Minäpä olen huomannut..

itsekin..

että kaksoset taitavat tykätä/olla tottuneita sellaiseen, että heitä kerjätään eron jälkeen takaisin.. joskus jopa tuntuu, että he suorastaan testaavat "omaa arvoansa" sillä miten paljon toinen on valmis töitä tekemään kaksosensa eteen :) He eivät pidä siitä, että heidät unohdettaisiin noin vain.. Ovat ilmeisesti tottuneet sellaiseen että ei unohdeta, noh eipä ihme.. ;D tämä olla minun kokemus ja näkemys.

9

2013

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä tieto

      tämä oli kyllä hyvä tietää. Nyt en AINAKAAN lähde kaksosystävääni takas pyyteleen, jos näin on.

      • !!!

        Et sitten taidakaan olla kaksoselle HYVÄ ystävä.
        Parempi ettet otakkaan yhteyttä !!
        Kaksonen ei nimittäin pidä tuollaisista kavereista.
        Mitä tuollaisella kaverilla tekee jos täällä tuollaiset asiat päättää!!!
        Olet aika blondi, tiesitkö sitä?!


      • iiiiiiiikk
        !!! kirjoitti:

        Et sitten taidakaan olla kaksoselle HYVÄ ystävä.
        Parempi ettet otakkaan yhteyttä !!
        Kaksonen ei nimittäin pidä tuollaisista kavereista.
        Mitä tuollaisella kaverilla tekee jos täällä tuollaiset asiat päättää!!!
        Olet aika blondi, tiesitkö sitä?!

        kaksonen ole aika blondi jos "testailee arvoansa" toisilla ja kuvittelee olevansa niin vastustamaton ettei tarvitse tikkua ristiin pistää, odottelee vain katuvaista takaisin pyytäjää.


      • täällä
        iiiiiiiikk kirjoitti:

        kaksonen ole aika blondi jos "testailee arvoansa" toisilla ja kuvittelee olevansa niin vastustamaton ettei tarvitse tikkua ristiin pistää, odottelee vain katuvaista takaisin pyytäjää.

        sanoi että kaksonen antaa moninkertaisesti takaisin jos häntä on loukattu. Entäpä jos kaksonen on se loukkaaja? Ymmärtääkö tekonsa ja pystyykö pyytämään anteeksi?


      • sama-akka
        täällä kirjoitti:

        sanoi että kaksonen antaa moninkertaisesti takaisin jos häntä on loukattu. Entäpä jos kaksonen on se loukkaaja? Ymmärtääkö tekonsa ja pystyykö pyytämään anteeksi?

        itse olen kaksosnainen.. pyydän anteeksi helposti.. mutta todella loukattuna maksan kyllä potut pottuina ja enemmänkin.. Mieskaksoselle olen oman kokemukseni perusteella huomannut anteeksipyynnön olevan vaikeaa, antaa kyllä anteeksi helposti muttei itse pyydä.


    • olen ihmetellyt....

      Että kolme exää ovat haikailleet takaisin.....vaikka itse eivät suhteessa ollessaan halunneetkaan jakaa elämää....

      Sitten kun olin tehnyt selväksi että en suostu olemaan se joka pitää suhteen emotionaalisesti pystyssä ja lähdin, parimetriset ronskit miehet itkivät perääni....

      Ja yksikin vielä vuosien jälkeen sanoi kuvalleni hyvää yötä joka ilta....


      Eli mitä tämä kertoo kaksosista? Kaksosen kanssa ei ainakaa elämä tule tylsäksi!!

    • kerjätään

      Kaksonen on helppo kumppani, silloin kun on rakastunut, mutta jos esim. minua petetään tai jätetään niin suhde on loppu kerrasta. Minun luo ei kannata tulla selittämään, että ei ollut tarkoituskaan jättää "vain pitää taukoa". Jos kerran ilmoittaa, että suhde on ohi (yksi jopa tekstiviestillä) niin ohi on.
      Ne kinuajat ovat vain huomanneet liian myöhään mitä menettivät.

      • sama-akka

        aivan.. se on myöhäistä sitten, kun kakka on jo housussa.. ;D


      • kyllästynyt:(
        sama-akka kirjoitti:

        aivan.. se on myöhäistä sitten, kun kakka on jo housussa.. ;D

        Niin tekevät joo miehet..takaisin kerjäävät..jopa 3 vuoden jälkeen. Mutta sitä saa mitä tilaa..turha jälkikäteen anella takaisin kun suhteessa ei ole osattu olla ja elellä niinku "kuuluis"!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 171
      5042
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4563
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2921
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1710
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe