Ne kauniit naiset

Mr.Blade

Olen ollut nyt 7 vuotta rakkaan aviovaimoni kanssa yhdessä.. Meillä menee todella hyvin, mutta ongelmana on muut (seksikkäät) naiset.

Siis ongelman "syypää" olen tietysti minä. Olen aina tykännyt katsella kauniita naisia myös eroottisessa mielessä. Vaimollani ei tällästä "tarvetta" ole ja hän ei ymmärrä minua..
Kuten sanottu, viihdyn parisuhteessamme ja naiseni on riittävä. Itse asiassa hän on aivan täydellinen. Ei tämä siitä johdu.. Ainut suhteessa hankaava asia onkin tämä..
Olen yrittänyt puhua naiselleni, että olen mitä olen, mutta siitä kehkeytyy helposti riita. Ärsyttää, kun en voi avoimesti kertoa hänelle asiasta..
Naiseni on muutenkin mustasukkainen ja hänen itseluottamuksensa on melko alhaalla. Mutta en millään tavalla vertaile häntä toisiin naisiin, kehun häntä hyvin usein eikä kiinnostukseni muihin naisiin ole meidän parisuhteeltamme pois..
Itse kyllä hyväksyisin ilomielin jos hän katselisi muita miehiä.. Olen jopa usuttanutkin, mutta ei hänen tarvitse.. Kannattaako asiasta jatkaa keskustelua? ja miten?

Mielestäni maailma on täynnä kauniita ihmisiä.. Miksi niiden täytyisi kadota parisuhteen mukana..

28

5999

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -nainen.....

      mikä ihmeen tarve sulla on katsoa niitä muita naisia hänen seurassaan?
      Katsos naiset ei useinkaan pidä miesten katsomisesta. Miehinen sukupuoli ei ole kiihottava niinkään ulkopuolisesti, miehen äly kiihottaa. Joten sinun naisesi (kuten en minäkään)ei katso muita miehiä. Joten et varmaankaan saa häntä "usutettua" siihen vaikka yrität. Siksi hän ei myöskään tule koskaan ymmärtämään miksi sinun pitää katsoa muita.
      itse katselen mieluummin naisia, en kylläkään iskemismielessä mutta ovat vain kauniimpia.

      • MrBlade

        Katson naisia samasta syystö kuin sinäkin.. ne ovat yksinkertaisesti kauniita.. Ei naiseni kyllä kattele naisiakaan, eikä todellakaan allekirjoita sitä, että naiset ovat paremman näköisiä myös naisten mielestä.. (mooonta väittelyä asiasta käyty..)


    • vaimosi

      aikana niitä naisia katsele. Kyllähän se nyt käy pidemmän päälle kenen tahansa itsetunnolle. Tässä suhteessa vaimosi tuntuu siis suht normaalilta.

      Kyllä se on nyt sinä, jonka pitäisi tämän asian suhteen muuttua. Vaikka silmäpeli voi aluksi vaikuttaa harmittomalta leikiltä, voi sillä olla kuitenkin kohtalokkaat seuraukset. Vaikka sinä pitäisitkin sitä pelkkänä huvina, niin se toinen nainen voi onnettomasti ihastua syvästikin. Siinäpä sitä on sitten selittelemistä sekä vaimolle että sille toiselle naiselle. Ethän leiki ihmisten tunteilla. Siinä käy yleensä huonosti.

    • voi vinde hei

      Vaimosi seurassa kattelet muita naisia..? Ei ihme jos on mustasukkainen ja itseluottamus alhaalla! Minunkin poikaystäväni harrasti tuota suhteen alussa, mutta kun sanoin muutaman valitun sanan, niin on sentään mun seurassa ymmärtänyt olla suht iisisti. Ja jos katse harhailee, niin en enää edes välitä. Miehet on mitä on, ei voi mitään. Mulla ei ole enää itseluottamusta piiruakaan jäljellä, joten olenkin harkinnut vetäytymistä sinkuksi, enkä ikinä enää uutta suhdetta aloittaisi.

    • pettynyt miehiin

      Oma mieheni harrastaa myös tuota muiden naisten tuijottelua.Tuntuu välillä,että edes kauppaan ei viitsi hänen kanssaan lähteä,koska itse saan siitä vaan pahan mielen.Alkaa tosissaan ahdistamaan koko tilanne,että olen jopa alkanut harkitsemaan eroa ihan vakavissaan.

