Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Viitasaari: saksanpaimenkoira/rottweiler/labradori-mix, sisaruksia?!?

NoSugar

Löytyiskö mahdollisesti sisaruksia tälle meitin amatsoonille? On syntynyt Viitasaarella, Keihärinkoskella 18.03.2003.

Samalla yhdistelmällä pentuja ainakin vuonna 2001, varmaan myös -02. Samaa isä käytetty myös perheen puhtalla rekatulla länsilaikalla, eli sisaruspuoliakin on usealta vuodelta.Paikka vaikutti "tehtaalta". Pentuja ei oltu madotettu tai mitään ja elelivät ladon alla.

Olisi mukava kuulla millaisia sisaruksista on kasvanut ja onko tullut mitään sairauksia yms.

6

1133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuulostaa

      tutulta!!! taisimme hakea sieltä koiran 2004 juu eli herra täyttää nyt 4...

    • tuttua

      tekstiä... sieltä haettiin tessu -04 muistakseni... no herra täyttää nyt kuitenkii 4v.

      • Muutamaan -04 pennun omistajaan olenkin ollut yhteydessä ja kuvia nähnyt. Koirille kasvanut melko pitkä karva ja kuono semmoinen suippana, oletettavasti isänä käynyt joku collie, eikä väitetty spk/labukka Retu. Että olisivat vain sisaruspuolia. Sisaruspuolia löytyy myös länsilaika-sakemanni/labukka sekoituksena, isänä siis sama Retu.

        Olisi mukavaa kuulla enemmänkin, että jos vain kiinnostaa, niin voipi laittaa sähköpostia tänne suomi24:een, eteen vain karo1981 ;)


    • norpatti

      ...piirrän hänestä nimittäin sarjakuvaa parhailaan Lemmikki-lehteen ;) Veera on siis 2004 tuolta haettu juuri tuon rotuiseksi väitetty kaveri, mutta kaikki ovat kyllä aina epäilleet collieksi niin oon itekkin alkanut epäillä, mikähän mahtaa olla totuus. Kuvia oon itsekin nähnyt sisaruksista, mutta vois kyllä mieluusti nähdä lisääkin! Meilailla voipi norpatti(at)kiroilevasiili.fi.

      Veera näyttää tältä:
      http://irc-galleria.net/user/norpatti/picture/19820079

      ja sarjikset tältä:
      http://www.norpatti.fi/images/veera_ja_mina_5.gif

      • Mehän ollaankin oltu joskus yhteyksissä. ;)

        Mulle saa laittaa ihan rohkeest s.postia koskien ko. paikkaa ja pentuja. Aikoinaan tein soiton paikalliselle kunnaneläinlääkärille, ilmeisesti ei kuitenkaan mitään ole tapahtunut. Muutenkin olisi mukava tietää millaisia sisaruksia tällä, nyt jo vanhalla, nartulla on.

        Aikoinaan olin yhteydessä erääseen -01 syntyneen uroksen omistajaan, koiralla oli d/d lonkat. Omallani on mm. kilpirauhasen vajaatoiminta, sekä nivelrikko vasemmassa polvessa. Koirani pentuesisaruksella on myös nivelrikkoa. Olisi kiva tietää muistakin. Nämä koirat eivät ainakin istu siihen urbaaniin legensaan sekoituisten koirien ylivertaisesta terveydestä. :D


    • sannuu

      Tunnen kyseisen pentutehtailijan.. jos olet vielä kiinnostunut tiedoista niin voin kertoa lisää.

      [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2287
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2093
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1708
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1526
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1417
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1389
    8. 52
      1278
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      63
      1221
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe