Eikka Lehtosaari tv:ssä

silminnäkijä

http://yle.fi/silminnakija/seuraava.php

Lahden pizzeriamurhista elinkautiseen tuomittu ja varmuusosastolla lusiva Eikka Lehtosaari on siis torstaina Kakkosen Silminnäkijä -ohjelmassa.

Kyllä on tämä moottoripyöräjengin varapresidentti joutunut koviin oloihin. Mutta eikö hän ole sen ihan ansainnutkin? Hän riisti kolmelta ihmiseltä oikeuden elämään ja nyt sitten vaatii, että hänen ihmisarvoaan pitää kunnioittaa?!

41

11252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • silmiinnäkijä

      Kyllä Eikalla on täysi oikeus ihmisarvoiseen kohteluun. Sen nyt sanoo jo järki mutta myös Suomen laki ja erinäiset ylikansalliset soparit, jotka Suomi on mennyt allekirjoittamaan.Niistä johtuen esim. Jammu-setä ja kumppanit nauttii koskemattomuutta linnassa vaan Eikka ei nauti - syystä jota voi vain arvailla. Syy siihen ei suinkaan ole se, mistä rikoksesta hän on rangaistustaan nyt kärsimässä, koska henkirikoksesta saa suomessa muutkin lusia nauttien henkilökohtaisesta koskemattomuudesta vankeinhoitolaitoksen taholta. Vai ollaanko tässä ihan barbaareja? Johonkin on raja vedettävä ja niin kauan kun sen rajan vetää Suomen laki - tulee sitä jokaisen kunnioittaa koska muutoinhan se on ihan turha. Jos tässä pitää edes keskustella siitä, onko jollakulla oikeutta ihmisoikeuksiin - ollaan tosi pahasti hakoteillä. Jos lakia rikotaan - siitä tulee sanktioita. Eikka lusii koska rikkoi lakia. Ootan innolla koska ne jotka on ottanut lain omiin käsiin riihimäellä - koska ne saa sanktioita ja liittyy Eikan seuraan. Toivossa on hyvä elää.

      • *peepo*

        Tajuuhan sen nyt tyhmäkin, että jokaiselle pitäisi turvata perusasiat, asut sitten omassa kodissa tai vankilassa. Ruoka ja hygienia! Kummastuttaa tuollainen vankilatoiminta, mitä Riihimäellä on ollut/on, että ihmistä pidetään pienessä pimeässä luukussa monta päivää. Tietenkin vankien pitää ja kuuluu lusia rangaistuksensa, mutta ei me sentään missään usassa olla.
        Nousi kyllä kunnon kiukku tosta hommasta....ARGH!


      • valoihin tulee
        *peepo* kirjoitti:

        Tajuuhan sen nyt tyhmäkin, että jokaiselle pitäisi turvata perusasiat, asut sitten omassa kodissa tai vankilassa. Ruoka ja hygienia! Kummastuttaa tuollainen vankilatoiminta, mitä Riihimäellä on ollut/on, että ihmistä pidetään pienessä pimeässä luukussa monta päivää. Tietenkin vankien pitää ja kuuluu lusia rangaistuksensa, mutta ei me sentään missään usassa olla.
        Nousi kyllä kunnon kiukku tosta hommasta....ARGH!

        ne pitäisi eikalta sammuttaa lopullisesti eli KUULA KALLOON!


      • setämiäs

        ei helevata mitä porukkaa näilläki foorumeilla liikkuu. työntäkää jumankauta nakki perseeseenne ja paetkaa kallioille! kyllä kovankin luokan rikolliselle pitää suoda ihmisarvolle sopivat olosuhteet. ettekö te munapäät ymmärrä, että rikollisilla ei ole kaikki murot kupissa! suomeksi sanottuna he eivät ole henkisesti terveitä (näyttää myös vahvasti siltä, että tekään ette ole) ja sen vuoksi pitää olla edes pientä ymmärrystä näitä oman elämänsä tuhonneita kangstereita kohtaan.


      • että_taputellaan_päähän

        Kysypä Bodomin uhreilta. On siinä rangaistuksilla eroa.


