vai pitäisikö ottaa myös hepatiittirokotteet taviksen reissaajan? Eli millainen on hygieniataso verrattuna esim.Kreikka,Italia ja Espanja? Nimenomaan ruoan suhteen, vatsatauti ei ole mukava kaveri.
Rokotukset Maltalle
5
1503
Vastaukset
- Maltalle toukokuussa
En edes ajatellut rokotusasiaa. Tosin mulla on Hawriks, joka pitäisi kestää parikymmentä vuotta.
Myös polio ja jäykkäkouristusrokotukset voimassa.
Hyvä käsihygienia auttaa. Käsityksen mukaan Malta
hieman likaisempi paikka kuin nuo perinteiset
turistimaat, vai olenko väärässä? Toivotaan kuitenkin meille kaikille ihania Maltan-lomia ilman vatsatautia. - viime vuonna ja
sairastuin kauheaan vatsatautiin. Sain heti paikalliselta lääkäriltä antibiooteja, joita vatsani ei kestänyt (olivat kuin dynamiittiä).
En tiedä sainko ruokamyrkytyksen äyriäisistä, jäätelöstä tai tuoreista mansikoista.- kannattaa varoa
Eli ne perinteiset, josta hyvin voi saada sen vatsataudin. Siis maitotuotteet ja kylmät ruoat.
Kurjaa. Kaikki kannattaa siis pestä. Onko siellä vesi juomakelpoista? - luki että on
kannattaa varoa kirjoitti:
Eli ne perinteiset, josta hyvin voi saada sen vatsataudin. Siis maitotuotteet ja kylmät ruoat.
Kurjaa. Kaikki kannattaa siis pestä. Onko siellä vesi juomakelpoista?mutta maltalaiset ystäväni sanoivat että eivät ikinä juo kraanavettä, joten luotin heidän neuvoonsa.
- Rokotemies
Pakollisia Maltan rokotuksia ovat ainakin kuppa,kolera ja HIV. Myös hepatiittirokotteita suositellaan, mikäli aikoo enemmänkin sekaantua paikallisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882