Käväisin pikapäin hiihtolomalla perheen kanssa. Vuokrasimme mökin K-Suomalaisessa hiihtokeskuksessa ja jotkut meistä jopa uskaltautuivat laskettelemaan (minä päätin jättää väliin kun lumessa tarpominenkin alkoi hengästyttää...) Lunta siis, ihanaa, n. 20 senttiä, ihan oikeeta sellaista. Vietimme myös päivän Turussa, entisessä opiskelukaupungissani; kiertelimme Kauppatorin ja Tuomiokirkon ympäristön vesisateessa ja oli kivaa.
Seuraavalle kerralle muistiin: paksumpi lompakko.
Terveisiä Suomesta
9
474
Vastaukset
Terveisistä. Kiva kuulla sinustakin.
Kiva kun kerkeät tännekin kirjoitella. Kirjoittele jatkossakin :)
Hyvää alkukevättä !Voi meirään kultaanen Paloma.se.co ja TERVETULOA.
Ei olla rookattu pitkähän aikahan. Kiva ku oot tullu ja kerinny lähtemähän. No jopas sattuuki. Ei Sun kirijootuksia oo näkyny maaliman aikoohin. Nauti ny lomastasi, kyllä Sä mäkehen voit mennä laskemahan. Muistat vaan olla varovaanen ja hiihtämäshän ny ainakin pitää käyrä. Tierä mitä täs kirijoottaasi Sinulle, sanomista oliis vaikka kuinka ku vaan sais irtoamahan. No kaulasta puristan ny ainakin ensimmääsenä ja Tiituki on mielissään kun kuuloo Sun äänesi. Tällaasta tavallista arkielämää täs vaan on eletty ja kevättä ootetahan Tiitun kans kovasti. Lämpimiä ja aurinkoosia ilimoja toivotahan sitten ku oikia kevään aika koittaa. Kevät tua aina omat touhunsa lisääntyvän valoon kanssa. Kiva oli ku ennätit kirijoottamahan ja tuas kattoon Sun kuvaasi niin muuta ku komistunu oot sitten viimenäkemän. hyvät asiat ne pysyy ja paranoo vaan entisestänsä.
Tervetuloa vaan kotisuomehen ja kotihin.
terv. puolestas ilootteva seppä ja pieni kultaanen Tiitu-kani täältä kotoa vaan.- enkelitrio
Kiva ku poikkesit pitkäst aikkaa.
Mihi sää sitä paksumpaa lompakkoo tartteet.Pylly alle pulkkamäkkee vai ?
Sää ole ilone ja valone,ku ilottet lomastas,vaiks
huano keli onki.
Poikkee ny usseemmi tääl palstal !
Hyvää kevään orotust sinne lahre toisel pual :) että vielä joku minutkin muistaa.
Paljas maa, vesisade, kirsikkapuiden silmut paisuneet ja kevät tulossa täysiään Sveanmaalle. Pääsiäiseen vain vajaat kaksi viikkoa....
onko muuten kukaan ajanut lahden ympäri Suomesta Ruotsiin tai/ja päinvastoin? Suunnittelen sitä kesäksi ja haluaisn tietää kannattaako maisemien kannalta tehdä tuollaista 2 pvän matkaa.
Miljoonalle, enkelitriolle, Cami S:lle ja Sepälle plus Tiitulle kiitokset kun huomioitte....yritän tulla mukaan juttuihin joskus lähitulevaisuudessa ihan "oikealla" avauksella.Hyvä ku et oo meitä unohtanu ja ku tuut taas pitkästä aikaa mukahan ja tarinoomahan. Ihimeellinen sattuma ku oliko se ny perijantaina ku tualla pajaas tein remonttia yksinäni niin muistin Sua. Ajattelin notta mihinä Sä oot ku ei sitten oo niin mitään kuulunu koko likaasta isohon aikahan. Hyvä ku oot tallees ja voit hyvin. Ei saa meitä enää jättää tuallaasehen epätietoosuutehen ja vielä näin pitkäksi aikaa. Huoli Sinusta Paloma ainaki minulla ja Tiitulla.
