colon clear

probiootti

Mulla on ollu jo 4 kk vaikea ripuli ja oon käyttäny gefilus-,asidofilus-ja bifidustuotteita ja Idoformia, Precosaa ja nyt Colon Clear - probioottia. Nämä viimeksi mainitut hiivavalmisteet, juuri tämä Colon Clear aiheuttaa allergisia oireita, kuten kurkun, korvien ja ihon kutinaa... Olen allerginen ihminen.

Onko kukaan muu allerginen huomannut samaa? Olo vain vaikeutuu.

Olen kyllä lukenut ne maitohappobakteerilinkit ja noudattanutkin niitä, mutta ei apua.

1

5494

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OR.

Olen ollut tuhansien mh-bakteeritapausten kanssa tekemisissä ja onnistumisprosentti on 100%. Jokaisessa ongelmassa on tehty jokin virhe-
      minkä virheen teit?

1.Mh-bakteerituote sisältänyt väärät bakteerit!
      Tässä kolme vaikutukseltaan tärkeintä bakteeria:
      - 1.(1.)***Lactobacillus asidophilus. =Tärkein probioottinen bakteeri.
      *Elää normaalisti ohutsuolessa *>>>>KYKENEE ESTÄMÄÄN HAITALLISTEN BAKTEEREIDEN ja HIIVOJEN LISÄÄNTYMISTÄ *Vähentää kolesterolin imeytymistä *Helpottaa maitosokerin imeytymistä *>>>>KORJAA SUOLISTON MIKROBIFLOORAA ANTIBIOOTTIHOIDON JÄLKEEN.
      - 2.(2.)***Lactobacillus bulgaricus. =Luonnon oma antibiootti. Tämä on Bulgarialaisten pitkän'iän bakteeri-josta nimikin.
      *Säätelee immuunijärjestelmän toimintaa *Vaikuttaa rasva'aineenvaihduntaan *Alentaa veren kolesterolitasoja *>>>>TUOTTAA LUONNOLLISIA ANTIBIOOTTISESTI VAIKUTTAVIA AINEITA *>>>>ESTÄÄ HAITALLISTEN MIKROBIEN LISÄÄNTYMISTÄ SUOLESSA.
      - 3.(7.)***Bifidobacterium. =Ohutsuolen alaosan tärkein bakteeri.
      *Tehostaa ruuansulatusjärjestelmän toimintaa *Tuottaa maitohappoa ja etikkahappoa *Säätelee immuunijärjestelmää ja rasva'aineenvaihduntaa *Vähentää kolesterolin imeytymistä *>>>>ESTÄÄ HAITALLISTEN BAKTEEREIDEN KIINNITTYMISTÄ ja KASVUA LIMAKALVOILLA *Estää haitallisten amiinien imeytymistä.
      ...

2.Mh-bakteereita on syöty liian lyhyen aikaa! Ensimmäisen viikon käytön jälkeen vasta alkaa limakalvojen bakteerikanta normalisoitumaan.
      - Syö maitohappobakteereita vähintään kahdentoista (12) kuukauden ajan, mieluummin pitempään, tai jatkuvasti!!
      ...

3.Antibiootti ja mh-bakteerit otettu yhtäaikaa, jolloin antibiootti tappaa ensimmäisenä mh-bakteerit!
      - Antibiootti tappaa maitohappobakteerit! Sen vuoksi ota maitohappobakteerit kolme(3) tuntia antibiootin jälkeen! Noudata tätä kolmen(3) tunnin sääntöä muidenkin lääkkeiden kohdalla!
      ...

4.Käytetty mh-bakteeri määrä liian pieni! Kun limakalvot ovat haavautuneet, niin tiedät sen siitä että veri irtoaa limakalvoilta, jolloin C-d bakteerin uhatessa alkuun on käytettävä 1-3vrk.tta 50-100 miljardia mh-bakteeria ja sen jälkeen muutaman viikon ajan 20-30'miljardia mh-bakteeria!!
      - Kun limakalvojen bakteerikantaa lähdetään palauttamaan normaalitasolle, niin vuorokausiannoksen on sisällettävä vähintään(!!!) viisi(5) miljardia bakteeria/vrk!
      ...

5.Käytetty tuote on ollut synteettinen, jolloin bakteerit eivät ole luonnollisia-eläviä bakteereita! Ainoastaan elävistä bakteereista on hyötyä!
      - Älä osta maitohappobakteeri-tuotteita puristettuina pillereinä!
      ...

6.Mh-bakteerit ovat kuolleet kuumennettaessa!
      - Kuumentaminen yli 50 C astetta tappaa maitohappobakteerit!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3063
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2725
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2335
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2188
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1996
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      57
      1929
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1576
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1537
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1380
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      30
      1351
    Aihe