KODINKONELIIKE mattila

pettynyt asiakas

En enään ihmettele kuin porukat käy KOKEMÄELLÄ kodinkone ostoksilla. Tää paikallinen on vain sieltä ja syvältä. Ei vastata puhelimeen ja luntakin sataa. Pyysimme about 2 viikkoa sitten telkkari asentajaa joo ei tänään mut huomenna ja huominen tuli ja lumisade, ei voi mennä katolle, katotaan paremmalla ilmalla.Ei soittoa ei ilmoitusta ei mitään. Eikä siellä toimi vieläkään puhelimet.No onneksi Kokemäellä on vielä palvelu alttiitä yrittäjiä jotka tekevät työnsä hyvin ja meillä telkkarista näkyy kaikki kanavat.Eli kiitokset kokemäelle ja hyvälle yrittäjähengelle, siellä autetaan toinen toistaan ja vielä naapuri kaupunkiin saakka.

47

17855

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastaukset

      poistettu, miksi sitten ei alkuperäistä tekstiä

      • ........

        ehtinyt lukea sitä vastausta? Ei ollut kovin asiallinen


      • minä vastasin

        myöskin ja vastaukseni oli aivan asiallinen mutta sekin on poistettu. nyt meni niinkuin yli hilseen..


    • juhani haviala

      ei nyt aina asiat ole niin kuin kirjoitetaan olemme palvelu alalla töissä ja haluamme että asiakas on aina tyytyväinen yritämme kaikkemme että jokainen saa palvelua joskus huonolla menestyksellä joskus paremmalla...kyseinen asia olisi voinut hoitaa kun olisi ilmoittanut että miestä ei ole ilmaantunut ja jos nyt asian muistan oikein on kysymys anteenin asentamisesta ei television... kaksi eri asiaa.... on täysin vastuutonta päästää ketään talon katolle jos ilma on sellainen että sieltä on vaara tulla alas.. kiitos kumminkin tastäkin palautteesta yritetään jatkossa paremmin .... t:juhani

    • Tyytyväinen asiakas

      Hei!
      Luin keskustelun "television" asennuksesta sekä vastauksen, jonka oli kirjoittanut liikkeessä työskentelevä mies! Olen kyllä sitä mieltä, että en lähtisi moittimaan kyseistä liikettä, vaan annan ennemmin ruusuja hyvästä palvelusta!! Mielestäni liikkeessä on erinomainen palvelu ja asiantunteva henkilökunta. Olen ostanut kaikki kodinkoneet, niin isot kuin pienetkin Teknisiltä ja aina olen saanut todella hyvää palvelua! Meitä asiakkaita on tietysti erilaisia, mutta jokaisen on muistettava että asiakas ei ole aina oikeassa!! Vaikka "vanha" sananlasku niin sanookin ;) Tsemppiä Tekniset Mattilan henkilökunnalle ja jaksamista asiakaspalvelussa! Meitä asiakkaita on monenlaisia ja perheeni tekee jatkossakin kauppoja teidän kanssanne!!! Me emme todellakaan lähde ajamaan Kokemäelle tai Poriin, kun paikkakunnaltamme saa mitä halutaan tai jos ei saada, niin he kyllä tilaa! (Kokemusta siitäkin!)

      • On surkee

        Sekavin liike missä olen koskaan käynyt. Miten on mahdollista , että valtakunnalliset ketju tarjoukset ei päde mattilassa? ja palvelua ei saa koskaan. Välttäkää ajakaa poriin tai tilatkaa netistä mutta ei olavilta...


      • anonymious

        siitä, että olen aina saanut hyvää palvelua ja hinnatkin ovat neuvotellen asettuneet noin suurinpiirtein kohdilleen.
        Joillekin asiakkaille vaan ei tunnu mikään riittävän. Väittäisin kuitenkin, etei se palvelu näille "mutrunaamoille" ole yhtään ystävällisempää KOkemäellä kuin Gigantissakaan.
        Paikallisia palveluja pyrin käyttämään aina kuin sihen kohtuudella on mahdollisuus.


