Pääsin kummiksi ensi kertaa ja löysin pari todella hyvää sivustoa hankkia erilaisia kummilahjoja, joista kummilapsi varmasti tykkää!
laatulahjat.fi sivustolta voi tilata vaikka erilaisia vaatteita, essua tai pyyhkeitä lapsen nimellä varustettuna. Kirja lahjaksi voi hankkia lastensatu.fi sivustolta satukirjan, jossa lapsi seikkailee pääosassa omalla nimellään ja sitten sinne tulee muitakin lapsen omia tietoja tarinaan. Siis todellakin sellaisia personoituja lahjoja kummilapselle!
Lahjaidea kaikille kummeille :-)
9
2094
Vastaukset
- JAAHAS.
MAINOSTA!!!!!!
- Äläs nyt...
Tämä lähes sama viesti löytyy tuolta isovanhempien osastolta... Kyseessä siis vain mainos, ei aito kuluttajan huomio. Tämä ei ole oikea paikka mainostamiselle.
- aivan aito...
Etsin todella pitkään ja hartaasti jotain erilaisia lahjoja, joita kummilapselleni voisin tulevaisuudessa hankkia. Sittenpä ajattelin kirjoittaa asiasta tänne, koska varsinkin, jos ei ole omia lapsia, on vähän vaikea keksiä lahjoja.
- eipä näy
Mitenhän tämä ilmenee? Vaatteet oli aivan kammottavan keskiluokkaisen näköisiä ja vielä onnettoman vähän. Ja entä tuo kirjojen kuvitus? Siis lainattuja satuja kera kehnojen kuvien.
Ihanko tosissaan nyt tarjosit? Taisit vain yrittää mainostaa viereen.....pieleen meni!- Minä.
Ihanaa, että muutkin tajusivat piilomainonnaksi. Ärsyttää tällainen, kun huijaamalla ihmisiä mainostetaan. Itse kannatan rehellistä mainontaa. En aio ostaa tällaisesta paikasta!
- kun kukaan ei
viitsi ilmoittaa ylläpidolle...
No, mä ilmotin nyt. - ei omia lapsia
kiitän kaikista ideoista, mitä vaan saan. Lahjojen osto on aina yhtä hankalaa. Oli ihan kivan näköisiä tuotteita!!
- anneli3
Parasta minusta on et kummit krääsän ja lahjojen sijaan tulis ja vietäis kummilapsen kans enempi laatuaikaa....
- allu
Olen aivan samaa mieltä..... mutta jos välimatkaa on paljon, niin vähän vaikeaa toteuttaa. Varsinkin silloin, kun lapsi on vielä pieni. Isompana sitten helpompi, kun lapsikin voi tulla viettämään lomia myös kummin luona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059