Minun pitää maksaa koko tili laskuja, vuokria ja
lainaa. Vaimo shoppailee visalla.
mitä tehdä
17
738
Vastaukset
- HTZA
pysyy kotona.
Ilmoita hänet telkkariin siihen, Talous kuntoon ohjelmaan.
- kuka tienaa?
Kysyt vielä, visa saksilla kahtia ja se on siinä.
- että...,.
avioero, jos visa pannaan poikki
- oman osansa perheessä
että...,. kirjoitti:
Anna mennä ja kiitä luojaa kun eroon pääsit.
- vai avioero
että...,. kirjoitti:
jos visalla ei saa tuhlata,jos vaimon avio on niin löysää että kortin takia avioero niin ei ole hänellä sit mitään arvoa ...anna ottaa ero ja laita rahasi mitä tienaat itsellesi ja nauti!!!
- jahas jahas
oman osansa perheessä kirjoitti:
Anna mennä ja kiitä luojaa kun eroon pääsit.
aivan samaa mieltä,anna poika palaa vain ja kiitä luojaa että eroon niin vähällä pääset eihän se nyt niin toimi että miehen pitää v 2000 luvulla maksaa kaikki yksin..ota ero!!
- sanoo_suttura*
Hanki lisätyö.
- vai on
vaimolla visakortti mut ei älliä päässä,tienaako hän itse vai onko kotirouva ilman tuloja?maksata hänen palkallakin puolet vuokrasta ja muut laskut ja anna visalaskut hänen maksaa itse,jos sinun nimellä kortti niin ota hyvä mies ja leikkaa se heti paikalla!!Tuhlaaminen loppu siihen
- ...,.
pilkku ja vielä joku piste päälle - siitä sinut tunnistaa provoilija.
- taisipa
visankortin kuluttaja miehensä tunnistaa hahaha ja oksat pois
- anna sitten
koko rahan edestä kuitenkin? Mietipä sitä, jos Visan vingutuksen hinnalla ostaisit vastaavan palvelun kodin ulkopuolelta, paljonko saisit?
- Visanainen
Visa ole henkilökohtainen luottokortti ja sidoksissa tuloihin. Se myönnetään kun sinulla on vakinainen tulo ja kortille rajataan kuukausi käyttö. Näin on minulla ja se on minun eikä ukkoni kortti.
- Visa o
mutta vaimo teki minusta laskujen maksajan. Ei minulla ole mahdollisuuksia pitää Visaa.
- jahas jahas
Visa o kirjoitti:
mutta vaimo teki minusta laskujen maksajan. Ei minulla ole mahdollisuuksia pitää Visaa.
"mutta vaimo teki laskujen maksajan"...että hä!!??? sinusta teki vai?Omapa on tyhmyytesi ko annoit ns tehä maksajan aivan naurettavaa kortit pois semmosilta jotka ei osaa varojensa mukaan käyttää visakorttia,hus hus
- souvinisti
Minä olen aina vastustanut ja vastustan vieläkin sitä, että naisilla on äänioikeus ja oikeus saada Visa-kortti.
- ennätys
kun vaimoonkin pitää laittaa käyttöohje mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5371768Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18867- 84863
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101796Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49711- 63705
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2697- 63666
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?66613- 65533