    • Tommi S.

      Johan pomppas. Onhan asia niin, että se on myyjän vika jos esim. asiakas ei osaa käyttää digiboksia.. Eipä taida kuitenkaan olla. Kokemusta löytyy kyseisen liikkeen asiakkaana olosta noin neljän vuoden ajalta, eipä löydy marisemista. Muista satakunnan alueen liikkeistä ei ole kokemusta, ei ole ollut tarvetta, joten miksi vaihtaa tuttu ja turvallinen??!! "Asiakas on aina oikeassa fraasi" ei pidä paikkaansa kaikissa tapauksissa, kuten tässä. Eipä ole tullut mieleen pyytää klapikauppiaalta nuohousta.. Kiitokset asiantuntevalle henkilökunnalle hyvästä palvelusta.

      • hieman taaksepäin

        näitä sivuja,siellä on lisää kehuja kyseisestä liikkeestä


      • kylläkin

        oli kyseessä telkkari antenni ei digiboksi.Kirjoitin alkuperäiseen viestiin väärin.Ja osaan kyllä käyttää digiboksia koska sellainen on ollut meillä jo 4 vuotta. Lukekaa tämän päivän Satakunnan kansasta mielipidepalstalta digi digi kirjoitus. Meillä oli sama ongelma mutta nyt kun noita vahvistimia on tuplaten niin johan kuva näkyy.Mutta kaikesta huolimatta tämä aihe on herättynyt keskustelua puolesta ja vastaan niinkuin aiemminkin tässä foorumissa. Hyvää pääsiäisen aikaa kaikille ja minä lopetan keskustelun nyt tähän.


      • sdgsdgsdgsfdg
        hieman taaksepäin kirjoitti:

        näitä sivuja,siellä on lisää kehuja kyseisestä liikkeestä

        "menkää näitä sivuja,siellä on lisää kehuja kyseisestä liikkeestä"

        Aivan, niinpä on ja tässä tulee yksi lisää: Olen ko liikkeessä useasti asioinut vuosien varrella ja tänään tuli poikettua myös. Ostokset oli pieniä ja ruuhka melkoinen näinkin pieneksi kyläksi. Tosin ajankohta oli myös pahin mahdollinen. Jouduin odottamaan melko pitkään ja useasti mietin, että nyt saatana riittää tämä toiminta, mutta jäin kuitenkin. No, ODOTUS HYVITETTIIN (melkoisen harvinaista) niin, että sain 18e:n tuotteen 12e:lla... Melko reilua, mutta elämä on...


      • Asiakaspalvelija kaupassa
        kylläkin kirjoitti:

        oli kyseessä telkkari antenni ei digiboksi.Kirjoitin alkuperäiseen viestiin väärin.Ja osaan kyllä käyttää digiboksia koska sellainen on ollut meillä jo 4 vuotta. Lukekaa tämän päivän Satakunnan kansasta mielipidepalstalta digi digi kirjoitus. Meillä oli sama ongelma mutta nyt kun noita vahvistimia on tuplaten niin johan kuva näkyy.Mutta kaikesta huolimatta tämä aihe on herättynyt keskustelua puolesta ja vastaan niinkuin aiemminkin tässä foorumissa. Hyvää pääsiäisen aikaa kaikille ja minä lopetan keskustelun nyt tähän.

        Todellakin saat pisteet kotiin, kun myönsit, että alkuperäinen kirjoituksesi oli "hieman" harjaanjohtava!! Ajattelinkin että siinä oli jotain...
        Näin asiakaspalvelijana on todella upeaa kohdata asiakas, joka myöntää olevan erehtyväinen!! Jokainen ihminen osaa toimia oikein, mutta hetken mielenjohteesta ja äkkipikaisuudesta huolimatta tulee sanottua jotain "hölmöä" ja sitten onkin myöhäistä. Mutta muistakaa kaikki: " Sanottua sanaa ei saa takaisin kaupankaan kassoilla, joten mietitään edes yksi sekuntti, ennen kuin "haukutaan" liike/myyjä!!"
        -KIITOS-
        T: Palvelualalla jo 13 vuotta


