Tietokonevirukset tunkeutuvat nimeltään raportti tai raport nimisiin tiedostoihin!
Tietokonevirukset tunkeutuvat nimeltään ....
3
745
Vastaukset
- kantsisi
pyrkiä asiantuntijaksi vaikkapa f-securelle, kun omaat noin perustavanlaatuista tietoa.
P.S. Näytä tekstitiedosto, jossa lymyää virus?- ink.
Tuli muuten troijalainen notepadiin. Trojanhunter oli lopulta ainokainen ohjelma joka tunnisti sen.
Yhden notepad-asiakirjan teksti oli ilman mitään varoitusta muuttunut sekalaisten merkkien sarjaksi. Se oli ainoa merkki siitä että jotakin on pielessä. - Viiksettää kun ketuttaa
ink. kirjoitti:
Tuli muuten troijalainen notepadiin. Trojanhunter oli lopulta ainokainen ohjelma joka tunnisti sen.
Yhden notepad-asiakirjan teksti oli ilman mitään varoitusta muuttunut sekalaisten merkkien sarjaksi. Se oli ainoa merkki siitä että jotakin on pielessä.Loin ensimmäisen "raportti" -sanan sisältävän tiedostoni wordillä juuri silloin kun koneeni hidastui.
Ketäs nyt naurattaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801977
- 1311686
- 1481265
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161161- 351066
- 78963
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4858