se oli fantastico! Se oli kaikenikäisten suosima ja todella makee paikka! Wau niitä öitä! Alakerrassa oli vessattomia 2 h huoneita, joihin alkoi kuulua n. klo 6 pajatus ja lautasten kolina kun keittiön naiset rupesivat töihin, yläkerrassa oli rauhallisempaa, yleensä jengi bailas yli puolenyön. Hotelli oli yksinomaan suomalaisilla. Melkein vastapäätä oli tri Hiotakiksen vastaanotto. Häneltä saattoi käydä hakemassa apua vaivoihin. Kävelymatka joka suuntaan kaikkiin menopaikkoihin oli siedettävän lyhyt. Mene ihmeessä Mimosaan jos pääset! Voisin kertoa hurjia juttuja hotellin asukeista ja menosta mutta enpä enää jaksa, ikä jo painaa.
- 1997
Kuten tiedämme, juhannusta ei pahemmin vietetä
muualla, kuin täällä Pohjolassa, mutta silloinhan
on Suomen lomakausi kovimmillaan, joten
suomalaisia riittää Rodoksellakin ja juhannusta
juhlitaan, tosin hieman eri ympäristössä.
Kun itse olin töissä ko. saarella, pidimme
kaverimme ja muutaman muun paikalle saapuneen
suomalaisen kera suomalaisen juhannuksen
ottamalla mukaan pussikaljaa ja suuntaamalla
matkamme rannalle kuuntelemaan meren loisketta ja
katselemaan tähtiä.
Kokkoa emme tohtineet sytyttää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä751390Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2431279Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1521076Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551058- 51775
- 65744
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62727Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39708Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44681- 30637