      • Hmmmmm...
        sdgsdgsdgsfdg kirjoitti:

        "menkää näitä sivuja,siellä on lisää kehuja kyseisestä liikkeestä"

        Aivan, niinpä on ja tässä tulee yksi lisää: Olen ko liikkeessä useasti asioinut vuosien varrella ja tänään tuli poikettua myös. Ostokset oli pieniä ja ruuhka melkoinen näinkin pieneksi kyläksi. Tosin ajankohta oli myös pahin mahdollinen. Jouduin odottamaan melko pitkään ja useasti mietin, että nyt saatana riittää tämä toiminta, mutta jäin kuitenkin. No, ODOTUS HYVITETTIIN (melkoisen harvinaista) niin, että sain 18e:n tuotteen 12e:lla... Melko reilua, mutta elämä on...

        Kyllä myyjällä on vara alentaa tuotetta, varmaan yli puolet hinnasta ilmaa vaikka olis alvitkin päälle laskettu. Itselläni ei ole kuin huonoja kokemuksia kyseisestä liikkeestä. Ostin pesukoneen, ei toiminut vaan laski vedet pihalle. Vaihtoivat toiseen samanlaiseen,,ei toiminut ohjelmisto. Päätin et en osta enään mitään kyseisestä liikkeestä. Liekö samanlainen toi porin liikekin, yhtä huonoa tavaraa tarjolla.


    • varanne

      ettette saa käytettyä tavaraa uuden hinnalla!

      • ko viimeks kävin

        ,enkä kyllä enää käy ikinä enää kyseisessä liikkeessä. En tiedä kuka palveli, mut oli todella töykee. Kännykkää olin ostamassa tytärelleni ja kun vaihtoehdot oli esitelty sanoin myyjälle, että kiitos näistä tiedoista, juttelen mieheni kanssa vielä ja palaan asiaan mietittyämme. Kun olin selkäni kääntänyt, myyjä luuli, etten kuule, rupesi hän imitoimaan minua :"mietitään, mietitään." kuului ivallista hokemista takaani kun lähdin...lopullisesti.


      • liike
        ko viimeks kävin kirjoitti:

        ,enkä kyllä enää käy ikinä enää kyseisessä liikkeessä. En tiedä kuka palveli, mut oli todella töykee. Kännykkää olin ostamassa tytärelleni ja kun vaihtoehdot oli esitelty sanoin myyjälle, että kiitos näistä tiedoista, juttelen mieheni kanssa vielä ja palaan asiaan mietittyämme. Kun olin selkäni kääntänyt, myyjä luuli, etten kuule, rupesi hän imitoimaan minua :"mietitään, mietitään." kuului ivallista hokemista takaani kun lähdin...lopullisesti.

        et, jos et heti ovella tarjoa vähintään tuhatlappusta, niin palvelu on mitä on.


      • Anonyymi
        ko viimeks kävin kirjoitti:

        ,enkä kyllä enää käy ikinä enää kyseisessä liikkeessä. En tiedä kuka palveli, mut oli todella töykee. Kännykkää olin ostamassa tytärelleni ja kun vaihtoehdot oli esitelty sanoin myyjälle, että kiitos näistä tiedoista, juttelen mieheni kanssa vielä ja palaan asiaan mietittyämme. Kun olin selkäni kääntänyt, myyjä luuli, etten kuule, rupesi hän imitoimaan minua :"mietitään, mietitään." kuului ivallista hokemista takaani kun lähdin...lopullisesti.

        Kyllä näitä huonoja myyjiä löytyy muistakin paikoista. Minulle eräs kännykkömyyjä tokaisi että "meillä vain myydään eikä neuvota" kun kysyin kännykän värivaihtoehtoja... Ostin kuitenkin kun oli pakkotilanne yli 200 euron kännykän..... Edellinen sammui yllättäen ja en voinut olla ilman puhelinta. Annoin palautetta aikanaan 2020 ko myyjästä liikkeeseen..enkä tiedä onko auttanut.


