Laiskanlinnan tekijä

LaiskaJaakko

Mistähän löytäisin verhoomon, joka tekisi minulle kaksi perinteisillä pystyjousilla varustetua laiskanlinnaa?

Googlettaminen ei tuottanut tulosta, joten kyselen täältä.

6

1277

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marlis71

missä päin asut. Helsingissä on verhoomoita pilvin pimein... Samoin on noita verhoomo kouluja joissa verhoilun saa hieman halvemmalla jos ei ole valmistumisen kanssa kiirettä. Meinaan oppilastyönä tehtynä aikaa tietenkin menee, mutta saavat hyvää harjoitusta alalle.

• LaiskaJaakko

Sen verran tarkennusta, että minulla ei ole valmiita aihioita, vaan tuolit pitäisi tehdä aivan alusta lähtien puuosineen päivineen.

Jos jollain on kaksi ehjärunkoista laiskanlinnaa, niin voisin ostaa ne aihioiksi. Tarjouksia tuoleista voi laittaa vaikka osoitteeseen m.y miukumauku suomi24.fi. Asuinpaikkakunta on Pirkanmaa.

• kehto
        LaiskaJaakko kirjoitti:

Sen verran tarkennusta, että minulla ei ole valmiita aihioita, vaan tuolit pitäisi tehdä aivan alusta lähtien puuosineen päivineen.

Jos jollain on kaksi ehjärunkoista laiskanlinnaa, niin voisin ostaa ne aihioiksi. Tarjouksia tuoleista voi laittaa vaikka osoitteeseen m.y miukumauku suomi24.fi. Asuinpaikkakunta on Pirkanmaa.

olisitko ystävällinen ja kertoisit minkälaista laiskanlinnaa olet vailla ja kävisit vaikka minun sivuillani www.kehto.info, ilmoituksesi kiinnosti minua..

• ainakin

Ainakin Hausjärvellä on yksi verhoomo, jossa on puusepän tekemä valmis runko. Tilaaja jätti homman aikoinaan siihen pisteeseen. Luulisin rungon olevan vapaa jatkokäsittelyyn. Toinen runko olisi teetettävä jossain. Kunhan saisit ensin yhden.

Laiskanlinnan verhoilu alusta lähtien on kyllä aika tyyris juttu, mutta voithan kysyä. Matka on tässä pieni asia. Hausjärvellä on vain yksi verhoomo, joten yhteystiedot saanet helposti selville. En lähde niitä tässä jakelemaan.

• muistaakseni

ammattikouluissa valmistetaan noita laiskiksen runkoja.

• LaiskaJaakko

Kiitos sekä tänne, että sähköpostiin tulleista vinkeistä ja tarjouksista. Olen jo ollut pariin verhoilijaan yhteydessä ja uskon projektin tästä pikku hiljaa pääsevän eteenpäin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      24
      2610
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      95
      1576
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      121
      1374
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1150
    5. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      37
      1144
    6. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      25
      971
    7. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      270
      941
    8. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      53
      932
    9. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      216
      889
    10. Mun tuli yhtäkkiä

Ikävä sua❤️...
      Ikävä
      34
      825
    Aihe