      • Finnish execution team
        että_taputellaan_päähän kirjoitti:

        Kysypä Bodomin uhreilta. On siinä rangaistuksilla eroa.

        SUOMEEN KUOLEMANTUOMIO


      • haastattelussa

        - Olin eristysselliosastolla, jossa ei voi itse vetää vessanpyttyä, vaan se tehdään vartijoiden toimesta sellin ulkopuolelta. Pyttyäni ei vedetty ja lopulta poistin ulosteet sellistäni ovessa olevan ruokaluukun kautta.
        - Kun tulin tunnin ulkoilusta, ulosteet oli heitelty takaisin selliini pitkin seiniä ja lattioita. Siitä lähti kantelu eduskunnan apulaisoikeusasiamiehelle. Hän siirsi sen Rikosseuraamusviraston tutkittavaksi. Kanteluni ei tietenkään johtanut mihinkään toimenpiteisiin.


      • ihan oikein
        haastattelussa kirjoitti:

        - Olin eristysselliosastolla, jossa ei voi itse vetää vessanpyttyä, vaan se tehdään vartijoiden toimesta sellin ulkopuolelta. Pyttyäni ei vedetty ja lopulta poistin ulosteet sellistäni ovessa olevan ruokaluukun kautta.
        - Kun tulin tunnin ulkoilusta, ulosteet oli heitelty takaisin selliini pitkin seiniä ja lattioita. Siitä lähti kantelu eduskunnan apulaisoikeusasiamiehelle. Hän siirsi sen Rikosseuraamusviraston tutkittavaksi. Kanteluni ei tietenkään johtanut mihinkään toimenpiteisiin.

        Lepolomallako luulit olevasi


      • _j

        mieti saatana ku sun isäs telotettais, unohtaisitko kostaan? älä juttele typeryyksiä jos et ollu yks uhrien omaisista, minä olen, enkä oo unohtanu ja toivon et toi vitun rotta mätänee selliis


      • trush la jura
        valoihin tulee kirjoitti:

        ne pitäisi eikalta sammuttaa lopullisesti eli KUULA KALLOON!

        no jos olet vakavissaan tuota mieltä nii ole hyvä..... ja mene ja ammu sille se kuula kalloon turhaan sä täällä netissä pullistelet!!!!


    • toimintaa

      Ohjelma palautti osittain uskon Suomen vankeinhoitojärjestelmään. Olen luullut että kaikki vankilat ovat täysihoitoloita mutta onneksi on edes yksi vankila missä rikollisia käsitellään kuten kuuluu. Smamanlainen käytäntö kaikkiin vankiloihin kaikille vangeille. Lisäksi tuomioita pitäisi koventaa. Murhasta minimituomio 20-30 vuotta ja maksimi elinikäinen.

      • asiantuntija

        Voi V...U! Tommonen jätkä, jos olisi elänyt meidän kylällä, olis asiat toisin, eikö parempaa jotajaa vai liekkö kaikkein tyhmin, kuka on saatu värvttyä.. Onneton, popsii kaiken mailman tahnat ym.ym. eikä pysty parempaan, pelkää niin paljon, ettei pysty haastamaan mies miestä vastaan. Raukka! Joka kuljettaa asetta, pelkää. Väittävät, että jos ei kanna asetta, niin tulee itse tapetuksi, voi,voi! Asiat on itse tullut ajettua siihen jamaan, että ei voi perääntyä, kun on tullut kehuskeltua ja luvattua semmosta, mitä ei ilman asetta voi pitää tai täyttää. Olis kiva,jos tommosen tapais treeneissä, vois olla ettei, eikan tartteis näyttää ns: TORILLA MITEN TAITAVA JA VAHVA ON, VAAN TIETÄIS,ETTÄ IHAN OIKEESTI OLIS HARJOITELTAVA VIELÄ PALJON, PÄRJÄTÄKSEEN TÄSSÄ MAAILMASSA.


