Lahjaidea kaikille kummeille :-)

allu

Pääsin kummiksi ensi kertaa ja löysin pari todella hyvää sivustoa hankkia erilaisia kummilahjoja, joista kummilapsi varmasti tykkää!
laatulahjat.fi sivustolta voi tilata vaikka erilaisia vaatteita, essua tai pyyhkeitä lapsen nimellä varustettuna. Kirja lahjaksi voi hankkia lastensatu.fi sivustolta satukirjan, jossa lapsi seikkailee pääosassa omalla nimellään ja sitten sinne tulee muitakin lapsen omia tietoja tarinaan. Siis todellakin sellaisia personoituja lahjoja kummilapselle!

9

2126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JAAHAS.

MAINOSTA!!!!!!

• Äläs nyt...

Tämä lähes sama viesti löytyy tuolta isovanhempien osastolta... Kyseessä siis vain mainos, ei aito kuluttajan huomio. Tämä ei ole oikea paikka mainostamiselle.

• aivan aito...

Etsin todella pitkään ja hartaasti jotain erilaisia lahjoja, joita kummilapselleni voisin tulevaisuudessa hankkia. Sittenpä ajattelin kirjoittaa asiasta tänne, koska varsinkin, jos ei ole omia lapsia, on vähän vaikea keksiä lahjoja.

• eipä näy

Mitenhän tämä ilmenee? Vaatteet oli aivan kammottavan keskiluokkaisen näköisiä ja vielä onnettoman vähän. Ja entä tuo kirjojen kuvitus? Siis lainattuja satuja kera kehnojen kuvien.

Ihanko tosissaan nyt tarjosit? Taisit vain yrittää mainostaa viereen.....pieleen meni!

• Minä.

Ihanaa, että muutkin tajusivat piilomainonnaksi. Ärsyttää tällainen, kun huijaamalla ihmisiä mainostetaan. Itse kannatan rehellistä mainontaa. En aio ostaa tällaisesta paikasta!

• kun kukaan ei

viitsi ilmoittaa ylläpidolle...

No, mä ilmotin nyt.

• ei omia lapsia

kiitän kaikista ideoista, mitä vaan saan. Lahjojen osto on aina yhtä hankalaa. Oli ihan kivan näköisiä tuotteita!!

• anneli3

Parasta minusta on et kummit krääsän ja lahjojen sijaan tulis ja vietäis kummilapsen kans enempi laatuaikaa....

• allu

Olen aivan samaa mieltä..... mutta jos välimatkaa on paljon, niin vähän vaikeaa toteuttaa. Varsinkin silloin, kun lapsi on vielä pieni. Isompana sitten helpompi, kun lapsikin voi tulla viettämään lomia myös kummin luona.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      129
      2178
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      26
      1738
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1339
    4. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1211
    5. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      12
      1177
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      88
      992
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      83
      876
    8. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      867
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      16
      761
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      107
      701
    Aihe