Heips. Onkos kellään ollut samaa että käsivarsiin on tullut finnin näköisiä näppylöitä paljon. Kun niitä puristaa niin tulee valkosta mönjää. Kasvoilla sitä ei kuitenkaan ole. Ainoostaan käsivarsissa. Mistähän johtuu että niitä sinne tulee? ja onko ne sitten finnejä vai onko jotain samankaltaista näppylää olemassa tai itä lie...
Kuitenkin muistuttaa hyvin paljon finniä...
Haluaisin päästä niistä eroon...
käsivarsissa
4
6790
Vastaukset
- lpöpöääå
Mulla itelläni on ainakin kehittynyt jonkin asteen akne käsivarsiin, että hoidappa ne äkkiä pois ettei ne leviä.En muista enää mistä se edes alkoi.
- Nainen24*
Heippa!
Itselläni vastaavanlainen ongelma, mutta pian paranemaan päin. Kärsitkö atooppisesta ihosta? Käytkö päivittäin suihkussa? levitätkö suihkun jälkeen rasvaa käsivarsiin?
Kyseessä todellakin ovat pienet finnit, jotka syntyvät iholle, kun se ei saa tarpeeksi kosteutta.. Joten rasvaappa käsivarret aina suihkun jälkeen paksulla perusvoiteella esim. decubal niin kuukaudessa huomaat tuloksia. Mulla ainakin toimii :) - finni kädessä
itseltäni juuri löysin ihan aidon ja aika ison finnn kädestä, puhkaisin sen ja pesin finnin aknen hoitoon tarkoitetulla voiteella ja laitoin kasvo vettä joka hoitaa aknea ja finni alkoi pienentyä huomattavasti. Mulle tulee myös ranteen alueelle pieniä näppyjä, mutta ne taitavat johtua kumirannekkeistni (hikinäppylöitä) joita käytän aika usein, iho ei saa happea tarpeeksi ja alkaa ihkoilla ja aiheuttaa näppylöitä, kannatan pesemään kädet aknea ehkäievillä aineilla ja laittamaan kasvovettä ja kosteusvoidetta vielä päälle niin finnelä ei välttämättä tule niin paljon :)
- Anonyymi
Joo on mullakin... en tiiä mitä tekis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 904114
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603198- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401780
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628