http://www.youtube.com/watch?v=G0W90a2f5Vw
Aika ihmeellistä ettei tälle ikinä tehty oikeaa videota.
Laulu on yksi kauneimmista biiseistä mitä ikinä on tehty.
KAUNEIMPIA BIISEJÄ IKINÄ
5
861
Vastaukset
- biisejä ikinä
Maailman ihanimpiin biiseihin kuuluu myös Judas Priestin Run of the Mill.Aivan ihana.Jaksaa vielä vuosikymmentenkin jälkeen koskettaa meikäläistä.
Myös saman bändin Diamonds and Rust on aivan ihana. - October rust.
Ja kiitos muistutuksesta, olin melkein unohtanut koko biisin olemassa olon.
- lsdjflskdjfl
On paremmasta päästä rhcp-piisejä.
Mutta "Laulu on yksi kauneimmista biiseistä mitä ikinä on tehty" on kyllä kaiken ylittävää liioittelua.
Toisaalta joku "Keep it away" voi kyllä olla yksi kaikkien aikojen huonoimmista piisesitä. - lol man07
tosi hyvää musaa sais olla vahan rankempaa
- aäsdlfkgjh
Kiitti vinkistä! Ihanat lauluharmoniat lopussa, mä menen aina puoliksi sekasin kun kuulen AK:ta ja JF:ää päällekkäin....
En oo kuullu tätä laulua aikasemmin vaikka suurimman osan peppers-tuotannosta tunnenkin. Siis kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747694Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583203- 372496
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj152126Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto352064- 221998
- 131897
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151673- 611621
- 181599