Onko Marmaris hyvä kohde ensikertalaisille?

turkkiinko?

Olen lähdössä kahden teinin kanssa ekalle ulkomaanlomalle, olisiko Marmaris sopiva? Teinit tykkäävät tietenkin shoppailla ja ottaa aurinkoa uima-altaalla sekä rannalla.
Olisiko Marmaris sopiva paikka meille?

12

2710

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä vaan

      Ehdottamasti. Kts. Alanya keskustelusta; Alanya vai Marmaris?
      Sopivan kokoinen paikkaa antaa teinien mennä kaupungille omineen. Shoppailua ja aurinkoa.

    • i<3marmaris

      Ollaan oltu neljänä keväänä Marmariksessa teini-ikäisen tyttäreni kanssa (nyt 15-v) ja kovasti odottaa taas tyttö tämän kesän matkaa. Marmaris on sopivan kokoinen paikka, ei liian iso mutta ei liian pieni, aurinko on varma, apartmentien allasalueet yleensä mukavan kokoisia ja viihtyisiä, ruoka on hyvää, shoppailtavaa riittää juuri tuon ikäisille, ilmapiiri on iloinen ja menevä. Ranta ei ole kehuttava mutta retkiä voi tehdä niin Icmelerin paremmalle rannalle kuin päivän veneretkellekin ja altaalla nuoriso viihtyy varmasti. Ihana kokemus on myös moottoriveneen perässä tapahtuva liitovarjoilu sekä Marmariksen 2 isompaa vesipuistoa. Ainut mistä haluan varoittaa on liian innokkaat turkkilaiset nuoret miehet. Edelliskesät ovat menneet ihan asiallisesti tyttären osalta, viattoman flirtin ja kehuskelun merkeissä, mutta viime kesänä oli jo "vaaran" merkkejä ilmassa kun tytär oli 14-v. Eli tulevaa kesää silmällä pitäen olen teroittanut, että mihinkään treffeille en tytärtä sitten turkkilaispoikien kanssa päästä ja yksin saa käydä vain lähikaupassa. Näillä eväillä nautitte varmasti Marmariksen reissusta, niin äiti kuin nuorisokin.

      • osittain

        Olen osittain kannssasi samaa mieltä,lähinnä tosta Marmariksen koosta ja sillai.
        Mä olen käynyt siellä lähes 30 kertaa ja tyttöni oli tosi pieni ekoilla kerroilla.
        Vielä pari vuotta sitten,vaikka tyttöni oli just täyttäny 18v.,monet tuttavat sanoivat,että hän on vielä lapsi.
        Tyttöni ei polta eikä juo,niin se on Turkkilaisten mielestä lapsen merkki.
        Olihan niitä "iskijöitä" joka paikassa,mutta oman kokemuksen perusteella voin sanoa,että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

        Viatonta flirttiä ei ole olemassakaan, aina on jotain taka-ajatuksia.
        Jotkut tytöt näyttää vanhemmilta,toiset käyttäytyy kuin olisi aikuisia (enkkutytöt ainakin on järkkyjä).
        Mutta flirttiin ei tarvi vastata,mä tykkään että paljon paremmin pärjää kun ohittaa kaiken olankohautuksella.
        Sun tyttösi mielestä mä oon varmaan tosi kalkkis,mutta kun äiti tietää kaiken.

        Mun mielestä sä oot ajatteleva ja välittävä äiti,ihan oikeesti ei niitä typyköitä voi laskee kulkemaan omia reissujaan,paitsi ihan vähän.

        Joskus äiti on tylsä mutta äiti on oikeessa.


      • :-)
        osittain kirjoitti:

        Olen osittain kannssasi samaa mieltä,lähinnä tosta Marmariksen koosta ja sillai.
        Mä olen käynyt siellä lähes 30 kertaa ja tyttöni oli tosi pieni ekoilla kerroilla.
        Vielä pari vuotta sitten,vaikka tyttöni oli just täyttäny 18v.,monet tuttavat sanoivat,että hän on vielä lapsi.
        Tyttöni ei polta eikä juo,niin se on Turkkilaisten mielestä lapsen merkki.
        Olihan niitä "iskijöitä" joka paikassa,mutta oman kokemuksen perusteella voin sanoa,että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

        Viatonta flirttiä ei ole olemassakaan, aina on jotain taka-ajatuksia.
        Jotkut tytöt näyttää vanhemmilta,toiset käyttäytyy kuin olisi aikuisia (enkkutytöt ainakin on järkkyjä).
        Mutta flirttiin ei tarvi vastata,mä tykkään että paljon paremmin pärjää kun ohittaa kaiken olankohautuksella.
        Sun tyttösi mielestä mä oon varmaan tosi kalkkis,mutta kun äiti tietää kaiken.

        Mun mielestä sä oot ajatteleva ja välittävä äiti,ihan oikeesti ei niitä typyköitä voi laskee kulkemaan omia reissujaan,paitsi ihan vähän.

        Joskus äiti on tylsä mutta äiti on oikeessa.

