olipas hieno, oivaltava ja traagisella tavalla totuudenmukainen henkilökuva-dokumentti mestari-iskijä Mike Tysonista.joo D`Amaton kuolemaan, Don Kingiin ja voittamattomuuden harhaan ja sitäkautta kevyeen treenaukseen ja laskelmoiviin naisiin kaatui kadun kasvatti. ja sit nyrkkiin.
on se vaan tosi, et ympärillä olevat ihmiset näkevät asian ytimeen, mut joku voi olla niin harhassa, että on inhimillisen avun-neuvojen ulottumattomissa..se avustaja sanoi syvän viisauden, ku Mike oli sanonut et: minä olen odottanut sinua..ja kaveri ymmärsi, et ei niinkään häntä, vaan et Mike kaipasi itseään, sitä Mikeä joka voitti ekan maailmanmestaruuden..joo silkkishortseissa on vaikea lähteä aamukuurassa kymmenenkilsan lenkille..poikaparka-sisäisesti hylkäämisenpelkoinen raakile.
hei pojat
4
518
Vastaukset
- Silitysrauta Mikko
Kyllä ne osaa tuon manipuloinnin, ennen tuota dokkaria ei tullut mieleenkään ajatus Mike-rassukasta!
Kuitenkin, huippukuntoisena ollessaan paras nyrkkeilijä kautta aikain, esim. ei tarvinnut koskaan tikkejä oteltuaan eikä ottanut juurikaan iskuja vastaan vaan väisti, väisti hienosti kroppaa liikuttaen.- nyrkkeilystä kiinnostunut
tyson ei todellakaan ole kaikkien aikojen kovin
ottelija ja sikäli hänen vastustajans 80 luvulla
ei ollut mitään suuria tekijöitä.
ensimmäinen todellinen vastustaja oli holyfield
ja tyson oli nyrkkeilijänä parhaassa iässä ja
parhaassa vedossa JA AIVAN TURHA SELITELLÄ ETTÄ
EI OLLUT KUNNOSSA KYLLÄ OLI MUTTA HOLYFIELD VAAN
OLI SEN VERRAN PAREMPI KUIN OLI JA AIVAN TURHA
SELITTÄÄ MIEHET OTTELIVAT MYÖS UUSINNAN JA EI SIITÄKÄÄN TULLUT VOITTOA JA VARMAAN TYSON TREENASI KUIN HULLU SEN JÄLKEEN KUN HÄVIS DOUGLASILLE JOSSA HÄN EI VARMAANKAAN OLLUT TERÄVIMMILLÄÄN KOSKA DOUGLAS OLI SUUPALA HOLYFIELDILLE.
TYSON OLI VAIN 178 CM PITKÄ JA EI VAIN TAITO RIITTÄNYT PITEMMILLE TAITONYRKKEILIJÖILLE KUTEN
LEWISTÄ VASTAAN VAIKKA SIINÄ EI TYSON OO ENÄÄ PARHAIMMILLAAN MUTTA EI OIS KOSKAAN VOITTANUT LEWISIÄKÄÄN NIIN ULOTTUVA JA HYVÄ SE OLI VAIKKA
HÄNKIN KÄRSI TYPERÄN TAPPION RAHMANILLE.. - irishthunder
Sugar Ray Robinsonin ja Henry Armstrongin nimet tuntuu jotenkin realistisemmilta vaihtoehdoilta tälle tttelille...
Joo ihan mukiinmenevä dokkari oli, "avustajahan" oli siis HBO:n nyrkkeilyselostaja Jim Lampley. Olis tosi "hienoo muuten nähdä suomen telkkarista tää uusi Joe Louis:American Hero Betrayed" dokkarikin joskus. - grigori r
irishthunder kirjoitti:
Sugar Ray Robinsonin ja Henry Armstrongin nimet tuntuu jotenkin realistisemmilta vaihtoehdoilta tälle tttelille...
Joo ihan mukiinmenevä dokkari oli, "avustajahan" oli siis HBO:n nyrkkeilyselostaja Jim Lampley. Olis tosi "hienoo muuten nähdä suomen telkkarista tää uusi Joe Louis:American Hero Betrayed" dokkarikin joskus...ok.en mä Mikeä millään lailla puolustele. ja uskon, että hän jollain tekosyyllä meni käymään siellä hotellihuoneessa ja raiskasi tytön.kyllä se varmasti ihan apina siinä mielessä on..mut missäs tollanen olis oikeaa hellyyttä ja rakkautta oppinut.
( luoja varjele tollasilta. mulla 2 teini-ikäistä tyttöä.)mutta oli varmaan paljon naisia jotka tarvitsivat sitä Miken raakaa seksiä. jenkkityyliin
se oli tehty, mu aika ytimeen luulen et osuivat..
Mike on tuomionsa kärsinyt ja hänen suurin uhri on hän itse, jonka kanssa hän joutuu olemaan 24h/vrk. kipeä hän on mutten usko, että ihan psykopaattikaan..... joo me härmäläiset joudutaan
aina vähän odottelemaan.mut tulee ne ku juna..näkyillään ja kaikkea hyvää nyrkkeilyn ystäville..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83393395Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2192959Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy612460Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1771530Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har181359Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään581336Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j14965- 61962
- 90907
- 20844