      Ei siinä katselussa viellä mitään pahaa ole,mutta jotenkaan sitä ei vaan pysty luottamaan,että mies pysyy myös vaan sillä
      katselun asteella.Jos kerta noin paljon muutenkin näyttää nuo kauniit,ja seksikkäät naiset vetävän puoleensa.

      Tätä asiaa on meilläkin puitu tosi moneen otteeseen,mutta tuntuu,että asia pysyy samana,eikä siitä miksikään muutu.Jotenka ero taitaa olla ainut vaihtoehto.En vaan pysty luottamaan,jos toisella on jatkuva tarve kuolata kaikenmaailman vosujen perään,koska itse en näe tarvetta kuolata muita miehiä.

      Ehkäpä ainoaksi vaihtoehdoksi jää hankkia itselleen näkövammainen mies.

    • näin meillä

      Myös minä olen todennut mieheni silloin tällöin toljottavan muiden naisten perään.. itse en harrasta muiden kyyläämistä, ei vaan yksinkertasesti kiinnosta! Meillä onkin sovittu että mies saa katsella muita, kunhan itse en ole juuri sillä hetkellä ihan siinä vieressä.. Näin hän saa ohjailla silmiään juuri sinne minne haluaa, eikä synny mitään noloja tilanteita..

      Ja onhan niitä kauniita naisia netit ja telkut pullollaan.. tsiigailkaa sieltä! ;)

      • Mr.Blade

        Jeps. tutun kuuloisia argumentteja vastauksissa:

        1. "Itseluottamus menee"

        MIKSI?? Ihan vilpittömän rehellisesti: miehet (tai minä ainakaan) ei vertaa, että onpas tuolla parempi perse ku minun kullalla.. ei ei.. oma rakas on jossain ihan muissa ulottuvuuksissa kuin mikä tahansa "megabeibe". jos tälläinen ottaa itseluottamuksen päälle, sitten on vikaa itseluottamuksessa

        2. "Mikä tarve niitä on katella?"

        no en perkele tiiä.. katsonhan minä hienoja tauluja, miksen siis kauniita naisia?

        3. "se menee pidemmälle/haluat panna niitä hyvännäköisiä naisia"

        EI EI EI.. sitten parisuhteessa on paha luottamuspula jos noin pitää heti olettaa.. ja en halua elää sellaisessa suhteessa.

        4. "Jos sanon että se on ok, tuijottelet tietenkin koko ajan ja sitten saa hävetä"

        HÄH.. kyllä tässä on lähes jokaiselle miehelle kehittynyt vuosien mittaan taito katella "sivistyneesti".. (ei kaikille tosin..)

        Loppuun vielä pisteiden nostamiskeino naiselle: kun huomaat, että miehesi kattoo jotain mimmiä, toteat, et joo, kiva perse.. Vähentää todennäköisesti myös sitä "salaa" tuijottelua enemmän kuin nalkuttaminen..


      • katseleva nainen
        Mr.Blade kirjoitti:

        Jeps. tutun kuuloisia argumentteja vastauksissa:

        1. "Itseluottamus menee"

        MIKSI?? Ihan vilpittömän rehellisesti: miehet (tai minä ainakaan) ei vertaa, että onpas tuolla parempi perse ku minun kullalla.. ei ei.. oma rakas on jossain ihan muissa ulottuvuuksissa kuin mikä tahansa "megabeibe". jos tälläinen ottaa itseluottamuksen päälle, sitten on vikaa itseluottamuksessa

        2. "Mikä tarve niitä on katella?"

        no en perkele tiiä.. katsonhan minä hienoja tauluja, miksen siis kauniita naisia?

        3. "se menee pidemmälle/haluat panna niitä hyvännäköisiä naisia"

        EI EI EI.. sitten parisuhteessa on paha luottamuspula jos noin pitää heti olettaa.. ja en halua elää sellaisessa suhteessa.

        4. "Jos sanon että se on ok, tuijottelet tietenkin koko ajan ja sitten saa hävetä"

        HÄH.. kyllä tässä on lähes jokaiselle miehelle kehittynyt vuosien mittaan taito katella "sivistyneesti".. (ei kaikille tosin..)

        Loppuun vielä pisteiden nostamiskeino naiselle: kun huomaat, että miehesi kattoo jotain mimmiä, toteat, et joo, kiva perse.. Vähentää todennäköisesti myös sitä "salaa" tuijottelua enemmän kuin nalkuttaminen..

        "no en perkele tiiä.."
        Ymmärrän sua täysin, koska en tiedä itsekään, miksi kaikki kaunis vetää silmiäni puoleensa. Kauniit vaatteet, kauniit kuvat, kauniit hajuvesipullot, kauniit kasvot... Jokseenkin nolottaa huomata tuijottaneensa, mutten saa aina silmiäni irti. :D

        Onneksi siitä ei syyllistetä. Olisi aika vaikeaa muuttaa jotain piirrettä itsessään, jonka syytä ei tiedosta itse, ja jota ei itse edes pidä haitallisena kenellekään. :S Toisaalta en ole ainoa "viallinen" yksilö, vaan joskus huomaan itsekin olevani joidenkin toisten katselun kohde.

        Miksiköhän jotkut ottavat sen kumppanin harhailevan katseen niin henkilökohtaisesti? Onko se ongelma kuitenkaan siinä ihmisessä, joka katselee, vai vaan siihen katseluun suhtautumisessa? Omassa itsetunnossa? Olen kyllä todella kiitollinen kumppanilleni siitä, että saan olla oma, katselevainen itseni, ilman että hän siitä vetäisisi palkokasvin hengitysteihinsä. Se kun ei joka parisuhteessa vaikuta olevan itsestäänselvyys...


      • Mr.Blade
        katseleva nainen kirjoitti:

        "no en perkele tiiä.."
        Ymmärrän sua täysin, koska en tiedä itsekään, miksi kaikki kaunis vetää silmiäni puoleensa. Kauniit vaatteet, kauniit kuvat, kauniit hajuvesipullot, kauniit kasvot... Jokseenkin nolottaa huomata tuijottaneensa, mutten saa aina silmiäni irti. :D

        Onneksi siitä ei syyllistetä. Olisi aika vaikeaa muuttaa jotain piirrettä itsessään, jonka syytä ei tiedosta itse, ja jota ei itse edes pidä haitallisena kenellekään. :S Toisaalta en ole ainoa "viallinen" yksilö, vaan joskus huomaan itsekin olevani joidenkin toisten katselun kohde.

        Miksiköhän jotkut ottavat sen kumppanin harhailevan katseen niin henkilökohtaisesti? Onko se ongelma kuitenkaan siinä ihmisessä, joka katselee, vai vaan siihen katseluun suhtautumisessa? Omassa itsetunnossa? Olen kyllä todella kiitollinen kumppanilleni siitä, että saan olla oma, katselevainen itseni, ilman että hän siitä vetäisisi palkokasvin hengitysteihinsä. Se kun ei joka parisuhteessa vaikuta olevan itsestäänselvyys...

        Joo, ei todellakaan ole itsestäänselvyys (se selviää lukemalla aiempia kommentteja) kiva saada naisenkin näkökulma asiaan..
        Meillä on homma keskustelemalla ja kyllä se itseluottamus on aika iso tekijä.. Puolisokaan ei ole tyytyväinen siitä, että hän tuntee pahaa oloa katselemisestani. Ja tämä on se pointti, miksi tästä haluan keskustella. Monissa suhteissa tämä on kahlitseva ja häiritsevä asia, joka voisi muuttua ymmärtäväisellä keskustelulla nalkuttamisen ja loukkaantumisen sijaan.. mene ja tiedä


      • olin pettynyt.. nyt ymmärrän.
        Mr.Blade kirjoitti:

