Haluaisin kysyä teiltä "kalaihmiset" muutamia näkemyksiä. Olen ensimmäistä kertaa elämässäni tekemisissä Kalat-horoskooppi ihmisen kanssa. Soveltuuko kalat-jousimies yhdistelmä alkujaankaan yhteen? Toinen hyvin jännä merkki kalatmiehessä on se, että näyttää äärimmäisen avoimesti tunteensa minua kohtaan. Itse ajattelen sitä jopa "hiukan erikoisena", mutta hän vain sanoo sen mitä kuulema tuntee...jousimiehenähän kartan kovin avointa tunteen näyttämistä. Normaaliako siis kalamiehelle näyttää tunteensa hyvin auliisti? Ei kuulema ole mitään tälläistä ennen kokenut.
Olisin kiitollinen kaikenlaisista kommenteista.
Kalat ja
5
1240
Vastaukset
- kalat 34
olen kalat N ja mulla oli jouskari mies mutta meidän suhde ei toiminut millään tvalla vaikka kuinka yritin pitää siitä kiini, mutta se aina karkasi ja lähti omalle maailmalle, mutta en tiedä toisin päin miten toimii jousN ja kalaM??
mutta kannata kyllä sanoa tunteet avoimesti hänelle koska se tykkäisi siitä kovasti:) onnea- ap.
sinulle. Meidän ystävyys on hyvin alussa vielä. Olen äärimmäisen varovainen uusien ihmisten kanssa ja tämä mieletön ylenpalttinen huomioiminen saa entistä varovaisemmaksi. Hän on varsinainen saalis, tiedän sen.
- aloitetaan
uusi keskustelu?
Onko se niin vaikeaa lukea samasta aiheesta käyty aiempi keskustelu?
Suora vastaus: Ennen helvetti jäätyy,ennenkuin jousimiesnainen ja kalatmies yhteen sopii ja tämä on tosi!- kalat
EI toiminut ainakaan minun ja jousimies miehen välillä suhde. Kaatui heti alkujaan..
- toisinpäin
eli KalatN-JouskariM, pitkä liitto, rakkautta riittää ja elämä sujuu. Matkat ja harrastukset yhdessä, ei tule uskottomuuskriisejä. Kalat on avoin, rehellinen tunneihminen, joka ilmaisee tunteensa helposti. Jousimies jäykempi, mutta pitempi yhteiselo tuo kyllä sisäiset tunteet pintaan. Kaikki on ihmisestä itsestään kiinni, ei niinkään horoskooppimerkistä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133708Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja272920Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2702721Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51915- 2191428
- 751241
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1581057Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk2997Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi31974Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä93938