että kaksoset taitavat tykätä/olla tottuneita sellaiseen, että heitä kerjätään eron jälkeen takaisin.. joskus jopa tuntuu, että he suorastaan testaavat "omaa arvoansa" sillä miten paljon toinen on valmis töitä tekemään kaksosensa eteen :) He eivät pidä siitä, että heidät unohdettaisiin noin vain.. Ovat ilmeisesti tottuneet sellaiseen että ei unohdeta, noh eipä ihme.. ;D tämä olla minun kokemus ja näkemys.
Minäpä olen huomannut..
9
2099
Vastaukset
- hyvä tieto
tämä oli kyllä hyvä tietää. Nyt en AINAKAAN lähde kaksosystävääni takas pyyteleen, jos näin on.
- !!!
Et sitten taidakaan olla kaksoselle HYVÄ ystävä.
Parempi ettet otakkaan yhteyttä !!
Kaksonen ei nimittäin pidä tuollaisista kavereista.
Mitä tuollaisella kaverilla tekee jos täällä tuollaiset asiat päättää!!!
Olet aika blondi, tiesitkö sitä?! - iiiiiiiikk
!!! kirjoitti:
Et sitten taidakaan olla kaksoselle HYVÄ ystävä.
Parempi ettet otakkaan yhteyttä !!
Kaksonen ei nimittäin pidä tuollaisista kavereista.
Mitä tuollaisella kaverilla tekee jos täällä tuollaiset asiat päättää!!!
Olet aika blondi, tiesitkö sitä?!kaksonen ole aika blondi jos "testailee arvoansa" toisilla ja kuvittelee olevansa niin vastustamaton ettei tarvitse tikkua ristiin pistää, odottelee vain katuvaista takaisin pyytäjää.
- täällä
iiiiiiiikk kirjoitti:
kaksonen ole aika blondi jos "testailee arvoansa" toisilla ja kuvittelee olevansa niin vastustamaton ettei tarvitse tikkua ristiin pistää, odottelee vain katuvaista takaisin pyytäjää.
sanoi että kaksonen antaa moninkertaisesti takaisin jos häntä on loukattu. Entäpä jos kaksonen on se loukkaaja? Ymmärtääkö tekonsa ja pystyykö pyytämään anteeksi?
- sama-akka
täällä kirjoitti:
sanoi että kaksonen antaa moninkertaisesti takaisin jos häntä on loukattu. Entäpä jos kaksonen on se loukkaaja? Ymmärtääkö tekonsa ja pystyykö pyytämään anteeksi?
itse olen kaksosnainen.. pyydän anteeksi helposti.. mutta todella loukattuna maksan kyllä potut pottuina ja enemmänkin.. Mieskaksoselle olen oman kokemukseni perusteella huomannut anteeksipyynnön olevan vaikeaa, antaa kyllä anteeksi helposti muttei itse pyydä.
- olen ihmetellyt....
Että kolme exää ovat haikailleet takaisin.....vaikka itse eivät suhteessa ollessaan halunneetkaan jakaa elämää....
Sitten kun olin tehnyt selväksi että en suostu olemaan se joka pitää suhteen emotionaalisesti pystyssä ja lähdin, parimetriset ronskit miehet itkivät perääni....
Ja yksikin vielä vuosien jälkeen sanoi kuvalleni hyvää yötä joka ilta....
Eli mitä tämä kertoo kaksosista? Kaksosen kanssa ei ainakaa elämä tule tylsäksi!! - kerjätään
Kaksonen on helppo kumppani, silloin kun on rakastunut, mutta jos esim. minua petetään tai jätetään niin suhde on loppu kerrasta. Minun luo ei kannata tulla selittämään, että ei ollut tarkoituskaan jättää "vain pitää taukoa". Jos kerran ilmoittaa, että suhde on ohi (yksi jopa tekstiviestillä) niin ohi on.
Ne kinuajat ovat vain huomanneet liian myöhään mitä menettivät.- sama-akka
aivan.. se on myöhäistä sitten, kun kakka on jo housussa.. ;D
- kyllästynyt:(
sama-akka kirjoitti:
aivan.. se on myöhäistä sitten, kun kakka on jo housussa.. ;D
Niin tekevät joo miehet..takaisin kerjäävät..jopa 3 vuoden jälkeen. Mutta sitä saa mitä tilaa..turha jälkikäteen anella takaisin kun suhteessa ei ole osattu olla ja elellä niinku "kuuluis"!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle142069Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631425Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1061399Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681245Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51192Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311017En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521016- 47991
Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell56984Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti335973