        Joo, ei todellakaan ole itsestäänselvyys (se selviää lukemalla aiempia kommentteja) kiva saada naisenkin näkökulma asiaan..
        Meillä on homma keskustelemalla ja kyllä se itseluottamus on aika iso tekijä.. Puolisokaan ei ole tyytyväinen siitä, että hän tuntee pahaa oloa katselemisestani. Ja tämä on se pointti, miksi tästä haluan keskustella. Monissa suhteissa tämä on kahlitseva ja häiritsevä asia, joka voisi muuttua ymmärtäväisellä keskustelulla nalkuttamisen ja loukkaantumisen sijaan.. mene ja tiedä

        minunkin mieheni tekee tuota.. SIIS MINÄKIN TEEN TUOTA.. katselen miehiä.. mutta kun minä en ajattele muuta kuin onpa hyvännäköinen.. murr.. no niin.. sitten sain mieheni "kiinni" netti naisten katselusta.. ja niitten keräilystä.
        mä itkin ja raivosin..??!??
        mulla oli paha olla. hyvin pitkään.. ja todella ajattelin etten riitä kun täytyy katsella oikein netistä naisia.. vielkin vähän tulee sellaisia ajatuksia.
        no mieheni "lopetti" tämän. ainakin etten minä enään tiedä asiasta. ja se on mulle ihan OK. eli MINÄ EN HALUA TIETÄÄ..en todellakaan. ja varsinkaan jos olisimme jossain yhdessä ja mieheni katsoisi vierasta naista. ja minä huomasin tämän. tulisi minulle paha mieli.. vaikka mieheni ei edes tätä asiaa hetken päästä muistaisi. minä olen suht hyvännäiköinen ja sopusuhtainen ja riippuvainen miehen arvostamisesta iteäni kohtaa. eli NAINEN ei halua ikinä että toinen nainen (jollei ole missi tai malli) että on oman miehen mielestä kauniinpi kuin hän itse. tämä on fakta. ainakin omassa elämässäni.. tämän selitin myös miehelleni. joka onneksi ymmärsi yskän. eli ei silloin kun minä olen paikalla. näin MINUA ARVOSTETAAN.
        ja no niinä minun pointti..
        eli minusta sinun ei pitäisi puhua naisellesi tuollaisia. tottakai hänelle tulee paha mieli.
        ja jos kerrot nuo mitä tuola sanoit että oma nainen on paras. jne.. ja jätät vain mainitsemasta että on myös kauniinpia naisia.
        näin kaikki ovat onnelisia. naisesi ei tarvitse koko ajan ajatella että tuota se nyt katselee ja hänellä on paljon pienenpi peppu kuin minulla.
        ja kaikki vertaa ainakin itseään muihin.. koska kaikki haluaa olla kauniinpia laihempia jne..

        eli tee palvelus ja älä naisesi läsnä ollessa.
        koska me pääsimme minun TYPERÄSTÄ mustasukkaisuudesta kun mies lopetti tällaisen toiminnan.. ja nykyään jopa yhdessä arvostellaan jotain naista tai miestä.. ihan vaan että onpa kaunia tai isot tissit..jne..
        tämä on vain minun mieli pide.


    • Uuusi alku

      Ihanaa,jos pääsette tasapainoon tuijottelun kanssa, kun olette jo noin kauan jaksaneet asian kanssa elää. Oma äijä ja jotkut ystävämiehet ovat sanoneet, että kaikki miehet katsovat kauniita naisia ilman pettämishaluja. (Olisipa ihana kuulla, jos edes yksi mieslukija kirjoittaisi tänne, että EI tunne tarvetta naisten katseluun!)

      Mieheni koki olevansa syvästi loukattu, kun kyseenalaistin hänen luotettavuutensa tuijottelun takia. Minä taas koin itseni äärettömän riittämättömäksi ja huonoksi.

      Suhde loppui. Olen murheen murtama. Voiko enää koskaan rakastaa? Olenko itse täysin tunnevammainen mustasukkaisuuteni takia? En pystynyt tunteilleni mitään - ehkä ei olisi pitänytkään pystyä...

      • jotka eivät katsele

        Muita ainakaan puolisonsa läsnäollessa.mieheni on yksi niistä.Hän tekee niin kunnioituksesta,arvostuksesta ja rakkaudesta minua kohtaan.Hän sanoo aina,ettei hänellä ole tarvetta katsella muita.Olemme reissanneet paljon ja jopa ulkomailla,kun rannalla on ollut yläosattomia kauniita naisia,mieheni katse ei ole harhaillut.Tiedän,että häneen voin luottaa 100%sesti.Pidän häntä todelisena kultakimpaleena,joka tietää kuinka kohdella naistaan.Tunnen,että vaikka huone olisi täynnä kauniita naisia,hän huomaisi vain minut.

        Nyt joku ajattelee,että kyseessä on joku "tossu" mies tai vähintäänkin homo.Eipä ole:D Mieheni on erittäin miehinen mies,raavas ja hyvännäköinen.Hänellä on sydän paikallaan ja hän kohtelee minua hyvin.Hänen ystäviltään olen myös kuullut,että tämä mies on todellinen löytö,koska siinä missä muut varatut miehet kuolaavat baarissa muiden naisten perään,mieheni katse ei harhaile.Hän puhuu minusta silloinkin:)

        Jos hän joskus katselisi muita,kun en ole paikalla,se ei minua satuta.Enhän siitä tiedä.Tärkeintä minulle on se,että kun hän on kanssani,hän keskittyy minuun.Olemme olleet yhdessä yli 15 vuotta.Pidän miestäni tosimiehenä ja rakastan häntä valtavasti.Toki meissä molemmissa on omat vikamme,mutta toisen arvostus,kunnioitus ja hienotunteisuus on kohdallaan:)

        Eli jos et pidä siitä,että miehesi katselee muita,valitse mies,joka ei niin tee ainakaan sinun läsnäollessa ja ymmärtää,kuinka se sinua loukkaa.Sellaisia miehiä on olemassa.


      • saferthbzs

        Parisuhteessa on tiettyjä yleissääntöjä, joita noudattamalla ja ajattelemalla, miltä toisesta tuntuu, on mahdollista ylläpitää hyvää parisuhdetta. On ihan ymmärrettävää, että kaikki eivät ole sairaan mustasukkaisia, mutta toisia naisia loukkaa muiden naisten tuijottelu enemmän kuin toisia. Minä ainakin lopettaisin muiden naisten tuijottelun, jos oma kulta niin antaisi ymmärtää. Muutenkin, miksi niin pitäisi tehdä? Parisuhde vaatii kaikenlaista ''uhrautumista'', mutta kyllä se antaakin takaisin.


    • evaliisa

      Haluan tuoda oman tapaukseni,esille meidän parisuhteessa,joka aiheuttanut paljon pahaa mieltä.
      Olemme jo kohta nelikymppinen pari ja olleet yhdessä monta vuotta.Mieheni on aina kehunnut minua paljon,suomalaiseksi mieheksi tosi PALJON.
      Olen ollut tyytyväinen itseeni ja ulkonäkööni ja kuullut sitä myös muilta.
      Kaikki alkoi pikkuhiljaa,hänen mitä yllätävimmissä tilanteissa sanoessa,että oli hyvä peppu sillä naisella,jos keskustelimme jostain tapahtumasta,jossa kyseinen nainen oli ollut esim.oli kuulemma samanlainen kuin minulla.(vertailu)olinko imarreltu,no en..olisko pitänyt.
      tai korsetissa ja sukkanauhoissa ollut nainen kuvassa,mitä piti mennä hänen sanojensa mukaan katsomaan vessaan aamun lehdestä ja käski kattoon miten kuolannu.(nöyryytys).Jossain tapahtumassa olleena,kertoo minulle miten joku tyttö keikutellut itseään,pienessä topissa ym.(mitä teen sillä tiedolla)kaupasta,kun tuli kertoi miten jollakin naisella ollut valkoiset housut ja mustat pikkuhousut.Sama toistui myöhemmin ja kysyi miksi minä en käytä niin(oliko tosissaan)
      festareilla,kun olimme,sanoi myöhemmin,että olis sitä voinu puristella pakaroita(ihan totta)
      Sain tietää myös netin "tytöistä",siinä kohtaa harmitti miten hän ei ollut ehtinyt hoitaa yhteistä projektiamme.Vaan viihdytti itseään.
      Näitä on muitakin saman tapaisia.Aluksi en kilttinä tyttönä sanonut näistä,kärsin hiljaa.
      Nämä vaikuttivat myös parisuhteeseemme ja siihen miten suhtauduin itseeni.Nettijuttu oli viimeinen pisara,uhkasin jo lähteä.Näitä sanomisia on ollut vielä keskustelujen jälkeenkin,vähempi kylläkin.Sanoin,etten halua kuulla moisia asioita,pidä omana tietonasi.Tiedän,että mieheni ei haluaisi näiden naisien kanssa enempää,olen pikku hiljaa hyväksymässä,toisten katselemisen,mutta fiksusti ja suu supussa.Kokonaisuus ratkaisee on mieheni mielipide,toivon riittäväni hänelle.Pahaa mieltä nämä jutut aiheuttavat,mutta niiden eteen täytyy tehdä hommia ja paljon.Suhteutettuna tässä maailmassa tapahtuu parisuhteissa ikävämpiäkin asioita,mutta myös henkinen väkivalta johon tämän kaltainen sanominen kuuluu,ei kuulu parisuhteeseen.Toivon kaikille samassa tilanteessa oleville voimia ja kanttia sanoa,että minua ei kohdella näin!

