Mitkä on mielestänne Taylorin komeimmat soolot rollareiden levyillä? Samallahan ne on myös rollarilevyjen parmaimmat soolot, koska ei Keith tai Ronnie mitään huippusooloja oo ikinä vetäneet. Itse laittaisin Taylorin TOP 5 soolot (studiolevyt):
1. Shine A Light
2. Dead Flowers
3. Time Waits For No One
4. Can`t You hear me knockin
5. If you can`t rock me
Taylorin soolot?
5
761
Vastaukset
- $tones
Ainakin Time waits for no-one, 100 years ago ja Winter tulee mieleen. Miksei myös Hide your love, ihan hauska. Wild horses, soittaakohan Taylor senkin?
- $tones
Jaahas Wild horsesin soolon soittaa tämän linkin mukaan Keith. Mutta kylhän Taylor on varmaan taitavin soittaja mitä bändissä on koskaan ollut.
http://www.timeisonourside.com/SOWildH.html - TimeIsOnMySide
$tones kirjoitti:
Jaahas Wild horsesin soolon soittaa tämän linkin mukaan Keith. Mutta kylhän Taylor on varmaan taitavin soittaja mitä bändissä on koskaan ollut.
http://www.timeisonourside.com/SOWildH.htmlmutta ei Brian Joneskaan huono ollut...ennenkuin polle vei mennessään.
- juuggo
TimeIsOnMySide kirjoitti:
mutta ei Brian Joneskaan huono ollut...ennenkuin polle vei mennessään.
Monitaitoisin taisi Brian olla? KAtsokaapa mikä arsenaali soittimia on merkitty miehelle esim. Between The Bottoms lp'llä.
TVssä tuli iahn vast' ikään "Family Meeting"- elokuva.Kokkolainen Ventus Blues Band oli 20 vuotisa uraansa kunniaski kutsunut joukon alanmiehiä ulkomaita myöten keikalle. Taylor veteli siellä myös komeasti.
Mutta se kysymys: Mick Taylor parhaat vedot Stonesseissa?
Sway, Wild Horses ja Moonlight Mile -Sticky Fingers.
Winter -Pukinpää sopalla.
"Stop Breaking Down" - Exilellä.
jotain nästä? - otto husso
juuggo kirjoitti:
Monitaitoisin taisi Brian olla? KAtsokaapa mikä arsenaali soittimia on merkitty miehelle esim. Between The Bottoms lp'llä.
TVssä tuli iahn vast' ikään "Family Meeting"- elokuva.Kokkolainen Ventus Blues Band oli 20 vuotisa uraansa kunniaski kutsunut joukon alanmiehiä ulkomaita myöten keikalle. Taylor veteli siellä myös komeasti.
Mutta se kysymys: Mick Taylor parhaat vedot Stonesseissa?
Sway, Wild Horses ja Moonlight Mile -Sticky Fingers.
Winter -Pukinpää sopalla.
"Stop Breaking Down" - Exilellä.
jotain nästä?tää taylor on muuten luonnossa tosi jäykkis ja ollakseen jotain isompaakin starbaa....oon ollu samoilla festareilla,-- nääs mulle jäi tää vaikutelma tyypistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk853270Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921869Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871703- 1411552
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651458- 1621423
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur941345Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671341Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001284- 861247