Noni-mehu

............

Kellään kokemuksia Noni-mehusta/kapseleista? Mainostavat sen olevan todellinen terveyspommi.

35

5234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitää paikkansa

      Ei muuta kuin otahan käyttöösi.

      • kankkulan

        kaivoon


      • tuu pois
        kankkulan kirjoitti:

        kaivoon

        Mitäs nyhräät siellä kankkulan kaivolla.


      • Voi yksinkertaisii

        Samat blasepo vaikutukset on kun juot vettä. Paras on kotimainen viinimarja mehu, esimerkiksi.


    • Hölyn pölyä vai mitä?

      Ei toimi minun mielestäni, olen kokeillut. Aikaisemmin kokeilin sitä mehuakin. Mielestäni noni on töysin ns. verkostomarkkinoinnissa toimiva "rahan keruu" tuote.

      • Verushka

        Jotenkin tuntuu, että tämä noni-villitys on jo menneen talven lumia verkostomarkkinoinnissa. Kaipa ihmiset kyllästyvät, kun se ihmejuoma ei tehoakaan kaikkeen, kuten luvattiin. Noni-Ollikaan ei enää kovin aktiivisesti mainosta.

        Mutta ei hätää, ainahan tulee kaikenlaista uutta! Mikä on tämän hetken hittituote? Aloe vera-geelijuoma? Intiaani/ruusu/himalajansuola? Vai joku muu? Hainrustokapseli, kalaöljy E-EPA?


      • sinäkään

        Jollei kukaan rahaa keräsi, mistä sitänikin saisit ton toimeentulosi?


      • Tavallinen eläkeläinen
        sinäkään kirjoitti:

        Jollei kukaan rahaa keräsi, mistä sitänikin saisit ton toimeentulosi?

        Minulle ei näytä auttavan merkittävästi, mutta esim veljen perheessä on auttanut diabeetikkoa sokeritasapainon hallinnassa. Eikä ole pakko ostaa kallista "verkko"mehua, halvemmallakin saa.


      • kannattaa kokeilla

        ja muista että siinä on aina 3kk tyytyväistakuu. Jos ei siitä saa mitään positiivisiä vaikutuksia saa rahat takaisin. Itse olen sitä myynyt jo monta vuotta mutta en sanoisi että olen rikastunut. Hyvin harvat myyjät ovat niin energisiä että hyötyvät nonimyynnistä juuri mitään. Mahdollisuuksia tietysti on mutta vaati paljon työtä. Jos joku on verkostomarkkinoista rikastunut en todellakaan ole siitä kateellinen koska työtä on silloin myös tehty paljon.


      • kiinnostunut.
        kannattaa kokeilla kirjoitti:

        ja muista että siinä on aina 3kk tyytyväistakuu. Jos ei siitä saa mitään positiivisiä vaikutuksia saa rahat takaisin. Itse olen sitä myynyt jo monta vuotta mutta en sanoisi että olen rikastunut. Hyvin harvat myyjät ovat niin energisiä että hyötyvät nonimyynnistä juuri mitään. Mahdollisuuksia tietysti on mutta vaati paljon työtä. Jos joku on verkostomarkkinoista rikastunut en todellakaan ole siitä kateellinen koska työtä on silloin myös tehty paljon.

        ..laittaa linkkiä siihen noni-tuotteeseen missä on tyytyväisyystakuu 3kk?


      • ihmispoloiset
        kannattaa kokeilla kirjoitti:

        ja muista että siinä on aina 3kk tyytyväistakuu. Jos ei siitä saa mitään positiivisiä vaikutuksia saa rahat takaisin. Itse olen sitä myynyt jo monta vuotta mutta en sanoisi että olen rikastunut. Hyvin harvat myyjät ovat niin energisiä että hyötyvät nonimyynnistä juuri mitään. Mahdollisuuksia tietysti on mutta vaati paljon työtä. Jos joku on verkostomarkkinoista rikastunut en todellakaan ole siitä kateellinen koska työtä on silloin myös tehty paljon.

        Näillä palstoilla ne ilkeyksien tehtailijat ovat pohjattoman kateellisia ja katkeria. Eivät osaa päättää, pitäisikö nonista tienata vai ei.
        Kummastakin ovat suunnattoman katkeria.