    • minniiiiii

      kuinka naisesi voisi uskoa että pidät hänen vartaloaan kauniina jos kuolaat mielummin muita naisia? toivottavasti naisesi löytää miehen joka häntä oikeasti arvostaa ja joka pitää häntä kauniimpana kuin muita naisia.miksi edes seurustelet jos sinulla on tarve katsella muita?luulisi että mies pitäisi omaa naistaan seksikkäänä.

    • muuten vaan

      omaa naistas silleen?

    • SmileFIN

      Minusta siinä ei ole mitään pahaa, että katsoo muita naisia. Se on yleensä vaan vilkasu eikä mielessä hirveesti mitään ajatuksia ole, ehkä saattaa toki käydä esim. "ihan hyvännäkönen.." ja naks, se unohtu. Mutta jos katseeseen vastataan nii siinä saattaa vähän hymyilyttää itse kutakin ja kahen sekunin päästä sekin unohtuu.
      Miehet on muutenki "tarkotettu" jatkamaan sukua ja ilman tätä "ominaisuutta" ihmiset alkais pikkuhiljaa kadota, kun kehenkään ei minkäänlaista mielenkiintoa kohdistu. Naiset ei yleensä tuollaisesta lauseesta pidä koska siinä ei oteta tunteita huomioon, mutta katselemisessa ei ole mitään pahaa, ehkä jopa päinvastoin.

    • 14+18

      Miten sitten toisten naisten ulkonäön kehuminen? Siis jos kehutaan naiselle itselleen oman kumppanin ollessa vieressä? :(

    • huhhuh-

      oman miehen kanssa aina naureskelty tollasille säälittäville tapauksille. Oikeen pistää hymyilyttämään se vastenmielisyys, kun oman vaimon kanssa kaupungilla mies tuijottaa silmät kiiluen ja luulee vielä saavansa vastausta katselleen. :D

      • mies 32v. kouvola.

        No miksi sitten pukeudutte seksikkäästi? eiköhän se ole selvä, että haluatte näyttää näteiltä
        ja keräätte miesten katseita? ja sitten marisette ettette tykkää kun teitä katsotaan.

        jep jep..

        no tykkäsitte tai ette, niin minä tulen kyllä katsomaan. ei voi olla noin tyhmiä....
        Ja väitätte ettei miesten ulkonäkö kiinnosta tippaakaan? onkohan noin?
        eli siis pelkkä "äly" kiinnostaa? en ymmärrä mitä järkeä tässä oikein on.

        On perin ikävää jos asiat olisi noin. Ihmettelen että mitä te siitä älystä hyödytte?
        eiköhän jokainen vähintään normaali-älyllä varustettu mies siellä teitä yleensä katsele?
        vaikuttaa vaan siltä että itse tiedostatte kyllä nämä asiat pukeutumisen ja muun kannalta,
        mutta sairaassa mielessänne kiistätte ikäänkuin te olisitte jotenkin inhimillisempiä kuin
        miehet. katsokaa sitä miehen seksuaalisuutta ja tehkää itsekin aloite.

        helvetin outoa kerrassaan.


      • mies 32v kouvola.

        mitä sillä on väliä saako vastausta vai ei? minä en ainakaan pidä itseäni alempiarvoisena vaikka
        katseeseeni ei vastattaisikaan. ole sitten vastaamatta, mutta jatka toki seksikästä pukeutumista
        ja kiellä vielä nämä asiat, kiellä faktat. Parempi olisi että oppisit hyväksymään itsesi.

        jos esim. minä ostaisin uuden hienon urheiluauton, niin minä tykkään että sitä katsotaan.
        saatan luoda vastaukseksi hymyn.
        Mitä te teette kun teitä katsotaan? pidätte sitä törkeänä käytöksenä.

        luulisi tähän päivään mennessä naisten tajuavan miksi heitä katsotaan. Kukaan ei kiinnostu
        tuulipukuämmästä, mutta jos teillä on ÄLYÄ niin ymmärrätte miksi juuri sinua katsotaan tai miksi ei!


