Onko siellä silloin mitään erikoista? Onko kukaan ollut hotelli Mimosassa?
Rodos juhannuksena?
2
195
Vastaukset
- J
mahtava kun joku kysyy Mimosasta. Onko se taas suomalaisten käytettävissä? Nico´s specialin muistavat kaikki 70-luvulla Rdoksella matkailleet ja Mimosassa asuneet ja alakerran baarissa naukkailleet. Nyt on Nico, Panos ja muut varmaan jo jos ei turpeen alla niin vanhainkodissa. Kävin-93 kesällä Rodoksella ja silloin muistojeni Mimosa oli suljettu, ovessa lappu jossa seliteltiin konkurssista. On varmaan uusi omistaja joten en tiedä mikä on staili nykyään mutta aikoinaan 70 luvulla se oli fantastico! Se oli kaikenikäisten suosima ja todella makee paikka! Wau niitä öitä! Alakerrassa oli vessattomia 2 h huoneita, joihin alkoi kuulua n. klo 6 pajatus ja lautasten kolina kun keittiön naiset rupesivat töihin, yläkerrassa oli rauhallisempaa, yleensä jengi bailas yli puolenyön. Hotelli oli yksinomaan suomalaisilla. Melkein vastapäätä oli tri Hiotakiksen vastaanotto. Häneltä saattoi käydä hakemassa apua vaivoihin. Kävelymatka joka suuntaan kaikkiin menopaikkoihin oli siedettävän lyhyt. Mene ihmeessä Mimosaan jos pääset! Voisin kertoa hurjia juttuja hotellin asukeista ja menosta mutta enpä enää jaksa, ikä jo painaa.
- 1997
Kuten tiedämme, juhannusta ei pahemmin vietetä
muualla, kuin täällä Pohjolassa, mutta silloinhan
on Suomen lomakausi kovimmillaan, joten
suomalaisia riittää Rodoksellakin ja juhannusta
juhlitaan, tosin hieman eri ympäristössä.
Kun itse olin töissä ko. saarella, pidimme
kaverimme ja muutaman muun paikalle saapuneen
suomalaisen kera suomalaisen juhannuksen
ottamalla mukaan pussikaljaa ja suuntaamalla
matkamme rannalle kuuntelemaan meren loisketta ja
katselemaan tähtiä.
Kokkoa emme tohtineet sytyttää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su19112872- 826255
- 1175819
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495532Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene234442- 924340
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434322Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla424241Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko334198Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?483747