Volvo XC60

moottorit

Jostain aviisista luin, että tuohon uutuuteen on tulossa 6-syl bensa- tai 2 kpl diesel-moottoreita. Että miksi maineikas 2.5T moottori ei kelpaa, koska halvempana ja melkein yhtä tehokkaana se toimisi ihan varmasti uuden XC 60 vauhdittajana. S80:n hinnoissa täkyy tuo moottorein hintaero ja suorituskykyero taitaa olla turbon puolella.

9

4293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zweistein

      sehän on sitten kuin sukellusvene!

      • tehoversioita

        Diiselit kahdella tehoversiolla.


      • evolvovaatio

      • mitä.

    • Volvo€uronen

      Olen viime aikoina ihmetellyt tuota Volvon muotoilulinjaa. Ajelin aikani edellisen korimallin V-70 versiolle, joka varsinkin erikoisvarusteisena oli mielestäni tosi tyylikäs. Tämä uusi V70versio on jotenkin tusina-auton näköinen, XC-70 suorastaan ruma. XC60 näyttää taas aivan liian kesyltä purrakseen trendikkäisiin Crossover-ostajiin. Tällä muotoilulla ja näillä koneilla Volvo valitettavasti putoaa aina vain kauemmaksi kärjestä premium-luokann kovassa kisassa.

      • Volvo jo 60-luvulta

        Tämä sama laulu on kuultu joka kerran, kun mallisarja vaihtuu. Amazonin jälkeen naureskeltiin 142:n laatikkolinjaa, sittemmin 200-sarjan puutarhatuolimaisia joustopuskureita, 700-sarjan töpöperää ja entistä kantikkaampaa disainia, sitten etuvetoa, sitten... Kaikille on yhteistä, että edellinen oli aina parempi kuin uudempi. Toinen yhdistävä tekijä on se, että tällaisia puhelevat ne, joilla ei ole varaa siihen uudempaan. Kun on itse ajanut ja omistanut kaikkia näitä yleisimpiä Volvoja (400-sarjaa lukuunottamatta), niin voin rehellisesti sanoa, että aina on uudempi malli ollut parempi kuin vanha. Sekä teknisesti, ajettavuudeltaan, turvallisuudeltaan ja myös ulkonäöltään. Minun mielestäni.


      • XCVolle
        Volvo jo 60-luvulta kirjoitti:

        Tämä sama laulu on kuultu joka kerran, kun mallisarja vaihtuu. Amazonin jälkeen naureskeltiin 142:n laatikkolinjaa, sittemmin 200-sarjan puutarhatuolimaisia joustopuskureita, 700-sarjan töpöperää ja entistä kantikkaampaa disainia, sitten etuvetoa, sitten... Kaikille on yhteistä, että edellinen oli aina parempi kuin uudempi. Toinen yhdistävä tekijä on se, että tällaisia puhelevat ne, joilla ei ole varaa siihen uudempaan. Kun on itse ajanut ja omistanut kaikkia näitä yleisimpiä Volvoja (400-sarjaa lukuunottamatta), niin voin rehellisesti sanoa, että aina on uudempi malli ollut parempi kuin vanha. Sekä teknisesti, ajettavuudeltaan, turvallisuudeltaan ja myös ulkonäöltään. Minun mielestäni.

        http://www.volvofinns.com/index.php/topic,383.0.html


      • Volvo..minä pyörin
        Volvo jo 60-luvulta kirjoitti:

        Tämä sama laulu on kuultu joka kerran, kun mallisarja vaihtuu. Amazonin jälkeen naureskeltiin 142:n laatikkolinjaa, sittemmin 200-sarjan puutarhatuolimaisia joustopuskureita, 700-sarjan töpöperää ja entistä kantikkaampaa disainia, sitten etuvetoa, sitten... Kaikille on yhteistä, että edellinen oli aina parempi kuin uudempi. Toinen yhdistävä tekijä on se, että tällaisia puhelevat ne, joilla ei ole varaa siihen uudempaan. Kun on itse ajanut ja omistanut kaikkia näitä yleisimpiä Volvoja (400-sarjaa lukuunottamatta), niin voin rehellisesti sanoa, että aina on uudempi malli ollut parempi kuin vanha. Sekä teknisesti, ajettavuudeltaan, turvallisuudeltaan ja myös ulkonäöltään. Minun mielestäni.

        Nyt ne ruotsalaiset vasta teki itselleen sopivan auton penkeissäkin on aukko poninhännälle....??


      • Ruusuvuori

        Persaukiset taas keskustelevat autoista?

        XC70 lentää heikoimmallakin diisselillä rivakammin kuin pillurallia harrastavien amis-bemarit ja -tojot.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 195
      2609
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      208
      2374
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      63
      2292
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      184
      1782
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1298
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1287
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      20
      1233
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1225
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe