Kuunnelkaapa kuinka hienosti Kari Tapio laulaa livenä tään biisin! Osoitan viestin tälle palstalle kun täällä on usein mollattu Karia laulajana. Tämä on ainakin kelpo ja nautittava esitys!
http://www.youtube.com/watch?v=J_G3VN0wo6I
Olen
9
650
Vastaukset
- Hyvä oli
Tuossa kyllä Kari Tapio laulaa todella hyvin. Esitys on nautittava.
Tasapaksua, mitäänsanomatonta ja puuduttavaa jollotusta. Ja lavakoreografia on aivan naurettava!
- Karikin?
Kattelin tuota vasemmalla kädellä ensisijaisesti elämistä.. Onko Kari Tapio vasenkätinen? Jos on, niin minulla on muutakin yhteistä kuin samantyyppinen ääni kanssaan
- mixmac
Karihan laulaa AINA livenä yhtä hyvin kuin levyllä ja tämähän on totta.Parempaa live-laulajaa ei löydy ainakaan Suomesta.
- Romanza_
Ihan hyvin Kari tuon laulaa. Tosin laulu ei mielestäni ole mikään järin vaikea ja vaativa.
Olen ollut kummankin herran, siis Tapani Kansan ja Kari Tapion konsertissa puolenvuoden aikana ( Karin konsertissa syksyllä ja Tapsan konsertissa lauantaina Hartwall-areenalla).
Anteeksi vaan Kari Tapion- fanit, mutta koin saavani rahoilleni huomattavasti paremman ja antoisamman vastineen T.Kansan konsertissa.
Kari Tapio lauloi, seisoi ja lauloi. Ei välispiikkejä, ei minkäänlaista liikkumista lavalla, kaikki laulut hyvin samantapaisia. Karilla on hyvä ääni, mutta kun konsertti kesti liki pari tuntia, niin se kävi pitemmänpäälle hyvin puuduttavaksi. Tuli vaikutelma, että tässä yritetään nyhtää rahat kuulijoilta vaan mahdollisimamn helpolla ja vähällä vaivalla. Halvemmalala olisin päässyt, kun olisin istunut kotisohvalla ja kuunnellut ne laulut levyltä. Se olisi ajanut saman asian.
Tapani Kansan laulaminen ja esiintyminen Harwall-areenalla oli kokonaisvaltaisempaa. Hän tarjosi nähtävää ja kuultavaa koko rahan edestä. Välillä oli rauhallista ja hyvin herkkää tunnelmaa, välillä taas vauhtia niin paljon, että yleisöäkin hengästytti. Välipalaksi kuulijoille Tapsa kertoi laulujensa lomassa lyhyitä tarinoita laulujen syntyhistoriasta. Välispiikeistä ei myöskään huumoria puuttunut. Tunnelma oli upea, rento ja lämminhenkinen.
Kun katseli kun Tapsa siellä lavalla rokkasi, tanssahteli ja lauloi upeasti monipuolisia lauluja, ollen välillä kuin suuri operettirakastaja ja vuoroin, kuin huoleton hulivili, niin tuli tunne, että laulaja ei itseään ainakaan säästele ja konsertin eteen on nähty todella vaivaa.
Nyt jotkut Kari Tapion fanit varmaan toteavat ,ettei Kari Tapion tarvitse puhua, eikä liikkua riittää kun hän laulaa, kun hänellä on niin upea ääni. Vastaan siihen, että niin on Tapani Kansallakin, ja vieläkin upeampi.
Mielestäni Kari Tapion tyyli sopii kyllä tanssilavoille,a mutta kun esiintyy konserttilavalla pitäisi pystyä tarjoamaan jotain vähän enemmänkin, sillä liputhan konsertteihin ovat lähes kolme kertaa kalliimmat, kuin tansseihin. Pitäisi nähdä edes se vaiva, että suunnittelisi erikseen konserttilava-ohjelmiston ja tanssilava-ohjelmiston.- Minimimerkki
Kerran olen ollut Tapani Kansan joulukonsertissa ja silloin Tapani Kansa oli täysin vakava, ei hymyn hymyä, ja esiintymisasento oli täysin jäykkä. Oli kyllä puuduttava konsertti. Kun hän vielä huusi monet herkät joululaulut, niin ei ollut mielestäni kovin vakuuttava konsertti.
Minimimerkki kirjoitti:
Kerran olen ollut Tapani Kansan joulukonsertissa ja silloin Tapani Kansa oli täysin vakava, ei hymyn hymyä, ja esiintymisasento oli täysin jäykkä. Oli kyllä puuduttava konsertti. Kun hän vielä huusi monet herkät joululaulut, niin ei ollut mielestäni kovin vakuuttava konsertti.
Joo joo, mut joulukonsertit nyt onkin vähän eri juttu, kuin joku viihdekonsertti konserttisalissa.
Joululaulut on sen verran hartaita kumminkin, ettei niitä laulaessa nyt sovi kauheesti lannetta heiluttaa tms.
Ja Tapsa osaa kyllä laulaa joululaulujakin herkästi ja kauniisti, ei se niitä huuda pilalle.Kirjotat kyl asiaa "Romanza". Tapsa panostaa konsertteihinsa ja muihinkin esiintymisiin täysillä. Ei Tapsa tule sinne lavalle vaan jollottamaan ja pököttämään kuin tatti, vaan paitsi,että laulaa mahtavasti, niin osaa myös esiintyä yleisöä viihdyttävästi.
Olen katsellut Kari Tapion konsertteja telkkarista ja täytyy sanoa, että meno on yhtä "letkeää", kuin rautakangella betonitehtaassa. Nukahtaisin varmaan ensimmäisen kolmen laulun jälkeen.
Ja vaikkei se Kari sitten siinä lavalla liikkuiskaan, niin vois edes muutaman sanan laulujensa välissä lausua. Se antaa laulajasta tuttavallisemman vaikutelman ja luo kontaktin yleisöön.- jaa...
Justiinax kirjoitti:
Kirjotat kyl asiaa "Romanza". Tapsa panostaa konsertteihinsa ja muihinkin esiintymisiin täysillä. Ei Tapsa tule sinne lavalle vaan jollottamaan ja pököttämään kuin tatti, vaan paitsi,että laulaa mahtavasti, niin osaa myös esiintyä yleisöä viihdyttävästi.
Olen katsellut Kari Tapion konsertteja telkkarista ja täytyy sanoa, että meno on yhtä "letkeää", kuin rautakangella betonitehtaassa. Nukahtaisin varmaan ensimmäisen kolmen laulun jälkeen.
Ja vaikkei se Kari sitten siinä lavalla liikkuiskaan, niin vois edes muutaman sanan laulujensa välissä lausua. Se antaa laulajasta tuttavallisemman vaikutelman ja luo kontaktin yleisöön.Sinähän se olet aina haukkunut täällä sellaiset pelehtimiset lavalla. Mutta kun Tapsukka tekee niin, se onkin kuinka ollakaan hienoa ja viihdyttävää. Hohhoijakkaa. Muuten, viimeksi kun olin Karin esiintymistä katsomassa festareilla niin menoa ja liikettä riitti vaikka sille Tapsukalle jakaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063270Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391650Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971503- 921409
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601276Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121208Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89942Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55862