      • SaanaLeena-76
        mies 32v kouvola. kirjoitti:

        mitä sillä on väliä saako vastausta vai ei? minä en ainakaan pidä itseäni alempiarvoisena vaikka
        katseeseeni ei vastattaisikaan. ole sitten vastaamatta, mutta jatka toki seksikästä pukeutumista
        ja kiellä vielä nämä asiat, kiellä faktat. Parempi olisi että oppisit hyväksymään itsesi.

        jos esim. minä ostaisin uuden hienon urheiluauton, niin minä tykkään että sitä katsotaan.
        saatan luoda vastaukseksi hymyn.
        Mitä te teette kun teitä katsotaan? pidätte sitä törkeänä käytöksenä.

        luulisi tähän päivään mennessä naisten tajuavan miksi heitä katsotaan. Kukaan ei kiinnostu
        tuulipukuämmästä, mutta jos teillä on ÄLYÄ niin ymmärrätte miksi juuri sinua katsotaan tai miksi ei!

        Tuolla jossain toisella palstalla oli myös keskustelu samasta aiheesta, ja jo sinne kirjoitin saman, että kyttääkö naiset todellakin kadulla kulkiessaan sitä, mihin mies vilkuilee?
        Itsellä ei sellaiseen kyttäämiseen ole ollut tarvetta, ei siis ole ikinä tullut mieleenkään.
        Mitä sitten jos toinen vilkaisee hyvännäköistä naista, ei se mielestäni ole minulta pois. En kertakaikkiaan viitsi koko ajan seurata mihin mies milloinkin katselee.
        Samantien voisi laittaa sille ukoille semmoiset laput silmille kuin ravihevosilla, etteivät vaan näe sivuilleen...voi tosin aiheuttaa vaaratilanteita liikenteessä moiset.
        Mulla on yks todella mustasukkainen kaveri, joka haukkuu miehensä isoäänisesti kadulla, jos huomaa tämän edes vilkaisevan johonkin naiseen päin....auttaa varmaan onnellisen parisuhteen ylläpidossa....siis sehän nolaa miehensä totaalisesti, tästä syystä en tämän parin kanssa kehtaa enää missään kulkeakaan.
        Mutta siis, meitä on moneksi, mua ei haittaa ukon tiirailut, toisia taas enemmän ja vähemmän.


    • ysikuus

      Tost pornon katselusta ni emmä ainakaa mitää niit naisii sillee muute aattele mut sen takii katon pornoo et sais paremmi mällit tulee, mut kyl toki koulussa kattelen hyvännäkösii tyttöi ja tällee, mut siis en jää töllää ja osaan olla kyllä nätistikki, ok sekavaa tekstii oon 15v

    • naisnäkökulmaa1111

      miehet hoi. Minusta asiassa loukkaavan tekee tilanne. Jos tuijoteltava nainen on aina aivan erityyppiä kuin minä. Ikinä ei pää käänny minunlaiseni naisen perään. Se laittaa miettimään enkö ole tarpeeksi nätti. Haikaileeko mies muuta. Myös naiset huomaavat AINA jos mies vilkuilee häntä. Joten silloin tuijoteltava nainen tuntee olonsa kuningattareksi ja jopa saattaa heittää ivallisen katsee vaimo parkaan... hähähäää ukkos kattelee mua tyyliin. Tässä ehkä syy miksi se on niin loukkaavaa meistä naisista. Siinä kohtaa vieras nainen on voittaja ja vaimo haluaa kadota maan alle. Miettikää tätä miehet miltä se tuntuisi itsestänne?????

      • Ei kiinnosta...