    • Gigantti

      uuteen liikekeskukseen...

      • DigitalWanker.

        Vai että oikein gigantti... No, jos ette vielä ole sitä jujua käsittäneet, niin tehkää seuraavasti: Kirjoittakaa muistiin vaikkapa jonkun sonyn taikka panasonicin litteän uutuustelevision malli ja käykää
        kysymässä hintaa. Verratkaa sitä hintaa sitten näihin tavallisiin liikkeisiin. No niinpä! Vanhaa tekniikkaa ssakin isoja eriä halvalla tilattua, mutta siihen se ilo sitten loppuukin.


      • Mitäs tälle

        vanhalle liikekeskukselle keksittäisiin, ideoita??


      • Anadikital
        DigitalWanker. kirjoitti:

        Vai että oikein gigantti... No, jos ette vielä ole sitä jujua käsittäneet, niin tehkää seuraavasti: Kirjoittakaa muistiin vaikkapa jonkun sonyn taikka panasonicin litteän uutuustelevision malli ja käykää
        kysymässä hintaa. Verratkaa sitä hintaa sitten näihin tavallisiin liikkeisiin. No niinpä! Vanhaa tekniikkaa ssakin isoja eriä halvalla tilattua, mutta siihen se ilo sitten loppuukin.

        pääsee vähemmällä tinkaamisella...


      • kokomatti
        Mitäs tälle kirjoitti:

        vanhalle liikekeskukselle keksittäisiin, ideoita??

        ja tilalle pilvenpiirtäjä?


      • putois
        Anadikital kirjoitti:

        pääsee vähemmällä tinkaamisella...

        Harjavallan kodinkone hinnat melko paljo. Kävin tänään Porissa vertailemassa Gigantin hintoja ja lupasivat 40 tuumasen tv:n satasen halvemmalla siellä ko H:vallassa oli kyseessä muuten täysin sama malli???


      • jkmn
        kokomatti kirjoitti:

        ja tilalle pilvenpiirtäjä?

        Itse ostin kyseisestä liikkeestä pesukoneen. Hintana oli yli 700 euroa joten odotin saavani laadukkaan pyykkärin. Hintaa oli vielä alennettu, koska pesukoneen kyljessä oli lommo.Myyjä selitti että joku asiakas oli tilannut kyseisen pesukoneen, mutta perunutkin tilauksensa joten pesukoneen kylkeen oli tullut lommo kuljetuksen aikana.
        Ensimmäisen kuukauden aikana pesukone pilasi lähes kaikki vaatteeni, kone päästi niihin jotain mustaa öljymäistä väriä, joka ei koskaan lähtenyt pois yhdestäkään vaatteesta. Kahden kuukauden jälkeen kone hajosi, ja sain takuuhuoltona korjauksen. Selvisi että 2kk vanhasta koneesta oli hajonnut laakeri. Miten mahdollista? nyt pesukoneesta on takuu kulunut umpeen ja kone vittuilee edelleenkin. Pesukone käynnistyy vasta kolmannella tai neljännellä yrityskerralla ja hermot menee koneen vieressä seisomiseen ja nappuloitten kanssa renkkaamiseen. Ohjekirjan olen lukenut eikä ongelma ole ratkennut sen avulla.
        Tälläistä laatua Mattilasta!


      • miten asia teidän mielestä ...
        jkmn kirjoitti:

        Itse ostin kyseisestä liikkeestä pesukoneen. Hintana oli yli 700 euroa joten odotin saavani laadukkaan pyykkärin. Hintaa oli vielä alennettu, koska pesukoneen kyljessä oli lommo.Myyjä selitti että joku asiakas oli tilannut kyseisen pesukoneen, mutta perunutkin tilauksensa joten pesukoneen kylkeen oli tullut lommo kuljetuksen aikana.
        Ensimmäisen kuukauden aikana pesukone pilasi lähes kaikki vaatteeni, kone päästi niihin jotain mustaa öljymäistä väriä, joka ei koskaan lähtenyt pois yhdestäkään vaatteesta. Kahden kuukauden jälkeen kone hajosi, ja sain takuuhuoltona korjauksen. Selvisi että 2kk vanhasta koneesta oli hajonnut laakeri. Miten mahdollista? nyt pesukoneesta on takuu kulunut umpeen ja kone vittuilee edelleenkin. Pesukone käynnistyy vasta kolmannella tai neljännellä yrityskerralla ja hermot menee koneen vieressä seisomiseen ja nappuloitten kanssa renkkaamiseen. Ohjekirjan olen lukenut eikä ongelma ole ratkennut sen avulla.
        Tälläistä laatua Mattilasta!

        kyllä se näin vaan on että mielstäni olen saanut hyvää palvelua mattilasta ja jos joku on mennyt rikki niin he lähettävät sen huoltoon. niin kuin muissa kaupoissa/liikkeissä ikinä en astu kyseiseen liikkeeseen missä oli nuori myyjä ja nuori asiakas kun myyjä haukkui asiakkaan ihan pystyyn päin naama, en tiedä tuliko asiakkaalle paha mieli, kun kerran minullekin tuli. mutta se oli ensimmäinen ja viiminen kerta kun astun kyseiseen liikkeeseen. Ja ketään ei olla koskaan mattilassa haukuttu päin naamaa ja en todellakaan lähde ajamaan poriin jonkun jutun takia mikä on siellä 20E kalliimpi, koska kummiskin se 20 euroa menee bensaan tai lapsian haluun kun kuulee muksumaksista!

        tsemppiä teille mattilaan


      • Maraliini
        miten asia teidän mielestä ... kirjoitti:

        kyllä se näin vaan on että mielstäni olen saanut hyvää palvelua mattilasta ja jos joku on mennyt rikki niin he lähettävät sen huoltoon. niin kuin muissa kaupoissa/liikkeissä ikinä en astu kyseiseen liikkeeseen missä oli nuori myyjä ja nuori asiakas kun myyjä haukkui asiakkaan ihan pystyyn päin naama, en tiedä tuliko asiakkaalle paha mieli, kun kerran minullekin tuli. mutta se oli ensimmäinen ja viiminen kerta kun astun kyseiseen liikkeeseen. Ja ketään ei olla koskaan mattilassa haukuttu päin naamaa ja en todellakaan lähde ajamaan poriin jonkun jutun takia mikä on siellä 20E kalliimpi, koska kummiskin se 20 euroa menee bensaan tai lapsian haluun kun kuulee muksumaksista!

        tsemppiä teille mattilaan

        ...minustakin hienoa jos joku gigantti tai muu kodinkoneliike tulisi paikkakunnalle. Ehkä mattilan palvelu paranisi ja hinnat laskisivat.
        En tiedä sitten onko minulla ollut aina huonoa tuuria, mutta tässä vuosien varrella olen ostanut yhtä sun toista kyseisestä liikkeestä ja aina niissä tuntuu olevan joku vika.
        Olen siis joutunut palauttamaan tai vaihtamaan tuotteen johonkin saman hintaiseen.
        Jos tuote on lähetetty korjaukseen, se on viipynyt siellä tolkuttoman kauan(useita kuukausia) tai tullut takaisin edelleen viallisena...niin kuin nytkin yks laite, jonka sitten taas lähetin korjattavaksi. On ollut siellä jo kuutisen viikkoa.


      • Anonyymi
        Maraliini kirjoitti:

        ...minustakin hienoa jos joku gigantti tai muu kodinkoneliike tulisi paikkakunnalle. Ehkä mattilan palvelu paranisi ja hinnat laskisivat.
        En tiedä sitten onko minulla ollut aina huonoa tuuria, mutta tässä vuosien varrella olen ostanut yhtä sun toista kyseisestä liikkeestä ja aina niissä tuntuu olevan joku vika.
        Olen siis joutunut palauttamaan tai vaihtamaan tuotteen johonkin saman hintaiseen.
        Jos tuote on lähetetty korjaukseen, se on viipynyt siellä tolkuttoman kauan(useita kuukausia) tai tullut takaisin edelleen viallisena...niin kuin nytkin yks laite, jonka sitten taas lähetin korjattavaksi. On ollut siellä jo kuutisen viikkoa.

        häh? Kai ymmärrät, että he ei itse ole väsännyt kokkoon yhtään tuotetta jota myyvät eikä he ite sitä korjaa. Tuntuu jotenkin peikolta tää viesti, kun ei muka ymmärrä tää homma toimii.


    • V

      Kävin ostamassa Mattilasta uuden kännykän ja minulle sanottiin: "sen voi vaihtaa vielä 7vrk aikana" En tyytyväinen puhelimeen ja menin sitten Mattilaan kun kerran sen voisi vielä vaihtaa.

      Vituiks meni, myyjä rupes ensin sönkköttämään ettei hän muka ole sanonut niin, vaan hän oli sanonut "sen voi vaihtaa vielä 7vrk aikana, jos puhelin on rikki"
      Puhelimeni hinta oli viikonlopun aikana pudonnut 30 euroo. Siihen puhelimeen johon olisin sen vaihtanut tuli lisää hintaa sen verran, että sinne jäi.

      Vituttaa kun en ole kuullut lausetta loppuun... Tiedän ettei liikkeen ole pakko antaa mitään takuuta, jos niikseen tulee.

      Älkää perkelessä menkö sinne ostoksille, suullisesti sovitaan jotain ja ei se kuitenkaan pidä paikkaansa.

      Nyt olis luuri kaupan.

      • Ei ikinä sinne

        Mattila haisee!!


      • kumpumies
        Ei ikinä sinne kirjoitti:

        Mattila haisee!!

        Täällä tuntuu haisevan kaikki. Muuttakaa pois.?


      • kuulolaite2

        hyvä että osoitit virheesi kun kerran niin paljon "vituttaa kun kerran et kuunnellut lausetta loppuun" mutta onko se myyjän vika tai kyseisen liikkeen virhe kun et kerran kuuntele loppuun asti.
        Joskus se vaan osuu omaan nilkkaan.


    • miävaa..

      On kyllä sellainen liike, että ei tule mentyä kuin pakon edestä. Omistaja on niin nokka pystyssä kävelevä ettei todellakaan tee mieli enempää nostattaa hänen nokkaansa.
      Sit toiseksi ensieltä oikein koskaan ole saanut mitä olisin halunnut. Tilaamalla kyllä saa, mutta kyllä minäkin tilaamalla saan ja ihan varmasti vielä halvemmalla kuin ko kaupasta. Mutta kun minä monesti haluan tuotteen heti, esim rikkoutuneen tilalle, enkä parin päivän päästä.
      Yksi hyvä esimerkki on kun tietokoneesta hajosi dvd-asema. Eipähän ko liikkeessä ollut, mutta tilaamalla olisi saanut. Soitin kotiin päästyäni Poriin yhteen liikkeeeseen ja siellä myyjä iloisesti kysyi minkä värisen haluaisin. No mustanhan sieltä hain, koska tietokoneeni oli muutenkin musta väriltään.
      Minulla on ollut useita eri tulostimia, ja kakki ihan tunnettuja merkkejä, ja yhteen ainoaan olen onnistunut tuosta liikkeestä saamaan uuden värikasetin, joka sekin kyllä oli melkein kympin kalliimpi kuin Porissa, joten melkein olisi kannattanut sekin Porista hakea ja olisi saman hintaiseksi tullut.
      Niin että jos vain mitenkään on mahdollista, niin en tuohon kauppaan mielelläni astu.

    • vaan on niin

      ettei mulkku-mattilalta huvita todellakkaan käydä, ei missään asioissa.
      Jo vuosia sitten, niitä puhelin tai muitakaan tarjouksia joita on ollut, ei saanut yhtään jäädä miettimään (olivat kuitenkin aikanaan jonniin verran hintahtavia silti) myyjä, joka ei koskaan katsonut asiakasta silmiin, totesi, että tämä on viimeinen, joka meillä on, kyllä se kohta menee, ei sitä kannata miettiä, ota nyt heti vaan.