      • uskokaa vaan !
        asiantuntija kirjoitti:

        Voi V...U! Tommonen jätkä, jos olisi elänyt meidän kylällä, olis asiat toisin, eikö parempaa jotajaa vai liekkö kaikkein tyhmin, kuka on saatu värvttyä.. Onneton, popsii kaiken mailman tahnat ym.ym. eikä pysty parempaan, pelkää niin paljon, ettei pysty haastamaan mies miestä vastaan. Raukka! Joka kuljettaa asetta, pelkää. Väittävät, että jos ei kanna asetta, niin tulee itse tapetuksi, voi,voi! Asiat on itse tullut ajettua siihen jamaan, että ei voi perääntyä, kun on tullut kehuskeltua ja luvattua semmosta, mitä ei ilman asetta voi pitää tai täyttää. Olis kiva,jos tommosen tapais treeneissä, vois olla ettei, eikan tartteis näyttää ns: TORILLA MITEN TAITAVA JA VAHVA ON, VAAN TIETÄIS,ETTÄ IHAN OIKEESTI OLIS HARJOITELTAVA VIELÄ PALJON, PÄRJÄTÄKSEEN TÄSSÄ MAAILMASSA.

        Nämä ihmiset kertovat asiansa yhdeltä näkökannalta ja varmaan löytyy paljon hyväuskosia ihmisiä, jotka uskovat näitä ;pyhäkoulupoikia;, ihan kaikessa, mitä nämä väärin ymmrtetyt puhuvat. Tuomiokin tuli vaikka, en ole tehnyt enkä tiennyt mitään. Ihanteen muuttuessa todeksi, huomaavat ettei elo olekaan,niin ihanaa kuin kuvittelivat. Kysymys!Olisiko muut tehneet saman asian, sen vakaamuksen ja asian eteen mihin itse ryhtyivät, vai pitivätkö pellenä. Sekin yhteiskunnan syy ja kaikki sen edustajat on väärässä.Annan kaiken perinnöksi pyhäkoulu pojille. TV täti voi voi noita poikia sit kun eivät muuta voi niin sairastuvat, sekin on yhteiskunnan vika. elo on raakaa!


      • kuuromykkäsokea?
        uskokaa vaan ! kirjoitti:

        Nämä ihmiset kertovat asiansa yhdeltä näkökannalta ja varmaan löytyy paljon hyväuskosia ihmisiä, jotka uskovat näitä ;pyhäkoulupoikia;, ihan kaikessa, mitä nämä väärin ymmrtetyt puhuvat. Tuomiokin tuli vaikka, en ole tehnyt enkä tiennyt mitään. Ihanteen muuttuessa todeksi, huomaavat ettei elo olekaan,niin ihanaa kuin kuvittelivat. Kysymys!Olisiko muut tehneet saman asian, sen vakaamuksen ja asian eteen mihin itse ryhtyivät, vai pitivätkö pellenä. Sekin yhteiskunnan syy ja kaikki sen edustajat on väärässä.Annan kaiken perinnöksi pyhäkoulu pojille. TV täti voi voi noita poikia sit kun eivät muuta voi niin sairastuvat, sekin on yhteiskunnan vika. elo on raakaa!

        Voi hyvä tavaton kun pitää olla yksinkertaista porukkaa tässäkin foorumissa! Käännellään ja väänellään! Eihän Eikka missään vaiheessa ole kiistänyt tekoaan! Eikä vaatinut tai olettanut saavansa jotain sellaista mitä ei muutoinkin ihminen saa. Ihan pelottaa mihin tää maailama vielä menee kun moiset kuuromykkäsokeat eivät näe mitä edesssään on; kuule mitä puhutaan saati tietenkään, että osaisivat puhua siitä mitä eivät nähneet tai kuulleet vaikka edessä oli. Hävettää ihan elää tuollaisten juntteien kanssa, jotka heittävät kiven samalla kun kusevat omille kintuilleen. Hyvä Eikka! Kun uskals puhua asiansa vaikka sitä kuulemassa oli lauma imbesillejä!