terv. seppä ja nukkuva pieni kultaanen Tiitu-kani täältä kotoa.seppäpohojanmaalta kirjoitti:
Hyvä ku et oo meitä unohtanu ja ku tuut taas pitkästä aikaa mukahan ja tarinoomahan. Ihimeellinen sattuma ku oliko se ny perijantaina ku tualla pajaas tein remonttia yksinäni niin muistin Sua. Ajattelin notta mihinä Sä oot ku ei sitten oo niin mitään kuulunu koko likaasta isohon aikahan. Hyvä ku oot tallees ja voit hyvin. Ei saa meitä enää jättää tuallaasehen epätietoosuutehen ja vielä näin pitkäksi aikaa. Huoli Sinusta Paloma ainaki minulla ja Tiitulla.
terv. seppä ja nukkuva pieni kultaanen Tiitu-kani täältä kotoa.Jäi sanomatta ku kysyyt siitä Tornion kautta kiertämisestä.
Oon mä ajanu sen tuan pohojanlahareen kiertäny kuorma-autoolla usiampahanki kertahan.
En ny osaa sanoa oikeen niistä maisemista siellä, ei ne ny rumiakaan oo mutta oon mä käyny komiammiiski paikoos ja kauniimmiiski. Eihän tua ny maalimanympärys matka oo vaikka ajatki sen.
Soon pikkuusen sellaanen makuasia kuka mistäki tykkää, mutta ei mun mielestäni sitä kannata lähtiä kiertämähän sieltä kautta niiren maisemien takia. Jos ny huvikseen ajeloo ja näkööhän siellä ny niiren seutujen elämänmenoa ja ihimiisten työtä ja touhua.
terv. seppä ja Tiituseppäpohojanmaalta kirjoitti:
Jäi sanomatta ku kysyyt siitä Tornion kautta kiertämisestä.
Oon mä ajanu sen tuan pohojanlahareen kiertäny kuorma-autoolla usiampahanki kertahan.
En ny osaa sanoa oikeen niistä maisemista siellä, ei ne ny rumiakaan oo mutta oon mä käyny komiammiiski paikoos ja kauniimmiiski. Eihän tua ny maalimanympärys matka oo vaikka ajatki sen.
Soon pikkuusen sellaanen makuasia kuka mistäki tykkää, mutta ei mun mielestäni sitä kannata lähtiä kiertämähän sieltä kautta niiren maisemien takia. Jos ny huvikseen ajeloo ja näkööhän siellä ny niiren seutujen elämänmenoa ja ihimiisten työtä ja touhua.
terv. seppä ja Tiituei kai se mikään maisemien kannalta erityinen reitti ole. Täällä vaan mainostavat kovasti tuota Korkeaa Rannikkoa, Höga Kusten, mutta jospa se tie ei niiden kauneimpien paikkojen kautta kierräkään....taidan sittenkin ajella siskon kanssa Lofooteille kesällä;
sepälle lämmin halitus ja Tiitulle hyvänyön lentosuukko.- äitemuzzi
Paloma.se.co kirjoitti:
ei kai se mikään maisemien kannalta erityinen reitti ole. Täällä vaan mainostavat kovasti tuota Korkeaa Rannikkoa, Höga Kusten, mutta jospa se tie ei niiden kauneimpien paikkojen kautta kierräkään....taidan sittenkin ajella siskon kanssa Lofooteille kesällä;
sepälle lämmin halitus ja Tiitulle hyvänyön lentosuukko.on kyllä nähtävää välillä Sundsvall-Umeå, kun ajaa niitä rannikon pikkuteitä. On pieniä idyllisiä kalastajakyliä ja kaunista korkeaa rannikkoa, jota ei isolta valtatieltä näe.
Kerran ajettiin se väli rantaa kierrellen, kun ei ollut kiirettä laivaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä692291Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721762Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on711440Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461437Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2421383- 831232
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421205IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3701185- 1281175
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3381137