tekstaripalsta

kuka kehtaa maksaa?

Kyllä toi tekstaripalsta on Iisalmen Sanomissa se mielenkiintoisin palsta, joten kiitos vaan lehden toimittajille palstasta.

Mitäs siitä, vaikka lehden kautta palautteen antaminen ei aina kohtaa sitä oikeaa ihmistä ja tekstaripalstan kautta se palautteen antaminen maksaa.
Ainakin epäilen, ettei pääministerimme lue Iisalmen Sanomia =)
Eikä aina lukija tiedä, onko palaute hänelle itselle vai naapurille vai enolle vai serkulle.

Nämä kirkollisten ihmisten riidat papeista ja lapsista jne. Ei edes huvita koko kirkkoon mennä, kun niin on riitaisaa sakkia. Taidanpa erota kirkosta. Eikö raamatussa kirjoiteta suvaitsevaisuudesta ja "antakaa lasten tulla"...
Muutenkin kirkot on enemmän mummujen ja ukkien harrastus, nyt riitaisuudella karkottavat nuoremmat pois kirkosta.

Hoitajia haukutaan urakalla, vaikka hoitajia on hyviä ja huonoja. Niin moni tekee hyvää työtä, on empaattinen jne. Eipä mummon tai ukin kotona asuminen onnistu ilman hoitajia. Mutta eipä palstalla kehuja ole ollut, vaikka moni kiitoksen ansaitsee. Itse olen oikein tyytyväinen, hyvin ovat mummun hoitaneet ja mummu on oikein tyytyväinen.

Joka kevät haukutaan koirat, koirien omistajat ja paskat, mutta sehän on joka vuosi maalis-huhtikuun aikaan aina sama juttu. Koirallakin kun on se biologinen tarve eikä se paska ojan pohjalla ketään haittaa. kadulta sen fiksu kerää pois.

Rypälevaras on tuomittu ja jätetty tuomitsematta. On verrattu lapseen ja mietitty mikä on oikea ikäraja sallia varastelu. Eipä tuomitsijat taida tietää sairautta nimellä altzheimerintauti. Minusta 1-2v ei ymmärrä, ettei kaupasta saa ottaa namia noin vaan. Myöskään dementoitunut ei asiaa välttämättä ymmärrä. Hieman ymmärrystä sairaille vanhuksille ja pienille lapsille. Voit joskus toimia samalla tavalla, kun aivot ei enää pelaa täysillä.

Ja entäs se ravintoketju. Onhan se ihminenkin osa ravintoketjua. Syömme lihaa siinä kuin petoeläimet. Ja epäilenpä, että kun raatomme on aikansa mullan alla, niin ollaan taas osa ravintoketjua.

13

1944

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikeaa asiaa

      Se noissa palstoissa vielä ärsyttää,että lähes
      sanasta sanaan samat valitukset toistuvat lehdes-
      sä päivästä toiseen.Kyllä lehden toimituksen tu-
      lisi karsia tällaiset turhat "kloonit",vai eikö
      toimittajilla ole muuta kirjoitettavaa!
      Mieluimmin tulisi olla tosiaan kiitos-palsta,ku-
      ten ehdotit.Siinä voisi antaa palautetta saamas-
      taan hyvästä palvelusta,ihan nimeltä mainiten.
      Palveluammateissa kiitosta taitaa tulla hyvin
      harvoin,paitsi poliiseille ja lappuliisoille!

    • Alli-asiakas

      Hei,ei sillä palstalla julkaista kiitos tai kehu tekstareita, olen kolme kertaa lähettänyt kiitos tekstarin,ensimmäistäkään ei ole julkaistu.Että semmonen palsta.

      • Anonyymi

        No miksi käytätte lehden palstaa. Ei ole mikään pakko.


    • Anonyymi

      Lieneekö koko osoitetta enää? Ainakin omani ei mene koskaan perille, tulee automaattisesti.... ja on oikeus pidättää oikeuden julkaisematta viestiä. Omani ovat olleet hyviä, eivätkö loukkaa ketään tai mitään. Hupsua ja asiattomia kyllä julkaistaan.
      Lieneekö väärä osoite?

    • Anonyymi

      Minä erosin kirkosta yli kymmenen vuotta sitten.
      Ihmiset jotka sanoo että "taidanpa erota kirkosta" eivät eroa vaan se on ikään kuin lievää kiristystä. Uhataan erota mutta ei silti erota.

      • Anonyymi

        Entä sitten? Jokaisen oma asia kuuluuko kirkkoon vai ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä sitten? Jokaisen oma asia kuuluuko kirkkoon vai ei.

        Minun ääneni ei kuulu kirkkoon asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun ääneni ei kuulu kirkkoon asti.

        Oma asias.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma asias.

        Asia ei kuulu mitenkään sinulle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asia ei kuulu mitenkään sinulle!

        Oma asias, joko älysit!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma asias, joko älysit!

        Äly sit sakkas omas asias 🫣


    • Anonyymi

      Mitä nämä itkijämummot on,🤣 miksi itkeä asiasta mikä ei ole pakollista.

    • Anonyymi

      Asiallinen palsta, parin änkyrän takia paska tämäkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4479
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe