käsivarsissa

näppyjä?

Heips. Onkos kellään ollut samaa että käsivarsiin on tullut finnin näköisiä näppylöitä paljon. Kun niitä puristaa niin tulee valkosta mönjää. Kasvoilla sitä ei kuitenkaan ole. Ainoostaan käsivarsissa. Mistähän johtuu että niitä sinne tulee? ja onko ne sitten finnejä vai onko jotain samankaltaista näppylää olemassa tai itä lie...
Kuitenkin muistuttaa hyvin paljon finniä...
Haluaisin päästä niistä eroon...

4

6790

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lpöpöääå

Mulla itelläni on ainakin kehittynyt jonkin asteen akne käsivarsiin, että hoidappa ne äkkiä pois ettei ne leviä.En muista enää mistä se edes alkoi.

• Nainen24*

Heippa!

Itselläni vastaavanlainen ongelma, mutta pian paranemaan päin. Kärsitkö atooppisesta ihosta? Käytkö päivittäin suihkussa? levitätkö suihkun jälkeen rasvaa käsivarsiin?

Kyseessä todellakin ovat pienet finnit, jotka syntyvät iholle, kun se ei saa tarpeeksi kosteutta.. Joten rasvaappa käsivarret aina suihkun jälkeen paksulla perusvoiteella esim. decubal niin kuukaudessa huomaat tuloksia. Mulla ainakin toimii :)

• finni kädessä

itseltäni juuri löysin ihan aidon ja aika ison finnn kädestä, puhkaisin sen ja pesin finnin aknen hoitoon tarkoitetulla voiteella ja laitoin kasvo vettä joka hoitaa aknea ja finni alkoi pienentyä huomattavasti. Mulle tulee myös ranteen alueelle pieniä näppyjä, mutta ne taitavat johtua kumirannekkeistni (hikinäppylöitä) joita käytän aika usein, iho ei saa happea tarpeeksi ja alkaa ihkoilla ja aiheuttaa näppylöitä, kannatan pesemään kädet aknea ehkäievillä aineilla ja laittamaan kasvovettä ja kosteusvoidetta vielä päälle niin finnelä ei välttämättä tule niin paljon :)

• Anonyymi

Joo on mullakin... en tiiä mitä tekis

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5253
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5054
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      90
      4114
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3600
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3198
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2791
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2297
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      52
      1914
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      40
      1780
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1628
    Aihe