        Itse teen myyntityötä, jolla ei ole verkostomarkkinoinnin kanssa mitään tekemistä, mutta sama pohjaton viha tietyntyyppisissä ihmisissä jyllä myös meitä kohtaan.

        Näillä tällaisilla ihmisilla pohjaton viha ja katkeruus hallitsee elämää, ja sokeuttaa realistisilta asioilta. Pohjimmiltaan he ovat hyvin pelokkaita ja ahdistuneita reppanoita jota hallitsee mittaamaton kateus.


      • Äimän käkl
        ihmispoloiset kirjoitti:

        Näillä palstoilla ne ilkeyksien tehtailijat ovat pohjattoman kateellisia ja katkeria. Eivät osaa päättää, pitäisikö nonista tienata vai ei.
        Kummastakin ovat suunnattoman katkeria.

        Itse teen myyntityötä, jolla ei ole verkostomarkkinoinnin kanssa mitään tekemistä, mutta sama pohjaton viha tietyntyyppisissä ihmisissä jyllä myös meitä kohtaan.

        Näillä tällaisilla ihmisilla pohjaton viha ja katkeruus hallitsee elämää, ja sokeuttaa realistisilta asioilta. Pohjimmiltaan he ovat hyvin pelokkaita ja ahdistuneita reppanoita jota hallitsee mittaamaton kateus.

        Osaatko sanoa mikä tekee noni käyttäjät kateellisesksi ja kenelle? Toinen selkeä suuntaus noni käyttäjillä on suunnaton agressiivisuus ihmisiä kohtaan, jotka eivät niele tuosta vain ihmeparantumis tarinoita. Olenkin alkanut epäillä, että nonissa on jotakin mikä laukaisee agressiivista käyttäytymistä ja nyt kun puheeksi otit, niin jopa kateutta ja sekavaa käytöstä jotakin tuntematonta tahoa kohtaan. Onkohan tällainen mitenkään mahdollista?


      • gna
        Äimän käkl kirjoitti:

        Osaatko sanoa mikä tekee noni käyttäjät kateellisesksi ja kenelle? Toinen selkeä suuntaus noni käyttäjillä on suunnaton agressiivisuus ihmisiä kohtaan, jotka eivät niele tuosta vain ihmeparantumis tarinoita. Olenkin alkanut epäillä, että nonissa on jotakin mikä laukaisee agressiivista käyttäytymistä ja nyt kun puheeksi otit, niin jopa kateutta ja sekavaa käytöstä jotakin tuntematonta tahoa kohtaan. Onkohan tällainen mitenkään mahdollista?

        mutta en ole aggressiivinen vaan hyvin iloinen että olen saanut tähän ihanaan terveysmehuun tutustua. Sitä en ymmärrä miksi sinä joka et ole edes sitä käyttänyt olet niin aggressiivinen sitä kohtaan. Itselle ei tulisi edes mieleen ruveta mollaamaan jotain aloe vera mehua jota en ole koskaan maistanut.....jos joku pitää sitä hyvänä niin so what?..


      • Äimän käki
        gna kirjoitti:

        mutta en ole aggressiivinen vaan hyvin iloinen että olen saanut tähän ihanaan terveysmehuun tutustua. Sitä en ymmärrä miksi sinä joka et ole edes sitä käyttänyt olet niin aggressiivinen sitä kohtaan. Itselle ei tulisi edes mieleen ruveta mollaamaan jotain aloe vera mehua jota en ole koskaan maistanut.....jos joku pitää sitä hyvänä niin so what?..

        Missäpä kohtaa olen ollut agressiivinen ja/tai mollannut nonimehua? Minusta huomattavan usea nonin käyttäjä on todella agressiivinen sellaisia ihmisiä kohtaan, joille todistuskertomukset eivät merkitse mitään. Sinustakin oikein pursuaa tuo em. agressiivisuus, vaikka epätoivoisesti koetat sitä tekstisi alussa peittää.

        Ethän sinäkään iloinen käyttäjä pysty kenellekään perustelemaan millään tavalla miksi nonia pitäisi nauttia, etkä myöskään osaa kertoa miksi keskiverto nonisti tuntuu olevan niin kovin agressiivinen ja sekava. Myöskään et voi väittää että em. tunnetilat eivät voisi johtua nonista.