        Tai siis noin mustasukkainen vaimo luulee. Sitten kyräillään "toista naista" kuin pahinta kilpailijaa. Todellisuudessa se kohdenainen katsoo säälien että voi naisparkaa kun on tuollaisen juntin vaimo. Itseäni kauniina naisena lähinnä ällöttää ne tuijottavat ukot vaimojensa seurassa. Ei kaikki halua teidän "ihanien" ukkojenne ihailua. Todellakaan ei kiinnosta olla välikappaleena jonkun junttieinarin ja hänen justiinansa avio-ongelmissa. Ettekö te tajua nolaavanne vain itsenne. Molemmat.


    • nolostunut

      Komppaan edellistä kirjoittajaa! Tää on just se ihmisten välinen ero, ja ero ihmisten luonteissa...ihminen joka ei itse loukkaannu suunnilleen mistään, ei tietenkään ymmärrä miten joku voi tällaisestakin ottaa itseensä. Koska ihmiset on erilaisia ja eri asiat loukkaavat :) Kadehdin todella naista jota ei oman miehen "muiden katselut" yms. loukkaa, sellainen nainen menestyy varmasti paremmin rakkauselämässään.

      Ymmärrän että totta kai miehet ihailee kauniita naisia! Tyhmähän sitä olisi jos luulis että "ei se mun Teppo nää ketään se ajatteleekin vaan minua joka sekunti, niinhän se sanookin" :D MUTTA, mun mielestä jos tietää että omaa naista satuttaa tällainen ihailu yms. niin onko niin suuri uhraus olla tekemättä niin SILLOIN KUN HÄN ON PAIKALLA? Puhumattakaan siitä että olisi pakko kommentoida ja vertailla naisia keskenään? Se oma tyttöystävä/avovaimo/vaimo ei tee mitään sillä tiedolla kuinka ihanan näköinen peppu jollain muulla naisella on. Eri asia tietty teillä joilla on ihan tapana että kumpikin yhessä ihailee yms. ja teillähän ei kumpaakaan se silloin loukkaa jolloin siinä ei ole mitään väärää! :)

      Tuo on niin totta että kun oma mies siinä unohtuu aivot tyhjäkäynnillä kattelemaan jotain kaunotarta niin siinä tuntee helposti ittensä tosi nöyryytetyksi kun se toinen nainen huomaa tämän. Olen itsekin alkanut jo ajatella että mieluummin en sitoudu keneenkään ja (koska en missään tapauksessa ole itse pahan näköinen) olen mieluummin itse se nainen jota katsellaan ja jonka seuraa miehet haluavat.

      • nolostunut

        Ja lisäisin vielä että ne keillä on tällaisia ongelmia että nuo katselut yms. tuntuu pahalta niin KERTOKAA siitä sille kumppanillenne! Ei nalkuttamalla ja raivoamalla vaan ihan vaan kerrotte/keskustelette. Koska niinkuin tässäkin ketjussa on käyny ilmi niin ne "katselijat" ei ite pidä sitä sitä yhtään pahana, koska he ajattelee asian eri tavalla! Näin ollen se kumppani ei ehkä tiedä ollenkaan että sinulle tulee paha mieli, eihän hän ajatuksia osaa lukea...


    • vispi kermaa

      Ihan niin jos noin periaatteessa tykkää että se on okei ja sitten ollaan ostoksilla perjantaina ja töistä tulleena hikinen ja kalpea, väsynyt ja syvät juonteet suupielissä jos silloin mies alkaa vilkuilemaan niitä ns seksikkäitä naisia niin kyllä se ärsyttää, mutta jos on hyvin levännyt ja laittanut kuntoon itsensä, sopivat vaatteet ka meikki niin silloin ei haittaa vaikka mulkoileekin niitä muita. Itse en myöskään ole kiinnostunut katselemaan miehiä, kuten joku sanoi äly ei näy ulospäin vieraasta ihmisestä ja suurinosa naisista haluaa älykkään miehen. Medänkin ukko tuijotti kaupassa niin että sai kuhmun otsaansa kävelemällä pilariin, ja teki itsensä kertakaikkiaan naurettavaksi.
      Lehdissähän niitä myös on kaunottaria joita pitää tuijottaa kun me naiset LUEMME lehtiä ja haluamme tietää asioita joten joskus ajattelen että miksiköhän se oikein on niin että muka nainen ja mies ovat yhdessä kun ovat eri planeetoilta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      285
      3147
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1575
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1301
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1215
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe