Titan Orion 250 - älä koske

näitä on nähty

Ostettiin kaverin kans kimppaan kun sitä tällä palstalla niin paljon kehuttiin ja ekan päivän saldo oli: runko murtui, takajarru sylinteri vuotaa, etujarrupalan pinnat irtosivat, keitti ja ilmeisti kannen tiiviiste meni, syylärit on ihan paperia ja sijoitettu sillä tavalle ne oli kasassa ensimmäisen kaatumisen jälkeen, venttiilit kantaa, ei käy tyhjäkäyntiä, vaihteisto takertelee, sähköstartti simahti, kiksi jumittaa, ketjut ovat ihan paskat venyivät ensimmäisen ajokerran jälkeen jo yli säätöjen, molemmat etupään stefat vuotaa, taka-iskarin stefa vuotaa, takaiskarista puuttuu kokonaan vaimennus, etuiskarit jumittaa, emäputken laakerissa on hervoton välys, swingin laakerit loppu, jalkatapit putos. Varaosatiedustelu ja takuuasiaa kysellessä ei saanut kuin epämääräistä mutinaan ettei mitään varaosia löydy kun pyörää ei ole vielä virallisesti myyty yhtään kappaletta. Olis vähempi ottanu päähä jos tää edes kulkis johonki ja jousituksella vois edes vähä hyppiä.

13

11109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wäsäilijä

      Vikaluettelon voisi laittaa ilmenemisjärjestykseen,niin saisi paremman kuvan "ekasta päivästä".....
      Kuulostaa lähinnä duudsonimaiselta "ajetaan niin kauan kuin kulkee"-touhulta.
      Eihän kukaan normiälyinen oleta että taskurahalla ostettava hupicrossi kestää muuta kuin mökkitieajelua.Hyvää ja halpaa ei saa kuin itse tekemällä.
      Sain muuten aikoinaan Honda CR:stä rungon poikki ihan tavallisella crossiradalla.Kyllä se hölmöilemällä onnistuu kun hyppää isosta tuplasta tasaiselle asti.Nuori ja tyhmä sitä oli silloin itsekin.Nyt on enää tyhmä.Ja vanha.

      • Taapertaja.

        "Eihän kukaan normiälyinen oleta että taskurahalla ostettava hupicrossi kestää muuta kuin mökkitieajelua.Hyvää ja halpaa ei saa kuin itse tekemällä. "

        Erittäin hyvin sanottu ja pitää paikkansa.
        Mutta silti monet luulevat että nämä Kiinalaiset ovat ns. oikeita crosseja joilla voi ajaa kuten CR Hondalla.
        Ja eräs iso syyllinen tähän ovat kauppiaat jotka poikkeuksetta antavat ymmärtää tai jopa mainostavat niitä CROSSI-pyörinä joiden alusta ja runko on tehty hyppyihin yms kovaan käyttöön.
        Asiaan perehtynyt henkilö tietää että tämä on silkkaa potaskaa ja ne ovat mökkipyöriä.
        Mutta nuori henkilö jolla on kova motocross-kuume ei tätä ymmärrä ja uskoo kauppiasta silmät sinisenä. Lopputuloksena on karvas pettymys ja täysin vääristynyt kuva lajista.


      • eikö mitään muuta tekemistä
        Taapertaja. kirjoitti:

        "Eihän kukaan normiälyinen oleta että taskurahalla ostettava hupicrossi kestää muuta kuin mökkitieajelua.Hyvää ja halpaa ei saa kuin itse tekemällä. "

        Erittäin hyvin sanottu ja pitää paikkansa.
        Mutta silti monet luulevat että nämä Kiinalaiset ovat ns. oikeita crosseja joilla voi ajaa kuten CR Hondalla.
        Ja eräs iso syyllinen tähän ovat kauppiaat jotka poikkeuksetta antavat ymmärtää tai jopa mainostavat niitä CROSSI-pyörinä joiden alusta ja runko on tehty hyppyihin yms kovaan käyttöön.
        Asiaan perehtynyt henkilö tietää että tämä on silkkaa potaskaa ja ne ovat mökkipyöriä.
        Mutta nuori henkilö jolla on kova motocross-kuume ei tätä ymmärrä ja uskoo kauppiasta silmät sinisenä. Lopputuloksena on karvas pettymys ja täysin vääristynyt kuva lajista.

        Kai sä nyt itsekin tajuat että sun pitäis tehdä jotakin muutakin elämässä kuin haukkua Orionin crosseja. Anna ihmisten ostaa niitä jos ne haluaa, jos ne haluaa sun myymän merkin niin ne ostaa sen. Ihmiset alkaa huolestua kun sä vastaat itse omiin viesteihisi. Ei se oikein anna hyvää kuvaa sun mielenterveydestä; mitenkä sä hoidat ne kaikki miljoonat takuuasiat sieltä kellokoskelta.


      • nassepossu

        voitteko kertoo mistä saa käytettyjä 80cc crossi pyöri?


    • jäi kiinni...

      Eipä Titan Orionissa ole syylaria ja Myllymäen varaosapalvelu pelaa (muiden en voi mennä takuuseen).

      Selvä provo siis joka sai aikaan keskustelua.

      • on ahne

        Kauppiaat nyt voi höpöttää mitä vaan takuista ja varaosista. Totuus on usein toinen.
        Käykääpä joskus lukemassa vaikka myllymäestä ym. vastaavista halpahallikauppiaista tehtyjä kuluttaja-asiamies valituksia.


    • nimimerkki:omistan kiinan i...

      herra jestas!osallistuin just äsken toiseen keskusteluun jossa päiviteltiin samaa... en tienny että on nui huono mopo,ja vielä ajattelin tollase hankkimista! oma kingroadinikin on toiminu paremmin vaikka seki on kiinan ihme ja vielä halvempikin!(ei oo ollu yhtään vikoja vaikka on ollu melkein 5-vuotta mulla ja paljon ajettu!!!

      • ka

        mul on orion cross250cc tuli hyvä pyörä kun vaihdoin suuttimen 120 ja power filtteri, raakarattaan ostin ja työstin sen 520 ketjut nyt välitykset 12-50 ja keulii 3vaihteel kaasusta vaik painan 80kg ite.


      • GTI2
        ka kirjoitti:

        mul on orion cross250cc tuli hyvä pyörä kun vaihdoin suuttimen 120 ja power filtteri, raakarattaan ostin ja työstin sen 520 ketjut nyt välitykset 12-50 ja keulii 3vaihteel kaasusta vaik painan 80kg ite.

        moi mulla on kans toi orion 250cc muuten on hyvö pyörä mut ko kone lämpee niin ei nosta kieroksia ennään. on aika laiska pyörä tarrvis potkua lissää.


    • Titaaninen

      Hieman crossimarkkinoita seuranneena - 11.3.2008 Suomessa ei ollut myynnissä tuotetta nimeltä "Titan Orion 250". Tällä maahantuojalla jonka pääharrastus on kirjoittaa paskaa nettiin on mennyt hiukan tiedot sekaisin. Voi harmi.

    • Löytyykö käyttämätä jäänyttä metzeler Marathon ME880 140/80-17TL MBS rengas ta BMW K100:seen?
      Kahdessa netti osoitteessa on, mutta kun heillä ole minkäänlaista osoite tietoa!

      e-mail; [email protected]

    • kiinan kannattaja

      mie itte alotin mopostelut honda monkila 6v ja ajoin sillä 8v asti sitten tuli samurai 110cc kuvioihin ja toimi hyvin ku ajo sisäle ja isäukon kans mutterit kirithiin ,veli osti samana vuona 150 samurain no sehän oli paskana ekan viikon aikana ku ei ajanu sisäle eikä kiriny pultteja / muttereita, sitten laitoin suzuki pv :n ja siihen tieten isompaa pyttyä ynnämuuta ,sitten tuli tunturi tiikeri ja sitten taas välähti ku vessassa lehteä luin ja näin ilmoituksen NYT SAATAVILLA RÄYHÄKKÄITÄ APOLLO ORION 140CC CROSSEJA. sen ostin ja se mulla kaks vuotta oli ja pelas moitteettomasti ,tänään sen myin, kun alkoi käydä pieneksi kun olen 175cm pitkä ja vasta 5min sitten tilasin 250cc orionin ! tähän kumminkin joku valopää jotaki kommentoi niin itse rahani tienaan ja kulutan oli se sitten honda cr tai orioni ja niin unohtu on mulla ollu se honda cr 125 ja oli täys pommi koko paska se niistä "oikeista" crosseista

    • Samuraimukapaska?

      Huhhuh, amatöörien panettelut taas menossa :D Minulla oli 110cc Samurai, se kaikkien rakastama paskaläjä, joka on aina rikki... Tai niin te luulette ainakin.

      Oma kesti sen 6v, kunnes myytiin pois, käyttäjässä se vika on jos se leviää, kunnolla kun sisäänajetaan, niin koneeseen ei tule mitään vikoja, jos järkeä osaa käyttää...

      6v aikana kaikki ongelmat mihin törmättiin, oli seuraavat, ja juuri tässä järjestyksessä : Eturengas puhkesi 3v käytön jälkeen. Kannentiiviste halkesi 5v jälkeen, pakoputki irtosi 6v jälkeen ja takahaarukka vääntyi 6v jälkeen, joka oli kyllä aivan itse aiheutettua (2 päällä kylillä käytiin revitteleen, ja eihän tuo semmoisia painoja kestä)

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      413
      1706
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1348
    3. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      171
      1317
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1275
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      1017
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      936
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      880
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      871
    9. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      856
    10. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      108
      821
    Aihe