      • mieltä!
        kuuromykkäsokea? kirjoitti:

        Voi hyvä tavaton kun pitää olla yksinkertaista porukkaa tässäkin foorumissa! Käännellään ja väänellään! Eihän Eikka missään vaiheessa ole kiistänyt tekoaan! Eikä vaatinut tai olettanut saavansa jotain sellaista mitä ei muutoinkin ihminen saa. Ihan pelottaa mihin tää maailama vielä menee kun moiset kuuromykkäsokeat eivät näe mitä edesssään on; kuule mitä puhutaan saati tietenkään, että osaisivat puhua siitä mitä eivät nähneet tai kuulleet vaikka edessä oli. Hävettää ihan elää tuollaisten juntteien kanssa, jotka heittävät kiven samalla kun kusevat omille kintuilleen. Hyvä Eikka! Kun uskals puhua asiansa vaikka sitä kuulemassa oli lauma imbesillejä!

        Olen täysin samaa mieltä. Hyvä Eikka! Eikka on juuri siellä minne hän kuuluukin. Turha täällä on kenenkään mitään uhota. Eikalla on iso ego, kyllä hän siellä tulee toimeen. Eikka näkee mistä puhuu, kuulee mistä puhuu ja dumzi dum daa uskaltaa kuulla.

        Näinhän tämä yhteiskunta toimii. Eikka siellä, minä täällä. Mulla edessä konjakkia, toivottavasti Eikallakin joskus. Parempi, että Eikka siellä kuin minä... Hyvä Eikka! Koeta kestää näitä imbesillejä, jotka täällä uhoavat. Tosi paikassa paskaavat housuunsa.


      • kuula kalloon
        mieltä! kirjoitti:

        Olen täysin samaa mieltä. Hyvä Eikka! Eikka on juuri siellä minne hän kuuluukin. Turha täällä on kenenkään mitään uhota. Eikalla on iso ego, kyllä hän siellä tulee toimeen. Eikka näkee mistä puhuu, kuulee mistä puhuu ja dumzi dum daa uskaltaa kuulla.

        Näinhän tämä yhteiskunta toimii. Eikka siellä, minä täällä. Mulla edessä konjakkia, toivottavasti Eikallakin joskus. Parempi, että Eikka siellä kuin minä... Hyvä Eikka! Koeta kestää näitä imbesillejä, jotka täällä uhoavat. Tosi paikassa paskaavat housuunsa.

        Ei taida pojat olla järjellä pilattuja kun rikkovat kaikki omat sellinsä, vessoja ja televisioita myöten ja sitten valittavat kun ei näy televisiota eikä pääse vessaan.

        Aika helvetin säälittävää ja todella tyhmää porukkaa.


      • Eikkakin
        kuula kalloon kirjoitti:

        Ei taida pojat olla järjellä pilattuja kun rikkovat kaikki omat sellinsä, vessoja ja televisioita myöten ja sitten valittavat kun ei näy televisiota eikä pääse vessaan.

        Aika helvetin säälittävää ja todella tyhmää porukkaa.

        kääntyy uskovaiseksi niinkuin Late Johansson.Voi sitten enempi itkeskellä kohtaloaan.


      • Stigu-täti
        kuuromykkäsokea? kirjoitti:

        Voi hyvä tavaton kun pitää olla yksinkertaista porukkaa tässäkin foorumissa! Käännellään ja väänellään! Eihän Eikka missään vaiheessa ole kiistänyt tekoaan! Eikä vaatinut tai olettanut saavansa jotain sellaista mitä ei muutoinkin ihminen saa. Ihan pelottaa mihin tää maailama vielä menee kun moiset kuuromykkäsokeat eivät näe mitä edesssään on; kuule mitä puhutaan saati tietenkään, että osaisivat puhua siitä mitä eivät nähneet tai kuulleet vaikka edessä oli. Hävettää ihan elää tuollaisten juntteien kanssa, jotka heittävät kiven samalla kun kusevat omille kintuilleen. Hyvä Eikka! Kun uskals puhua asiansa vaikka sitä kuulemassa oli lauma imbesillejä!

        Lainaus: "Eikä vaatinut tai olettanut saavansa jotain sellaista mitä ei muutoinkin ihminen saa."

        Pitäisikö vankilassa siis olla samat oikeudet saada kaikki se, mitä vapaudessakin? Eiköhän se vankila ole sitä varten, että pitää luopua aika monista asioista, mistä vapaudessa saa nauttia. Olen käsittänyt, että sitä sana rangaistus tarkoittaa.


      • menkää spedet ite linnaan j...
        kuula kalloon kirjoitti:

        Ei taida pojat olla järjellä pilattuja kun rikkovat kaikki omat sellinsä, vessoja ja televisioita myöten ja sitten valittavat kun ei näy televisiota eikä pääse vessaan.

        Aika helvetin säälittävää ja todella tyhmää porukkaa.

        eikka lehtosaari on salee kova jätkä ainaski kun lukee sen taustan ja historiaa siit ja kattoo haastateluja ja muutenki rikollisjengin pomo ja ampuu bandidoksen pomon ja kaks jäsent käräjäoikeuden tauolla, heh ei ihan kaikist ois siihen täälki porukka dissaa eikkaa mut voi olla ku pitäs päin naamaa sanoo ni jäis sanomat tai sit sais nää pikku rikkaat äpärät tääl vittuilevat homot rassista


      • eila-pertti
        kuuromykkäsokea? kirjoitti:

        Voi hyvä tavaton kun pitää olla yksinkertaista porukkaa tässäkin foorumissa! Käännellään ja väänellään! Eihän Eikka missään vaiheessa ole kiistänyt tekoaan! Eikä vaatinut tai olettanut saavansa jotain sellaista mitä ei muutoinkin ihminen saa. Ihan pelottaa mihin tää maailama vielä menee kun moiset kuuromykkäsokeat eivät näe mitä edesssään on; kuule mitä puhutaan saati tietenkään, että osaisivat puhua siitä mitä eivät nähneet tai kuulleet vaikka edessä oli. Hävettää ihan elää tuollaisten juntteien kanssa, jotka heittävät kiven samalla kun kusevat omille kintuilleen. Hyvä Eikka! Kun uskals puhua asiansa vaikka sitä kuulemassa oli lauma imbesillejä!

        Eikalla on vankilassa vaikeaa, mutta sitä saa mitä tilaa.

        En nyt tarkoita, että kolmen murhansa takia pitäisi asua varmuusosastolla ja noin rajoitetuissa oloissa, vaan sitä että Eikka on useaan otteeseen osoittanut sopeutumattomuutta laitosjärjestykseen ja vaarantanut laitoksen ja henkilökunnan turvallisuutta.

        Suomen vankiloissa vangin kohtelu on asiallista. Eikan kohdalla em. olot ovat tarpeen, koska hänen suorittaessaan rangaistustaan vapaammissa oloissa, ei voitaisi taata henkilökunnan tai muiden vankien turvallisuutta.

        ..sitten kehtaa vielä itkeä telkkarissa.. voi hyvän tähden!


    • ikävöivä

      Jalat petti kun sain puhelun että lapseni isä Juha Jalonen oli ammuttu ja kuollut.

      • menkää ite äpärät lusii

        eikka lehtosaari on salee kova jätkä ainaski kun lukee sen taustan ja historiaa siit ja kattoo haastateluja ja muutenki rikollisjengin pomo ja ampuu bandidoksen pomon ja kaks jäsent käräjäoikeuden tauolla, heh ei ihan kaikist ois siihen täälki porukka dissaa eikkaa mut voi olla ku pitäs päin naamaa sanoo ni jäis sanomat tai sit sais nää pikku rikkaat äpärät tääl vittuilevat homot rassista..


      • jepjepjep
        menkää ite äpärät lusii kirjoitti:

        eikka lehtosaari on salee kova jätkä ainaski kun lukee sen taustan ja historiaa siit ja kattoo haastateluja ja muutenki rikollisjengin pomo ja ampuu bandidoksen pomon ja kaks jäsent käräjäoikeuden tauolla, heh ei ihan kaikist ois siihen täälki porukka dissaa eikkaa mut voi olla ku pitäs päin naamaa sanoo ni jäis sanomat tai sit sais nää pikku rikkaat äpärät tääl vittuilevat homot rassista..

        Kyllä kaikki "kunnon kansalaiset" soittaa suutaa, mutta kun tulis yksin jätkä, mistä tahansa jengistä eteen, niin vois olla et vois kusi laskeutuu päästä ihan jonnekki muualle ;D


      • boutten
        jepjepjep kirjoitti:

        Kyllä kaikki "kunnon kansalaiset" soittaa suutaa, mutta kun tulis yksin jätkä, mistä tahansa jengistä eteen, niin vois olla et vois kusi laskeutuu päästä ihan jonnekki muualle ;D

        ^olen kanssasi aivan samaa mieltä, ärsyttää nää kokoomusnuoret ynm pellet ketä uhoo netissä ja dissaa bandidokseja,roguesia ja helvetin enkeleit ynm. rikollisjengin porukkaa, mut tuskin ketään uskalatais mitään mielipidettään heistä heittää jos vaikka kadul tulis vastaan ;)


      • Dorka?
        boutten kirjoitti:

        ^olen kanssasi aivan samaa mieltä, ärsyttää nää kokoomusnuoret ynm pellet ketä uhoo netissä ja dissaa bandidokseja,roguesia ja helvetin enkeleit ynm. rikollisjengin porukkaa, mut tuskin ketään uskalatais mitään mielipidettään heistä heittää jos vaikka kadul tulis vastaan ;)

        Juu. Samoilla linjoila. Auoin ite turpaa aika ahkerasti (jurrissa) jossain vitun baarissa ja esitin kovaa jätkää. Pöytään tuli joku nainen varottamaan, et noi Helvetin Enkelit tuol alkaa hermostuu suhun aika vitusti. Voin sanoo, et oli aika helvetin helppo pitää turpa kiinni loppuilta. Loppu kovistelu multa siihen. Toivottavasti joku noista länkyttäjistä kokee saman herätyksen.


      • kova jätkä joka
        menkää ite äpärät lusii kirjoitti:

        eikka lehtosaari on salee kova jätkä ainaski kun lukee sen taustan ja historiaa siit ja kattoo haastateluja ja muutenki rikollisjengin pomo ja ampuu bandidoksen pomon ja kaks jäsent käräjäoikeuden tauolla, heh ei ihan kaikist ois siihen täälki porukka dissaa eikkaa mut voi olla ku pitäs päin naamaa sanoo ni jäis sanomat tai sit sais nää pikku rikkaat äpärät tääl vittuilevat homot rassista..

        ampuu tyypin pitsansyönniltä?
        Sama jos ampuisi jonkun paskalta.
        Mädäntykööt vankilassa mokoma raukkis!


      • faaraaaoooo
        boutten kirjoitti:

        ^olen kanssasi aivan samaa mieltä, ärsyttää nää kokoomusnuoret ynm pellet ketä uhoo netissä ja dissaa bandidokseja,roguesia ja helvetin enkeleit ynm. rikollisjengin porukkaa, mut tuskin ketään uskalatais mitään mielipidettään heistä heittää jos vaikka kadul tulis vastaan ;)

        RG-läiset on ihanpellejä tunnen heitä useita.Ei voi puhua samanapäivänä helveteistä tai bandidoksesta.MIETTIKÄÄ NYT OIKEESTI RG- on sellaista "poikasten puuhastelua".


      • ohjelma
        kova jätkä joka kirjoitti:

        ampuu tyypin pitsansyönniltä?
        Sama jos ampuisi jonkun paskalta.
        Mädäntykööt vankilassa mokoma raukkis!

        .... ketään tuskin kiinnostaa


    • helvettiä..

      tuollaisilla Eikka Lehtosaarilla tekee. Eikö tuollaiset tyypit voisi polttaa roviolla kuin entisajan noidat.. Valjakkala ja moni muu kuuluu ihan samaan porukkaan, ei muuta kuin tulta perseen alle!

