terve,
olen aloittamassa kickpoksin mutta mieleen tuli oma fyysinen venyvyys (en veny hyvin). eli, oppiiko/harjoitellaanko peruskursilla venyvyyttä vai tuleeko se vaan aikanaan?
kiitos vastauksista
Venyvyys?
5
1603
Vastaukset
- ttvtrbry
kuinka nopeasti semmosen venyvyyden saavuttaa että pärjää? ja kuinka nopeasti saavuttaa tai omaksuu näitä taitoja jotta pärjäisi esimerkkinä vaikka kadulla?en siis treenaa siks että menisin heti rintakarvat tuuheena nakkikiosille kerjäämään leipää.
kiitos vatsauksista- Iso T
No ehkä sun ei tarvi mennä edes aloittaa, jos meinaat tarvita sitä taitoo kadulla
- rtyryr
Iso T kirjoitti:
No ehkä sun ei tarvi mennä edes aloittaa, jos meinaat tarvita sitä taitoo kadulla
No tuossahan mä kirjotin yläpuolella etten tarkoita asiaa sillä että en menen kadulle hillumaan... paitsi jos moinen konflikti tlee jossa pitää nostella hihoja niin sitten. en mä niin kohtelias ole et otan selkään suosiolla. no kysyn asiaa eri tavalla. kuinka nopeasti tuloksia syntyy?... KEHÄSSÄ
- tuloksia
rtyryr kirjoitti:
No tuossahan mä kirjotin yläpuolella etten tarkoita asiaa sillä että en menen kadulle hillumaan... paitsi jos moinen konflikti tlee jossa pitää nostella hihoja niin sitten. en mä niin kohtelias ole et otan selkään suosiolla. no kysyn asiaa eri tavalla. kuinka nopeasti tuloksia syntyy?... KEHÄSSÄ
Kehässä voi syntyä tuloksia nopeastikin, ei tarvitse opetella kuin kunnon tyrmäys joko lyönti tai potku.
- PM.
tuloksia kirjoitti:
Kehässä voi syntyä tuloksia nopeastikin, ei tarvitse opetella kuin kunnon tyrmäys joko lyönti tai potku.
Sun lajis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1775158- 1691651
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)661477- 691018
Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte124817Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?6817- 57804
Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy192768- 76751
En olisi uskonut et
Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.66749