Osaako kukaan kertoa mitä tapahtuu liikaa maksamalleni 100 eurolle?
Palauttavatko he sen tililleni vai mitä?
Maksoin nimittäin master cardini velkasumman ja huomasin äskettäin maksaneeni 100 euroa enemmän kuin on luottoni.
Masterin maksu
3
809
Vastaukset
- tilille..
Vaan se automaattisesti vähentää luottoa.
Mutta soita pankkiin ja sano, että maksoit tupla maksun. Ja kysy miten tehdään... en usko että palauttavat rahaa tilille, mutta ehkä asia menee niin, että ensi kuussa et maksa erää ollenkaan. Rahaa ei palauteta, mutta se näkyy luottotililläsi plus-saldona, joka pienenee sitä mukaa kun teet korttiostoksia. Monethan nostavat etukäteismaksulla luottorajaansa tilapäisesti. Siis jos sinulla on esim. 1.000 euron luottoraja käyttämättömänä ja olet lähdössä matkalle, jonka ajaksi haluaisit korkeamman luottorajan, voit maksaa luottotilille etukäteen esim. 500 euroa. Sen jälkeen sinulla on luottokortilla käytettävissä 1.500 euroa. Plus-saldolle ei kuitenkaan makseta mitään korkoa.
- ihmettelevä 75
kiitos vastauksesta. juuri tuota ihmettelin, kun tosiaan koko velan maksoin pois, ja sata euroa liikaa, että mitä sille 100 eurolle tapahtuu, kiva tietää että se on siellä käytettävissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau596855Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414815- 752637
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat411999- 181758
- 301567
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,81512Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151329- 241244
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671137