      • gna
        kiinnostunut. kirjoitti:

        ..laittaa linkkiä siihen noni-tuotteeseen missä on tyytyväisyystakuu 3kk?

        antaa 3 kk tyytyväisyystakuu. Sitä voi tarkistaa soittamalla Ruotsin konttoriin ilmaisnumeroon joka löytyy tahitiannoni.com.


      • ...
        Äimän käki kirjoitti:

        Missäpä kohtaa olen ollut agressiivinen ja/tai mollannut nonimehua? Minusta huomattavan usea nonin käyttäjä on todella agressiivinen sellaisia ihmisiä kohtaan, joille todistuskertomukset eivät merkitse mitään. Sinustakin oikein pursuaa tuo em. agressiivisuus, vaikka epätoivoisesti koetat sitä tekstisi alussa peittää.

        Ethän sinäkään iloinen käyttäjä pysty kenellekään perustelemaan millään tavalla miksi nonia pitäisi nauttia, etkä myöskään osaa kertoa miksi keskiverto nonisti tuntuu olevan niin kovin agressiivinen ja sekava. Myöskään et voi väittää että em. tunnetilat eivät voisi johtua nonista.

        Puuttuuko elämästäsi mairittelija?


      • Äimän käki
        ... kirjoitti:

        Puuttuuko elämästäsi mairittelija?

        Sama kuin kysyisin puuttuuko sinulta järki, mutta en kysy. Miksi esiinnyt noin agressiivisesti? Johtuuko nonista?


      • aktiivisena
        Äimän käki kirjoitti:

        Sama kuin kysyisin puuttuuko sinulta järki, mutta en kysy. Miksi esiinnyt noin agressiivisesti? Johtuuko nonista?

        Nyt sitten on tuo "agressiivisuusvaihde" aktivoituna. No tahkoahan se nyt loppuun, pääset seuraavaan vaiheeseen.


      • Äimän käki
        aktiivisena kirjoitti:

        Nyt sitten on tuo "agressiivisuusvaihde" aktivoituna. No tahkoahan se nyt loppuun, pääset seuraavaan vaiheeseen.

        Saako noni sinutkin agressiiviseksi? Kerro ihan omin sanoin noista tuntemuksista kun kippaat nonia.

        Tuntuuko siltä, että kun noni hörpyt ottaa, niin siinä vaiheessa pitää rynnätä keskustelupalstalle kirjoittamaan sekavia? Vai oletko kenties huomannut että oireet johtuisivat vieroitusoireista, kun et ole jostain syystä noniannosta saanut?


      • levy vaihtoon
        Äimän käki kirjoitti:

        Saako noni sinutkin agressiiviseksi? Kerro ihan omin sanoin noista tuntemuksista kun kippaat nonia.

        Tuntuuko siltä, että kun noni hörpyt ottaa, niin siinä vaiheessa pitää rynnätä keskustelupalstalle kirjoittamaan sekavia? Vai oletko kenties huomannut että oireet johtuisivat vieroitusoireista, kun et ole jostain syystä noniannosta saanut?

        Nimikin saa äimänkäen ällikälle. Sama levy krahnaa vaikeroiden. Uuttalevyä kehiin ettei tartte palstalla pitkästyä.


      • Äimän käki
        levy vaihtoon kirjoitti:

        Nimikin saa äimänkäen ällikälle. Sama levy krahnaa vaikeroiden. Uuttalevyä kehiin ettei tartte palstalla pitkästyä.

        Mikä nimi saa minut ällikälle? Miksi hyökkäät kimppuuni ilman pienintäkään asiaa? Ei ole pakko vastata, mikäli aijot kirjoittaa kysymyksieni ulkopuolista aiheista.


      • sitä Noni mehua
        Tavallinen eläkeläinen kirjoitti:

        Minulle ei näytä auttavan merkittävästi, mutta esim veljen perheessä on auttanut diabeetikkoa sokeritasapainon hallinnassa. Eikä ole pakko ostaa kallista "verkko"mehua, halvemmallakin saa.

        saa halvemmalla?

        Muutama ihminen on suositellut Nonia. Olen kertonut heille kaikki sairauteni. Sanoivat Nonin helpottavan vaivojani. Itse olivat ostaneet verkkokaupasta.