      Tämäkin myyjä oli joka kerta, käyntikertoja siis useampia (ja on kyllä haettu muutakin kuin tarjoustuotetta), joku sellainen, joka oli vailla asiakasta, mutta kulki muuten vaan ympäri myymälää yrmeänä, toisilla kerroilla seuruteli kolleegojen kanssa hyvin aktiivina. Useimmiten puhuttiin muuten jostain hetkeä aiemmin käyneestä asiakkaasta. Ehkä sinusta?

      Eli kyllä ne kauppa reissut kodin tekniikan alalta suuntautuu väkisin muualle, Kokemäellä on hyvä palvelu edelleen ja Porissa, monessakin paikkaa.


      Muuten Harjavalta ei niinkään haise, kyllä täältä kaikkea tarpeellista saa omista kaupoista palvelun kera. Paitsi niin, Mylly sulki ovensa eilen torstaina ennen klo 21,00. Kannattaisi laittaa oveen ja mainoksiin ilmoitus, että asiakkaita otetaan vastaan enintään 20,45 asti, muissa kaupoissa paikkakunnalla kyllä riittä että ehtii sisään ja saa palvelua silti, vaikka menisi ostosten teko yli säädetyn ajan. Tähän loppui meidsän perheen plopsplopsien keräily. Kiitos, tähän asti oli ihan toimiva palvelu Myllyllä!

      • Häipyisit jo!!

        ..apukoulutasoinen sillisalaatti, lääkitys päällä joka haittaa aivotoimintaa, normaaliäly jne.. Saatiinhan taas tähänkin ketjuun tuon itseään yli-ihmisenä pitävän lausuntoautomaatin ehdoton totuus asioista! Tämän ketjun taso päättyi taas tuon ylivertaisen ihmisen ilmestymiseen! Tästä eteenpäin tämä onkin taas sitä tuttua saman asian hokemista, muiden haukkumista, ja jankkaamista..


      • vakioasiakas
        Häipyisit jo!! kirjoitti:

        ..apukoulutasoinen sillisalaatti, lääkitys päällä joka haittaa aivotoimintaa, normaaliäly jne.. Saatiinhan taas tähänkin ketjuun tuon itseään yli-ihmisenä pitävän lausuntoautomaatin ehdoton totuus asioista! Tämän ketjun taso päättyi taas tuon ylivertaisen ihmisen ilmestymiseen! Tästä eteenpäin tämä onkin taas sitä tuttua saman asian hokemista, muiden haukkumista, ja jankkaamista..

        Eikö olekin pirullista? No, se on kuule niin että tuo yksipuolinen yrittäjän haukkuminen ansaitsee myös tällaisenkin näkökulman. Muutama tuolla silti jo tiesikin, että millaista se palvelu tuolla putiikissa on ihan "aikuisten oikeasti", ilman sairaalloisia nipottamista ja hyvä niin. Itse lukuisia kertoja liikkeessä asioineena voin todeta etten ole huonoa palvelua milloinkaan saanut, jollei siksi lasketa jonottamista silloin tällöin. No, eihän sitä lasketa. Haukkua saatte ja minä saan kehua. :)


      • kukakohan lienee?? J
        vakioasiakas kirjoitti:

        Eikö olekin pirullista? No, se on kuule niin että tuo yksipuolinen yrittäjän haukkuminen ansaitsee myös tällaisenkin näkökulman. Muutama tuolla silti jo tiesikin, että millaista se palvelu tuolla putiikissa on ihan "aikuisten oikeasti", ilman sairaalloisia nipottamista ja hyvä niin. Itse lukuisia kertoja liikkeessä asioineena voin todeta etten ole huonoa palvelua milloinkaan saanut, jollei siksi lasketa jonottamista silloin tällöin. No, eihän sitä lasketa. Haukkua saatte ja minä saan kehua. :)

        siellä on töissä ihminen, joka ei saisi olla enää siellä, oikeus on niin määrännyt. mutta ei kun se on olavin tytärpuoli, ni hän siellä on edelleen.


