Sapko

---

Ei ollenkaan surkea joukkue kun on kymmenen vuoden jälkeen päässyt nousemaan play offeihin. Se on jo hieno saavutus se.
Jäähyjä pitäs vaan saada karsittuu... ihan turhia ja niin paljon.

13

435

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VaasanMaila

      Kyllä SaPkO on surkea.

      • Totuus ennen kaikkea hah..

        Joku huono joukkue voi loukkaantua. SaPKo on paska!


      • ---
        Totuus ennen kaikkea hah.. kirjoitti:

        Joku huono joukkue voi loukkaantua. SaPKo on paska!

        No saahan sitä olla mitä mieltä tahansa, mutta ite kyllä oon ilonen et ne on pärjännyt näinki hyvin.
        Ehkäpä teitä vaan pelottaa että he vielä jatkossa nousevatki iskemään nämä nyt huipulla olevat.
        :DD

        Tämmöinen paskan heittäminen niskaan on sitapaitsi aika kannustavaa, taisteluhalu nousee.:)


      • en epäile...
        --- kirjoitti:

        No saahan sitä olla mitä mieltä tahansa, mutta ite kyllä oon ilonen et ne on pärjännyt näinki hyvin.
        Ehkäpä teitä vaan pelottaa että he vielä jatkossa nousevatki iskemään nämä nyt huipulla olevat.
        :DD

        Tämmöinen paskan heittäminen niskaan on sitapaitsi aika kannustavaa, taisteluhalu nousee.:)

        yhtään, kun on kyse Sanolinnalaisista että paskan heittäminen kiihottaa...ole hyvä vain! SavoRULESia ainakin kiinnostaa kaikki pissa- ja kakkaleikit,,eh eh eh!


      • en epäile... kirjoitti:

        yhtään, kun on kyse Sanolinnalaisista että paskan heittäminen kiihottaa...ole hyvä vain! SavoRULESia ainakin kiinnostaa kaikki pissa- ja kakkaleikit,,eh eh eh!

        Eheheh..eheheheh vittu sä oot sitte hauska...EehehehhEhehehhe..

        Kyllä sillikauppias-äitisi ja nuohoojaisäsi on varmaan susta ylpeitä. EhehehehEh Eh Eh heheheEh


      • Runkkurulleen!hoh hoh
        SavoRULES kirjoitti:

        Eheheh..eheheheh vittu sä oot sitte hauska...EehehehhEhehehhe..

        Kyllä sillikauppias-äitisi ja nuohoojaisäsi on varmaan susta ylpeitä. EhehehehEh Eh Eh heheheEh

        Ja taatusti hauskempi kuin sinä, jokaikinen täällä heittää parempaa kuin sinä lampolansiitospässi!
        Sä olet täys paska jätkä, joka asuu keskellä ei mitään ÄITINSÄ kanssa!!!!Halooo Peräkamarin POIKA!!!! Olet onneton ja turha ihminen, luusereiden luuseri...tunge niitä pakastemansikoita anukseesi vatipää!


    • Ylpeä olen SaPKon esityksistä tällä kaudella. Joka vuosi on menty eteenpäin, ensi vuonna sitten vähintään sijalla 6-7

      • ninn-

        ole sinä vaan ylpee sapkosta ja odota sijaa 6-7. me täällä Turussa juhlistetaan pian TuTon mestaruutta. parin vuoden päästä ollaankin sitten liigassa ja sapko sillä sijalla 6-7 mestiksessä


      • mieltä!

        SaPKolla oli hyvä kausi, sillä varmana putoajana SaPKO säilytti paikkansa vielä vuodeksi Mestiksessä. Ensi vuonna palataan päiväjärjestykseen. SaPKon tie käy kohti Suomisarjaa. SavoRULESkin voi mennä oman tasoisensa sarjan faniporukkaa. Sekin on liikaa tuolle peräkamarin Rullelle.


      • mieltä! kirjoitti:

        SaPKolla oli hyvä kausi, sillä varmana putoajana SaPKO säilytti paikkansa vielä vuodeksi Mestiksessä. Ensi vuonna palataan päiväjärjestykseen. SaPKon tie käy kohti Suomisarjaa. SavoRULESkin voi mennä oman tasoisensa sarjan faniporukkaa. Sekin on liikaa tuolle peräkamarin Rullelle.

        Putsaas poju housusi, lahkeessa pilkottaa jotain ruskeaa.


      • miekkonen savosta
        SavoRULES kirjoitti:

        Putsaas poju housusi, lahkeessa pilkottaa jotain ruskeaa.

        Aihetta putsaamiseen onkin, kun olet siihen ruikannut.


      • nyt vitsikästä poju?
        SavoRULES kirjoitti:

        Putsaas poju housusi, lahkeessa pilkottaa jotain ruskeaa.

        Voi helvetin idiootti, peräkamarin runkkari. Sinä täs poju olet jos joku. Ammu ittes yhteiskunnan hylkiö....muista keittää äitille puuroo aamulla vai vieläkö äitis tekee sull aamipalaa niii...voi voi junttipojua!


    • blackmagictiger

      Hyvä jengi...ja varsinkin Jollekkin Junnulle voi olla Hyvänä peliajan Hakupaikkana

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe