Moi, kohta otamme suunnan kohti "paratiisisaarta". Olisi tosi kiva saada teiltä muilta vinkkejä ennen reissua, sillä meillä ei ole aikaisempaa kokemusta saaresta. Kaikki mahdollinen tieto Teneriffasta ja erityisesti Playa de las Americasista olisi tervetullutta. Thanks!
Vinkkejä Teneriffalle
20
2950
Vastaukset
- Jusbani
Moi, Playa de las Americas on siisti ja mukava loma-alue. Hiekkarannat ovat suuria ja palvetarjonta on runsasta. Hyviä päiväretki kohteita ovat Tulivuori Teide ja pohjoisen kaupungit Santa Cruz sekä Puerto de la Cruz. Vinkkejä sekä kuvia ja videoita Teneriffasta löydät seuraavalta sivulta.
Tietoa Teneriffasta ja Kanariansaarista:
http://www.kanaria.suomalaisille.com - Richardo##
Älä lähe. Saari on täynnä urpoja kännisiä juntteja ja vanhuksia. Sitäpaitsi siellä kuitenkin tuulee ja sataa.
- 2 kertaa Americasissa
ja sinun positiiviselle ja elämän myönteiselle asenteellesi :-)
- don luis
erottuu tekstistä kuin pihtikintut polvihousuista.
- Aguila
http://www.tjareborg.fi/area/areaMaster.aspx?categoryid=1®ionid=16354&countryid=-1&areaid=19569&itemid=19569&filterOnCategoryId=2&ad_id=2090&gclid=CMeRofqjhJICFQweQgodl0TV9Q
- Teneriffa on mahtava lomapa...
Palasimme juuri perjantaina perheen kanssa kahden viikon lomalta Teneriffalta. Oltiin ihan Americasin vieressä Los Cristianoksessa. Kaupungeistahan ei tiedä koska toinen alkaa ja toinen loppuu. Ilmat mahtavat. Viime viikolla tuuli kääntyi puhaltamaan Saharasta ja toi tosi lämmintä ilmaa ja hiekkapölyä, jota ei kuitenkaan muuten havainnut, kuin ns. sumuna kun vuoria yritti katsoa kaukaa. Las Vistas on mielestäni paras ranta. Teiden retkelle ilman muuta, sukellusveneretkelläkin on mahtavaa, Katamaraani ajelu merelle delfiinejä ja valaita katsomaan on myöskin elämys. Tietty vesipuisto Aqualand on kiva paikka (delfiini näytös) ja me kävimme eläinpuisto jungle parkissa. Se on lähempänä kuin Loro parque. Mahtava lintushow. Jos elektroniikkaa meinaa ostaa oppaatkin suosittelevat Visanta liikettä. Heillä 7 päivän palautusoikeus. Muissa liikkeissä et rahojasi takaisin saa, vaikka kuinka huudat ja valitat. Americasissa taisi markkinat olla parina päivänä viikossa, cristianoksessa sunnuntaina. Kannattaa käväistä. Jos mieleen tulee muuta kysyttävää (mitä tahansa) kysykää vaan. Vastaan parhaani mukaan. Hotellimme oli Atlantida.
- katariina17
Olin viime talvena, samoilla retkillä käytiin, kannattaa mennä! Jos ootte nuoria/baarittelu kiinnostaa niin paljo löytyy hyviä, parhaana jäi mieleen bar viking, ei mikään iso paikka mutta meno ja se porukka ihan loistavaa ;)
- Menisköhän
Hei Juuri lomalta palannut. Kävittekö Gomeran saarella, jos niin kannattaisiko mennä. Teide tuli viime kerralla tutuksi, nyt kiinnostais ko. saari. Onko tietoa? kiitos
- Pikku-Lella
Menisköhän kirjoitti:
Hei Juuri lomalta palannut. Kävittekö Gomeran saarella, jos niin kannattaisiko mennä. Teide tuli viime kerralla tutuksi, nyt kiinnostais ko. saari. Onko tietoa? kiitos
Ilman muuta kannattaa mennä. Saari on aivan erilainen kuin Teneriffa. Sinne kannattaa mennä opastetulle retkelle, muuten ei tiedä minne kannattaa mennä. Bussiretkiin kuuluu lounaskin.
- Teneriffa on mahtava lomapa...
Menisköhän kirjoitti:
Itse emme saarelle retkeä tehneet, ei ihan jokapäivälle viitsitty ohjattua ohjelmaa järjestää, mut ne jotka sielä kävivät, kehuivat paikkaa. Mihin retkille ikinä menetkää, varmista et suomalainen opas on paikalla. Vaikka enkkua osaisikin, aina mukana on "erikoissanastoa", josta sitten on ulkona kun lumiukko :) Eli parhaiten retkistä saa irti kun puhutaan suomea.
- Tessukka
Teneriffa on mahtava lomapa... kirjoitti:
Itse emme saarelle retkeä tehneet, ei ihan jokapäivälle viitsitty ohjattua ohjelmaa järjestää, mut ne jotka sielä kävivät, kehuivat paikkaa. Mihin retkille ikinä menetkää, varmista et suomalainen opas on paikalla. Vaikka enkkua osaisikin, aina mukana on "erikoissanastoa", josta sitten on ulkona kun lumiukko :) Eli parhaiten retkistä saa irti kun puhutaan suomea.
Tosi ihku paikka :) XD
- Tagananaan
Pikku-Lella kirjoitti:
Ilman muuta kannattaa mennä. Saari on aivan erilainen kuin Teneriffa. Sinne kannattaa mennä opastetulle retkelle, muuten ei tiedä minne kannattaa mennä. Bussiretkiin kuuluu lounaskin.
Gomera on hieno saari, päivä vaan on pitkä ja retki aika kallis, kun on laivamatka ja muuta.
Jos haluaa nähda samanlaisia maisemia, niin niita löytaa myös Teneriffalta, saaren koillisosasta.
Teimme retken La Lagunan vanhaan kaupunkiin ja sielta suuntasimme Mersedeksen metsään, joka on samantapainen metsä kuin Gomeran saarella. Kerrassaan loistavat maisemat, ihanat vuoret, kunnioitusta herättävät rotkot ja niin vihreätä. Ihana paikka.
Retkellä menimme syömään Afrika-ravintolaan, joka on pienessa kylässä Tagananassa. Olen ollut aina sitä mieltä, että mustekala on ihan yliarvostettua, mutta kerrassaan loistava lounas. En muista koskaan kanarialla syöneeni yhtä hyvää ruokaa. Retki maksoi alle 30€ ja siihen kuului lounas hintaan. Käsittämättömän edullinen retki. Päivän aikana tuli tutuksi sekä saaren historia että nykypäivä. Matkalla oli mukava loistava paikallisopas.
Tätä retkeä voin suositella. - Riinulit
Tagananaan kirjoitti:
Gomera on hieno saari, päivä vaan on pitkä ja retki aika kallis, kun on laivamatka ja muuta.
Jos haluaa nähda samanlaisia maisemia, niin niita löytaa myös Teneriffalta, saaren koillisosasta.
Teimme retken La Lagunan vanhaan kaupunkiin ja sielta suuntasimme Mersedeksen metsään, joka on samantapainen metsä kuin Gomeran saarella. Kerrassaan loistavat maisemat, ihanat vuoret, kunnioitusta herättävät rotkot ja niin vihreätä. Ihana paikka.
Retkellä menimme syömään Afrika-ravintolaan, joka on pienessa kylässä Tagananassa. Olen ollut aina sitä mieltä, että mustekala on ihan yliarvostettua, mutta kerrassaan loistava lounas. En muista koskaan kanarialla syöneeni yhtä hyvää ruokaa. Retki maksoi alle 30€ ja siihen kuului lounas hintaan. Käsittämättömän edullinen retki. Päivän aikana tuli tutuksi sekä saaren historia että nykypäivä. Matkalla oli mukava loistava paikallisopas.
Tätä retkeä voin suositella.Oliko tämä tuon mainostetun retket.es järjestämä. Menikö koko päivä reissussa?kiitos
- Tagananaan
Riinulit kirjoitti:
Oliko tämä tuon mainostetun retket.es järjestämä. Menikö koko päivä reissussa?kiitos
Oli niitten retki, muistaakseni tiistaina. Lähdettiin klo 9.00 ja takas oltiin n. klo 16-17. Oli siis lyhyempi päivä kun Gomera.
Moottoritietä mentiin ja tultiin, mutta siinä oppaalla oli niin mielenkiintoiset jutut, että matka meni ihan huomaamatta.
Sinne pitää päästä uudelleen - Ei matkatoimiston?
Tagananaan kirjoitti:
Tätä retkeä voin suositella.Eikö tämä ollut suomalaisen matkatoimiston järjestämä retki? Miten tällaisesta retkestä saa tietoa ja miten ilmoittautuminen ym hoituu? Itse suunnittelen matkaa Teneriffalle syksyllä tai jouluna.
- kotiutunut
Ei matkatoimiston? kirjoitti:
Eikö tämä ollut suomalaisen matkatoimiston järjestämä retki? Miten tällaisesta retkestä saa tietoa ja miten ilmoittautuminen ym hoituu? Itse suunnittelen matkaa Teneriffalle syksyllä tai jouluna.
Tarkoitti varmaan edellinen aloittaja uutta suomalaisen pitämää retkitoimistoa amerikasissa Retket.es Halvat hinnat hyvät oppaat soita ja kysy 34922790463 tai mail:[email protected]
ei ole vielä nettisivuja. Hyvää lomaa:-) - retket.es
Ei matkatoimiston? kirjoitti:
Eikö tämä ollut suomalaisen matkatoimiston järjestämä retki? Miten tällaisesta retkestä saa tietoa ja miten ilmoittautuminen ym hoituu? Itse suunnittelen matkaa Teneriffalle syksyllä tai jouluna.
on firmalla jo nettisivutkin.
www.retket.es
on ne kait vahan keskeneräiset, mutta kyllä sieltä tietoa saa.
Mukavaa retkeä
- HOLA!
Tulimme juuri Teneriffalta.Olimme ekaa kertaa,mutta voin lämpimästi suositella Fanaben aluetta.Tosi rauhallinen alue ja kuitenki sielläkin oli paljon kaikkia.Hyvät ravintolat sun muuta.Ja vaikka kaipaisikin vähän enemmän menoa,niin eipähän ole pitkä matka americasin keskustaan.Taxilla pääsee edullisesti kulkemaan.
- juuri tullut
olen ollut usein teneriffalla, myös muillakin lähisaarilla, paras saari ja parhaimmat retket ovat mielestäni Teneriffalla.Americaksen retkistä hyvä meriretki pallopäädelfiinejä katsomaan, Teiden retki(jos sää sallii), puerto de la cruzissa tosi hyvä eläinpuisto show-juttuineen, jungle park kiva myös kotkanäytöksineen(lähellä!) ja paras on Vista surin ranta, kovapohjainen hiekka riippuu tosin millä alueella on, koska hyviä rantoja myös pitkin rannikkoa Americasissa. Americas parempi jos haluaa aurinkoa, Puerto de la Cruz usein pilvinen. Olen oleskellut pitempäänkin Puerto de la Cruzissa ja kyllä Teide vaan kerää pilviä joten pohjoispuoli jää pilvisemmäksi...myös tuulisempi...
Mukavaa matkaa, yksi parhaimpia paikkoja on!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854578
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173572Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102784En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392113Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1101316