      • zyrtek
        kukakohan lienee?? J kirjoitti:

        siellä on töissä ihminen, joka ei saisi olla enää siellä, oikeus on niin määrännyt. mutta ei kun se on olavin tytärpuoli, ni hän siellä on edelleen.

        Ollilla on Harjavallan paras / ja ainoa kodinkoneliike , sitä ette saa kiistettyä :)


      • kumpumies
        kukakohan lienee?? J kirjoitti:

        siellä on töissä ihminen, joka ei saisi olla enää siellä, oikeus on niin määrännyt. mutta ei kun se on olavin tytärpuoli, ni hän siellä on edelleen.

        Aika Busted. Joss jonku työ kielletään oikeudessa niin mistä olet sen saanut selville?


      • sta489
        kumpumies kirjoitti:

        Aika Busted. Joss jonku työ kielletään oikeudessa niin mistä olet sen saanut selville?

        täällä tiedetään kaikista kaikki. tää on vaan niin tuttu et tiedetää mitä määrätää ja kelle.


    • Anonyymi

      Jos itse pyydät lunta ja ennustettiin aurinko, niin osaatko itse päättää mitä haluat tai mistä valitat. Kauppias ei hoitaa sun mielihaluja. Se kyllä palvele ja huolehtii kaupan käynnistää 😎

    • Anonyymi

      Voi voi

    • Anonyymi

      Iso peukku molemmille Harjavallan kodinkoneliikeille! Kokemäeltä saat hyvällä tuurilla vanhaa uuden hinnalla.

      • Anonyymi

        Arvaan, että olet käynyt Veikon koneessa etsimmässä jotain tiettyä tuotetta joka on jo poistunut tuotannosta ja siten valikoimasta. Et ole osannut sopeutua muutokseen ja sitten suolaisena positttelet tänne, kuinka sulle myytiin joku toine malli mitä lähit hakemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvaan, että olet käynyt Veikon koneessa etsimmässä jotain tiettyä tuotetta joka on jo poistunut tuotannosta ja siten valikoimasta. Et ole osannut sopeutua muutokseen ja sitten suolaisena positttelet tänne, kuinka sulle myytiin joku toine malli mitä lähit hakemaan.

        Onko Kokemäellä kodinkoneliike? En tiennytkään.
        Onko nämä samaa yritystä?
        Minkä edestään jättää sen taakseen löytää vai miten?
        Asennusliikkeen tiedän sieltä ainakin, olen pari kertaa asioinut. Vähän pitkä on matka Harvajallaasta Kokmäjelle, mutta matkailu awards kunhan ei avarru niin paljon että tullee löysä.


    • Anonyymi

      Ja kun jotain kysyt löytyykö varastosta niin olet silloin jo ostanut tuotteen kannattaa olla varovainen mitä tältä kyselee ihan spede koko mies

      • Anonyymi

        Kyllä kai niin. Tietenkin on varmistettava että myyjällä on tavara muuallakin kuin puheissa.
        Nykytrendi kun on huiputtaa asiakas ostamaan tavara uskottelemalla että sitä on varastossa ja toimitetaan päivässä kahdessa, vaikka tavaraa ei olekaan, vaan se tilataan sitä mukaa valmistajalta kun asiakkaat myymälässä maksavat etukäteen.
        Se on on huijaamista, usein tavaran toimitus viivästyy luvatusta päivästä kahdesta, jopa pariin viikkoon.
        Tällainen on mm.huonekaluliikkeissä arkipäivää.


    • Anonyymi

      Olin 26.1.2023 mattilan oven takana kello 9.40 ovet oli kiinni vaikka myyjä oli kaupassa sisällä.En yhtään ihmettele että siitä kaupasta puhutaan millainen palvelu on.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      8069
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4572
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2220
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2109
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1935
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1795
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1736
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1699
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1633
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe