Mulla on niitä 70-luvulta pari kansiota. Todella kauniita merkkejä ja isokokoisia.
Itäblokiin postimerkit
3
492
Vastaukset
- sellaisia
suosioleimattuja eli liimapuoli vielä koskematon vai oletko liimannut ne kiinni vihkoon?
- on julkaistu
isokokoisia taideaiheisia merkkejä vuosien saatossa. Kuten tietysti muiltakin aihealueilta; avaruuden valloituksesta, luontoaiheista, henkilöistä yms.Mullakin on noita toistatuhatta erilaista. Niitä sai joskus LaPe:lta aika edullisestikin säiliökirjoineen päivineen.
- ylänurkkainen
ikäisillä merkeillä ole juuri mitään arvoa.
Itäblokin 60-80 luvun merkkien kuva-aiheet ovat monipuolisia ja sen takia niitä onkin paljon aihekokoelmissa. Ko. tavaraa liikkuu paljon esim. kerhoiltojen yhteydessä pidettävissä huutokaupoissa ja eristä niitä löytää myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1201038
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713