        Haluaisin tietää mistä esim. pääkaupunkiseudulla Nonia saa?


    • mainostamista

      Käyttäjäkokemuksia löytyy nonitieto.fi sivuilta.

      • voi turkane

        Eikö toi ole jonkun kauppiaan myyntisivu?

        Muistan lukeneeni jonkun noista käyttäjäkokemuksista aikaisemmin, mutta siinä mainostettiinkin vitamiinipilsuja.


    • ei puolesta eikä vastaan

      Minulla ei ole kokemusta vielä, mutta aion kokeilla. Ostin nonimehua ja se maistui ihan kamalalta! Siksi haluaisinkin hyviä vinkkejä, miten sitä voisi ottaa ilman, että oksennus meinaa tulla?! Voisko sitä sekoittaa johonkin muuhun mehuun? Kolmen kuukauden päästä voin sitten sanoa tehosiko mihinkään...

      • jos olisit

        Jos kertoisit, minkä merkkistä mehua Sinulla on?
        Ecowayn nonimehu saa minulta melkein oksennuksen irtoamaan, enkä pitkästäkään totuttelusta huolimatta ole siihen tottunut.
        Tahitian nonimehu maistuu jo oikein hyvälle. Voihan sitä yrittää haudata mehuihin, mutta ei sen makua tahdo saada peitettyä millään.

        Jos pullollisen ostit, ja aiot sillä 3 kk sinnitellä, tuloksia ei kyllä tule. Annos on silloin liian pieni. Koostasi ja iästäsi - elimistön tilasta riippuu myös annoskoko, mitä pitäisi ottaa. Sekä elimistön antioksidanttitasosta.


      • tehoon myös hinta
        jos olisit kirjoitti:

        Jos kertoisit, minkä merkkistä mehua Sinulla on?
        Ecowayn nonimehu saa minulta melkein oksennuksen irtoamaan, enkä pitkästäkään totuttelusta huolimatta ole siihen tottunut.
        Tahitian nonimehu maistuu jo oikein hyvälle. Voihan sitä yrittää haudata mehuihin, mutta ei sen makua tahdo saada peitettyä millään.

        Jos pullollisen ostit, ja aiot sillä 3 kk sinnitellä, tuloksia ei kyllä tule. Annos on silloin liian pieni. Koostasi ja iästäsi - elimistön tilasta riippuu myös annoskoko, mitä pitäisi ottaa. Sekä elimistön antioksidanttitasosta.

        Tahitian nonimehu maksaa 49 euroa litra. Ecowayn nonimehu maksaa 56 euroa puoli litraa eli litrahinnaksi tulee 112 euroa. Ei ihme jos oksennus irtoaa Ecowayn mehulla helpommin.

        Kokeilkaa myös appelsiinimehua, litrahinta taitaa tarjouksissa olla parhaimmillaan 0,5 euroa. Eikä saa edes maku oksennusta iirtoamaan. Tahitian nonin hinnalla saa 98 litraa ja Ecowayn 224 litraa. Tosin tuollaiset määrät kannattaa jo hakea tukusta jolloin hinta tippuu vielä lisää. Eikä tartte sinnitellä, kestää 3 kk reippasti vaikka vetää litran päivässä.


      • valitan
        tehoon myös hinta kirjoitti:

        Tahitian nonimehu maksaa 49 euroa litra. Ecowayn nonimehu maksaa 56 euroa puoli litraa eli litrahinnaksi tulee 112 euroa. Ei ihme jos oksennus irtoaa Ecowayn mehulla helpommin.

        Kokeilkaa myös appelsiinimehua, litrahinta taitaa tarjouksissa olla parhaimmillaan 0,5 euroa. Eikä saa edes maku oksennusta iirtoamaan. Tahitian nonin hinnalla saa 98 litraa ja Ecowayn 224 litraa. Tosin tuollaiset määrät kannattaa jo hakea tukusta jolloin hinta tippuu vielä lisää. Eikä tartte sinnitellä, kestää 3 kk reippasti vaikka vetää litran päivässä.

        appelsiinimehusta ei ole nonin vertaiseksi.


      • näyttää toimivan
        jos olisit kirjoitti:

        Jos kertoisit, minkä merkkistä mehua Sinulla on?
        Ecowayn nonimehu saa minulta melkein oksennuksen irtoamaan, enkä pitkästäkään totuttelusta huolimatta ole siihen tottunut.
        Tahitian nonimehu maistuu jo oikein hyvälle. Voihan sitä yrittää haudata mehuihin, mutta ei sen makua tahdo saada peitettyä millään.

        Jos pullollisen ostit, ja aiot sillä 3 kk sinnitellä, tuloksia ei kyllä tule. Annos on silloin liian pieni. Koostasi ja iästäsi - elimistön tilasta riippuu myös annoskoko, mitä pitäisi ottaa. Sekä elimistön antioksidanttitasosta.

        Jos ainoa tulos on oksennuksen irtoaminen niin Ecowayn noni näyttäisi toimivan paremmin. Muita tuloksia tuskin saa aikaiseksi kummallakaan nonilla vaikka kuinka annosta nostaisi.

        Olli voisi kommentoida asiantuntijana.


      • ecoway

        Joo ecowayn mehua ostin ihan kokeeksi vaan. Siinä lukee 10-15 ml vuorokaudessa on suositus ja sen verran olen ottanut. Päätin ,että kokeilen ja niin aion tehdä kaikista kettuiluista huolimatta! Ei kai mun kokeiluni ole keneltäkään pois!


      • Olli lind
        tehoon myös hinta kirjoitti:

        Tahitian nonimehu maksaa 49 euroa litra. Ecowayn nonimehu maksaa 56 euroa puoli litraa eli litrahinnaksi tulee 112 euroa. Ei ihme jos oksennus irtoaa Ecowayn mehulla helpommin.

        Kokeilkaa myös appelsiinimehua, litrahinta taitaa tarjouksissa olla parhaimmillaan 0,5 euroa. Eikä saa edes maku oksennusta iirtoamaan. Tahitian nonin hinnalla saa 98 litraa ja Ecowayn 224 litraa. Tosin tuollaiset määrät kannattaa jo hakea tukusta jolloin hinta tippuu vielä lisää. Eikä tartte sinnitellä, kestää 3 kk reippasti vaikka vetää litran päivässä.

        Ecoway on tiiviste ja siis puolessa litrassa on litran ainekset. Sitä siis tarvitsee ottaa puolet pienempiä annoksia, samoinkuin Biocurin nonia.

        Olli


      • ei niin mutta
        ecoway kirjoitti:

        Joo ecowayn mehua ostin ihan kokeeksi vaan. Siinä lukee 10-15 ml vuorokaudessa on suositus ja sen verran olen ottanut. Päätin ,että kokeilen ja niin aion tehdä kaikista kettuiluista huolimatta! Ei kai mun kokeiluni ole keneltäkään pois!

        Joo, ei niin, mutta henkisestä vallasta se on poissa. Palstoilla hilluu henkisen vallan havittelijita, ja kun muuten eivät kykene ihmisten käyttäytymistä hallitsemaan, täällä yrittävät istuttaa ohjailujaan ihmisten ajatusmaailmaan.
        Livenä taitavat olla aika nyhjyjä tyyppejä.


      • hyvä huomio
        Olli lind kirjoitti:

        Ecoway on tiiviste ja siis puolessa litrassa on litran ainekset. Sitä siis tarvitsee ottaa puolet pienempiä annoksia, samoinkuin Biocurin nonia.

        Olli

        Tuota en olisi kyllä itse keksinyt. Hyvä Olli!

        Ei taida kyllä Biocurin Bionon olla yhtä jytyä ainetta koska hinta on vain 18,90 euroa puolikas litra. Tosin tuo Bionon taitaa olla intialaista kun Ecowayn on hawaijilaista. Samoja terveysfaktoja näyttävät kyllä laukovan tiskiin. Ei näistä tavallinen ihminen ymmärrä ei.

        Appelsiinimehussa on muuten myös litrassa litran ainekset ja hinta on edelleen noin 0,5 euroa litra. Taidan jatkaa sillä linjalla, tietää ainakin mitä saa.


    • Skeptikkoo

      Juon jaka paiva litran noni mehuu, se auttaa mua valehtrleen !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2850
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2410
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2180
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1992
    5. 167
      1828
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1826
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1787
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1726
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1529
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe