Kiinnostaako Moto-GP?

Entä muut moottoripyöräily kilpailut teitä?
Itsestäni olisi mahtavaa seurata Moto-Gp:tä paikan päällä.

No olenhan täällä suomessa ollut katsomassa crossi,jääspeedwäy,muutamia ratakisoja sekä kiihdytyskisoja mainitakseni,
eli mulle kelpaa kaikki:)

Hyvinhän se Kallio pärjäsi kaikesta huolimatta:)

10

800

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eisityhtään

Ei kiinnosta yhtään,Moto gp:tä tulee pelattua kun ei pääse ihan vielä ajelemaan.

• Itse en noita pelejä pelaa,mutta jos ne sinua kiinnostaa niin oki:)

• Kuutiotuuma

etenkin kun Kallio mukana, toki seuraan muutenkin Moto GP:tä.
      Motocrossi on lähinnä meidän sydäntämme, poika on itse ajnaut nyt pari kesää ja itsekin "joutuu" olemaan mukana siinä tukena ja apuna.
      Nää pari kesää poitsu on ajellut kiinanihmeellä, ja nyt olen puntaroinut uuden crossin ostoa, enemmän oikeaan crossiin tarkoitettua.
      Kyllä kaikenlainen moottoripyöräilyyn liittyvä kiinnostaa katselumielessäkin ja kesäisin kierreellään kisoja, kaikissa on oma viehätyksensä.
      Autokisat missään muodossa eivät oikeen vedä puoleensa, jos ei sitten ihan nurkalla ajeta.

• Mulla toi crossin kiinostus alkoi,kun mä sain ajokortin tossa -79 ja 80-luvun alussa tuli käytyä Ruskeasannalla katsomassa kisoja.

Mun mielestä crossissa on sitä jotain,en ees osaa sanoa mitä.
        Mut sulla on todella hyvä harrastus sun pojalla. Itse käyn nykyään katsomassa noita kouluratsastuskisoja ym hevosiin liityvää.
        mun tytär aikuinen jo harrastaa hevosia niin on pakko kulkee aina välillä hänen mukanaan.

Ennen tuli käytyä myös katsomassa mm Ahvenistolla autokisoja,sekä mm roskapönttö kisoja täällä missä itse asun siis jokkista.
        hankirallia ym.
        Mun tyttären isä ajoi silloi itse kilpaa,niin sen vuoksi niitä tuli seurattua.

Kun hänestä jätti aika kauan sit niin noi autokisatkin jäi.

Mutta se siitä:)

• Kuutiotuuma
        dajana kirjoitti:

Mulla toi crossin kiinostus alkoi,kun mä sain ajokortin tossa -79 ja 80-luvun alussa tuli käytyä Ruskeasannalla katsomassa kisoja.

Mun mielestä crossissa on sitä jotain,en ees osaa sanoa mitä.
        Mut sulla on todella hyvä harrastus sun pojalla. Itse käyn nykyään katsomassa noita kouluratsastuskisoja ym hevosiin liityvää.
        mun tytär aikuinen jo harrastaa hevosia niin on pakko kulkee aina välillä hänen mukanaan.

Ennen tuli käytyä myös katsomassa mm Ahvenistolla autokisoja,sekä mm roskapönttö kisoja täällä missä itse asun siis jokkista.
        hankirallia ym.
        Mun tyttären isä ajoi silloi itse kilpaa,niin sen vuoksi niitä tuli seurattua.

Kun hänestä jätti aika kauan sit niin noi autokisatkin jäi.

Mutta se siitä:)

on se ihan mukavaa kun on joku yhteinen vakiojuttu, mistä molemmat ovat kiinnostuneet ja ihan vapaaehtoisesti.
        On aivan sama mikä se harrastus on, kuka tekee mitäkin, pääasia että on se tekemisen ilo ja yhdessäolo.

• muistan :=)
      käytkö lentokenttäkisaa katsomassa? :=)

woin ehkä "huom" ehkä saada ajaa susukia 229hp jossain niistä kesällä :=)))))))))))))))

• No kyllä käyn,mut sen mä haluun nähdä:))))
        Älä usgo itsekkään.....

• LångvikinMotörhed

kiinnosta meikäläistä mitkään kilpailut vaikka velipoika jopa harrasti komeassa nuoruudessaan ; (
      siksi vaan kirjoitan, että tattista kortista, nyt tänään tuli perille tänne Långvikin Ulanbatoriin !!

• Oleppas hyvä.
        Ovat varmaan soutaneet seuraavalle mantereelle ja jalkapatikassa tuoneet sen tänne kotimaahan.
        Niin hitsin kauan ne kortit kesti tulla tänne,mutta parempi myöhään kun ei milloinkaan:)

• blackmagictiger

jepp..Olisi nastaa seurata Joskus Motocrossia.Jäärataa.Motogpeetä.jne..

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      232
      9756
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      122
      6705
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      48
      6244
    4. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      79
      4777
    5. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      4500
    6. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      35
      3532
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      61
      3204
    8. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      28
      3055
    9. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      25
      3038
    10. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      26
      3023
    Aihe