        Marmaris on tosi loistava lomapaikka! Aurinko paistaa sata varmasti ja rusketus tarttuu, shoppailla pystyy vallan hyvin markkinoilla ja basaari-alueilla ja on siellä muutamia hyviä vaatekauppojakin.
        Olen kyllä samaa mieltä noista miehistä. Ite ku olin marmariksessa ekaa kertaa perheeni kanssa (14.v) niin nautin suunnattomasti miesten huomiosta ja jäin juttelemaan kaikkien kanssa kun vanhempien silmä vältti. Nykyään en niin välitä miehistä tai niiden sanoista, koska tosihan on että ne yrittää ketä vaan. Eli mainio paikka, mutta miesten kanssa pitää olla erityisesti tarkkana. Uimassakin voi olla vaarallista, nimimerkillä kokemusta on, mutta onneks iskä pelasti mut siltä mieheltä. Hauskaa matkaa!


    • turkkiinko?

      Minä olen myös kovasti pohtinut tuota mies-asiaa, kun tytöt ovat todella kehittyneitä ja ikäisiään vanhemman oloisia, vaikka ikää on vasta 12v. Hieman pelottaa sen puolesta lähteä heidän kanssa Turkkiin.
      Olenkin alkanut miettiä olisiko turvallisempaa viedä heidät vaikka Kreikkaan näin aluksi. En ole matkaa vielä varannut ja harkitsen sellaista vaihtoehtoa, että menisimmekin Rodokselle ja tekisimme sieltä päivän ostosmatkan Marmarikseen.

      • Nordic-man

        Kannattaa pitää varas niiden tyttöjen kohdalla. Turkkilaiset miehet tykkää tosi nuorista tytöistä ja vanhemmista varakkaista naisista.
        Mieti vielä minne haluat oikeasti matkustaa. Turkkiinhan saa halpoja matkoja, mutta jos laittais vähän lisää rahaa matkaan , niin pääsis parempiin mestoihin.


      • Olen ollut joskus 16 v
        Nordic-man kirjoitti:

        Kannattaa pitää varas niiden tyttöjen kohdalla. Turkkilaiset miehet tykkää tosi nuorista tytöistä ja vanhemmista varakkaista naisista.
        Mieti vielä minne haluat oikeasti matkustaa. Turkkiinhan saa halpoja matkoja, mutta jos laittais vähän lisää rahaa matkaan , niin pääsis parempiin mestoihin.

        No voihan sitä Kreikan puolelle mennä, hinnat nousee puolella ja palvelu huononee puolella, Marmarikseen verrattuna. Ja mitä niihin miehiin tulee, Kreikassa miehet samanlaisia kuin Turkissakin--kokemusta on.


    • sipriini

      Olen samaa mieltä useimpien edellä kirjoittaneiden kanssa ja haluan tosiaan varoittaa näistä miehistä, ihan omasta kokemuksestani.

      Olin 16-v. perheeni kanssa Marmariksessa ja kyllähän siinä on nuoren tytön pää aika pyörällä, kun miehet osoittaa huomiotaan ja kehuu lakkaamatta. Varsinkin, jos kyseessä on ensimmäinen matka, niin kaikki on uutta ja ihanaa. Kun treffeille erehtyi lähtemään, niin ainakin tällä minun tapauksella oli mielessä vain se yksi asia, jota yritettiin suurin piirtein heti sopivassa tilanteessa. Tosin ainakin tämä poitsu uskoi myös Ei -sanan merkityksen, vaikka hetken aikaa pelkäsin muuta.

      Mutta jos pidätte tyttöjä silmällä, ettekä missään tapauksessa päästä omin päin treffeille, edes lyhyille, niin varmaan ei sitten ole syytä huoleen. Mutta ehkä "lomarauhan" nimissä myös suosittelisin mieluummin vaikka Kreikkaa, jossa miehet ei samalla lailla päällekäyviä.

    • 7 KERTAA

      KYLLÄ MARMARIS ON TOSI MAHTAVA PAIKKA SIELLÄ OVAT TODELLA YSTÄVÄLLISIÄ SUOMALAISLLE.METROPOL HOTELLISSA ON ON PIENI BAARI JA SIINÄ MAHTAVA HENKILÖKUNTA PUHUVAT TOSI HYVIN SUOMEA JA PITÄVÄT SIINÄ ILTAISIN SUOMALAISTA OHJELMAA BAARIN OMISTAJA BEKO ON TODELLA YSTÄVÄLLINEN .TOKI LÖYTYY SIELTÄ YÖ ELÄMÄÄ JA MAHTAVAT BASAARIT JOSSA VOI OSTOKSIA TEHDÄ .RANNAT SIELLÄ ON IHAN HYVÄT .MIKÄ PARASTA TURKISSA AURINKOA RIITTÄÄ OLEN ITSE OLLUT AINA ELOKUUSSA

    • keksitty

      Paras paikka!!! Ihanat ihmiset, lämminkeli, halpaa ja hyvää ruokaa! Hotsku oli family ja se oli khyll ihana !!! ne ihmiset

    • ööö--öö

      ^ ettei sulla olis joku mehmetti siellä pienine.. hmm sieluineen odottelemassa anteliasta suomivalasta?

      • Mimmmu-69

        Mul oli Marmariksest Mehmet. On mul ollu muualtaki. Oikeesti vittu. Vittu oikeesti.

        On mul Mehmet Kampin ostarilkii.

        Oikeesti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1673
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1310
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1118
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1097
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      946
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      888
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      881
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      850
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe