Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Tampereen koirapuistot

kahden koiran omistaja

tampereen ratinanpusiton koirapuistosta on kuultu tosi paljon ikäviä kertomuksia.. =( vaikka ihanteellisin paikka tampereen keskustassa onkin tiloineen! ihmiset on sisäänpäinkääntyneitä, hyvä jos tervehditään! ja koirat ovat aika ronskeja... minulla on vertauskohdekin, meinaan veturipusito. sielä on ihmiset koirineen todella ystävällisiä! onko kukaan muu huomannut samaa treen seudulla????

6

733

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tesoman puistoon

      ..siellä mukavia ihmisiä ja koiria ja kaksiosainen puisto pienille ja isoille. :)

      • loistavaa!!

        pitääpä tulla käymään sielä! kuulostaa hyvältä.. =)


      • tavata paljon
        loistavaa!! kirjoitti:

        pitääpä tulla käymään sielä! kuulostaa hyvältä.. =)

        porukkaa niin kannattaa tulla n. seitsemän aikaa arki-iltoina. muulloin rauhallisempaa. :)


      • puistosta...
        tavata paljon kirjoitti:

        porukkaa niin kannattaa tulla n. seitsemän aikaa arki-iltoina. muulloin rauhallisempaa. :)

        Itse tykkään käydä siellä,ihmiset on yleensä tosi mukavia ja paljon on koiria joiden kanssa omat saa juosta, mutta sitten viime kerralla kun käytiin niin siellä oli 2 miestä afgaaneineen jotka alkoivat neuvomaan meitä puiston käytössä ja niiden koirat kun oli niiiiin vihaisia (ainakin kaksi niistä heilutti häntää ja haukkui innoissaan meidän koirille...) että heidän piti mennä sinne pienten koirien puolelle kun eivät tule toisten kanssa toimeen... Harmi,minä kun luulin että kerrankin olis meidän vuffe saanu oikean juoksukaverin,eipä siinä jaksettu montaa minuuttia sitten seisoskella,kun ne meni koirineen siihen aidan taakse niin eihän niistä sitten ollu meidän vuffelle leikkikaveriksi... :(
        Harmittaa sekin,että kun luulee että kaikki koirat jotka käyvät puistoissa,tulevat toisten kanssa toimeen,mutta ei kai sitten...
        Vai meneekö afgaaneilta karvat solmuun tai jotain, jos ne leikkii toisten koirien kans?? Heh heh...:)
        Mutta siis muuten kiva hyvä puisto tuolla Tesomalla, ihmiset sais vaan vähä enemmän keräillä niitä kakkoja sieltä metsän puoleltakin...


      • kuitenkin
        puistosta... kirjoitti:

        Itse tykkään käydä siellä,ihmiset on yleensä tosi mukavia ja paljon on koiria joiden kanssa omat saa juosta, mutta sitten viime kerralla kun käytiin niin siellä oli 2 miestä afgaaneineen jotka alkoivat neuvomaan meitä puiston käytössä ja niiden koirat kun oli niiiiin vihaisia (ainakin kaksi niistä heilutti häntää ja haukkui innoissaan meidän koirille...) että heidän piti mennä sinne pienten koirien puolelle kun eivät tule toisten kanssa toimeen... Harmi,minä kun luulin että kerrankin olis meidän vuffe saanu oikean juoksukaverin,eipä siinä jaksettu montaa minuuttia sitten seisoskella,kun ne meni koirineen siihen aidan taakse niin eihän niistä sitten ollu meidän vuffelle leikkikaveriksi... :(
        Harmittaa sekin,että kun luulee että kaikki koirat jotka käyvät puistoissa,tulevat toisten kanssa toimeen,mutta ei kai sitten...
        Vai meneekö afgaaneilta karvat solmuun tai jotain, jos ne leikkii toisten koirien kans?? Heh heh...:)
        Mutta siis muuten kiva hyvä puisto tuolla Tesomalla, ihmiset sais vaan vähä enemmän keräillä niitä kakkoja sieltä metsän puoleltakin...

        että menivät toiselle puolelle(siinä mielessä hyvä että siellä on erillinen osa :) )..puistoissa niissä mukavissakin käy toisinaan epävarmoja koiria omistajineen..eli kyselkää kun meette sinne ja seuratkaa koirien menoa..

        Ja käykää tutuissa puistoissa missä tuttuja koiria niin on helpompaa..silloin tiedätte ennalta miten menee..ja kenen kanssa kannattaa koira vapaana menemään.

        Itse käyn tesomalla ja kivasti on mennyt ja tykätään koiruuden kanssa käydä siellä..yleensäottaen ei ole suurempia ongelmia..mutta tiettyjä hiukan epävarmoja koiria/omistajia kyllä kierrän myös tai menen pikkupuolelle
        . Afgaanien kanssa ei ole ollut siellä ongelmia minulla ..mutta ei tainnut olla minulle tuttuja nuo koirat..


    • on kiinni

      Olen käynyt usein Ratinan puistossa, ja aina on löytynyt mukavaa juttuseuraa. Liekö olet sattunut joittenkin outojen pölöpäitten kanssa samaan aikaan, mutta mielestäni siellä on ihan mukava meno - ja toisaalta: koirahan siellä on leikkimässä ja omat ystävät on minullakin ihan muualla. Toki koirista ja niiden temmellyksestä on hauska rupatella yhdessä. Mutta voithan sinä tervehtiä itse reippaasti ja alkaa kyseemään muista koirista. Usein ihmiset kertoilevat mielellään lemmikeistään. Oikeus on toki käydä vain koiraa leikittämässä ilman seurustelu-velvoitetta, jos siltä sinä päivänä tuntuu.
      Veturiaukion pikkupläntti on kyllä mukava paikka!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2067
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      22
      1782
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1654
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1470
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      64
      1404
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1344
    7. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1328
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1292
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe