Volvo XC60

moottorit

Jostain aviisista luin, että tuohon uutuuteen on tulossa 6-syl bensa- tai 2 kpl diesel-moottoreita. Että miksi maineikas 2.5T moottori ei kelpaa, koska halvempana ja melkein yhtä tehokkaana se toimisi ihan varmasti uuden XC 60 vauhdittajana. S80:n hinnoissa täkyy tuo moottorein hintaero ja suorituskykyero taitaa olla turbon puolella.

9

4390

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zweistein

sehän on sitten kuin sukellusvene!

• tehoversioita

Diiselit kahdella tehoversiolla.

• evolvovaatio

• mitä.
        evolvovaatio kirjoitti:

Ensi vuonna tulee kuulemma uusia moottorivaihtoehtoja, tarkemmin nykyisten spekseistä löytää vaikka tuolta:

http://fi.worldcarfans.com/9080220.006/volvo-xc60-viralliset-tiedot

Mitä moottoreita olisi tarkemmin tulossa, josko vihdoin se tehodiesel (yli 200hv) ?

• Volvo€uronen

Olen viime aikoina ihmetellyt tuota Volvon muotoilulinjaa. Ajelin aikani edellisen korimallin V-70 versiolle, joka varsinkin erikoisvarusteisena oli mielestäni tosi tyylikäs. Tämä uusi V70versio on jotenkin tusina-auton näköinen, XC-70 suorastaan ruma. XC60 näyttää taas aivan liian kesyltä purrakseen trendikkäisiin Crossover-ostajiin. Tällä muotoilulla ja näillä koneilla Volvo valitettavasti putoaa aina vain kauemmaksi kärjestä premium-luokann kovassa kisassa.

• Volvo jo 60-luvulta

Tämä sama laulu on kuultu joka kerran, kun mallisarja vaihtuu. Amazonin jälkeen naureskeltiin 142:n laatikkolinjaa, sittemmin 200-sarjan puutarhatuolimaisia joustopuskureita, 700-sarjan töpöperää ja entistä kantikkaampaa disainia, sitten etuvetoa, sitten... Kaikille on yhteistä, että edellinen oli aina parempi kuin uudempi. Toinen yhdistävä tekijä on se, että tällaisia puhelevat ne, joilla ei ole varaa siihen uudempaan. Kun on itse ajanut ja omistanut kaikkia näitä yleisimpiä Volvoja (400-sarjaa lukuunottamatta), niin voin rehellisesti sanoa, että aina on uudempi malli ollut parempi kuin vanha. Sekä teknisesti, ajettavuudeltaan, turvallisuudeltaan ja myös ulkonäöltään. Minun mielestäni.

• XCVolle
        Volvo jo 60-luvulta kirjoitti:

Tämä sama laulu on kuultu joka kerran, kun mallisarja vaihtuu. Amazonin jälkeen naureskeltiin 142:n laatikkolinjaa, sittemmin 200-sarjan puutarhatuolimaisia joustopuskureita, 700-sarjan töpöperää ja entistä kantikkaampaa disainia, sitten etuvetoa, sitten... Kaikille on yhteistä, että edellinen oli aina parempi kuin uudempi. Toinen yhdistävä tekijä on se, että tällaisia puhelevat ne, joilla ei ole varaa siihen uudempaan. Kun on itse ajanut ja omistanut kaikkia näitä yleisimpiä Volvoja (400-sarjaa lukuunottamatta), niin voin rehellisesti sanoa, että aina on uudempi malli ollut parempi kuin vanha. Sekä teknisesti, ajettavuudeltaan, turvallisuudeltaan ja myös ulkonäöltään. Minun mielestäni.

http://www.volvofinns.com/index.php/topic,383.0.html

• Volvo..minä pyörin
        Volvo jo 60-luvulta kirjoitti:

Nyt ne ruotsalaiset vasta teki itselleen sopivan auton penkeissäkin on aukko poninhännälle....??

• Ruusuvuori

Persaukiset taas keskustelevat autoista?

XC70 lentää heikoimmallakin diisselillä rivakammin kuin pillurallia harrastavien amis-bemarit ja -tojot.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      52
      1063
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      21
      1020
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      514
      838
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      49
      811
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      46
      725
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      649
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      616
    8. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      61
      596
    9. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      181
      595
    10. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      560
    Aihe