      • Se on

        mielenkiintoinen juttu näiden Lehtosaarien, Valjakkaloiden, Kankaiden, Murasten, Koskisten ja sun muitten Huohvanaisten kanssa. Tyypit ovat 13-20 vuotta linnassa ja tulevat sieltä pois ilman muutoksen häivää. Mitä linna siis on opettanut? Ei yhtään mitään. Lehtosaari hyvä esimerkki. Oli linnasta lomalla ja meni ampuilemaan pitseriaan ja sai elinkautisen. Sen se linna opetti. Tällaiset tyypit ovat mieleltään sairaita ja kieroonkasvaneita, eikä heitä enää elävien kirjoissa pitäisi yhteiskunnan pitää. Antakaapa edes yksi peruste sille mksi Valjakkala, joka on omasta mielestään ollut oikeutettu ottamaan hengen kolmelta ihmiseltä, voisi elää? Valjakkalan, tuon kolmoismurhaajan henki, on yhteiskunnalle ja nutturapäille näköjään arvokkaampi kuin kolmen viattoman ihmisen henki. Turha tulla tänne puhumaan mistään "uudesta mahdullisuudesta" Nänä tyypit ovat tiensä valinneet ja sillä tiellä pysyvät.


      • --
        Se on kirjoitti:

        mielenkiintoinen juttu näiden Lehtosaarien, Valjakkaloiden, Kankaiden, Murasten, Koskisten ja sun muitten Huohvanaisten kanssa. Tyypit ovat 13-20 vuotta linnassa ja tulevat sieltä pois ilman muutoksen häivää. Mitä linna siis on opettanut? Ei yhtään mitään. Lehtosaari hyvä esimerkki. Oli linnasta lomalla ja meni ampuilemaan pitseriaan ja sai elinkautisen. Sen se linna opetti. Tällaiset tyypit ovat mieleltään sairaita ja kieroonkasvaneita, eikä heitä enää elävien kirjoissa pitäisi yhteiskunnan pitää. Antakaapa edes yksi peruste sille mksi Valjakkala, joka on omasta mielestään ollut oikeutettu ottamaan hengen kolmelta ihmiseltä, voisi elää? Valjakkalan, tuon kolmoismurhaajan henki, on yhteiskunnalle ja nutturapäille näköjään arvokkaampi kuin kolmen viattoman ihmisen henki. Turha tulla tänne puhumaan mistään "uudesta mahdullisuudesta" Nänä tyypit ovat tiensä valinneet ja sillä tiellä pysyvät.

        Vähän ristiriitaista, kun sanotaan ettei Lehtosaarella itsellään ole oikeutta elää. Uhreista ainakin yksi oli itse tehnyt henkirikoksen. Aika epäloogisia siis nämä perustelut.
        Älköön kukaan tappako ketään jos minulta kysytään.


      • elävää

      • vaikuttaa
        elävää kirjoitti:

        http://www.yle.fi/player/player.jsp?name=El%E4v%E4 arkisto%2F08062_1

        Jos tappaa täysin syyttömän, saattaa selvitä hyvinkin vähällä. Kun rikolliset tappaa toisiaan, niin joutuu kidutusselliin.
        Samanlaisia rikollisiahan ne ovat kaltereiden molemmin puolin, toiset vaan saa pahoinpidellä ja jopa tappaa "laillisesti". Raukkamaisimmat rikolliset hakeutuu kytiksi ja jos ei kelpaa sinnekään, niin sitten vartijoiksi.


    • -J.

      Mitä olen asiaa tutkinut niin Eikka Lehtosaari tappoi Bandidoksen puheenjohtajan ja jäsenen, sekä Black Rhinos kerhon presidentin.

      Ei tappanut siis ketään täysin viatonta, minkä teki Valjakkala.

      Kaikki olivat tiensä valinneet, niin Lehtosaari, kuin tapetutkin. Ne jotka tuolle
      tielle lähtevät, niin tietävät sen itsekin, että henki voi lähteä. Näiden jätkien
      elämäntyyli kun ei ollut eikä ole mitään pelleilyä.

      Lehtosaari tuskin tappaisi ketään ulkopuolista, eli nämä oli jengien välisiä sotia.

      Ei tietenkään oikeuta kukaan tappamaan ketään, en sitä tarkoitakaan, mutta kuten sanoin, niin näiden jätkien hommat EI OLE mitään pelleilyä, vaan näillä on rikollinen tie ja se on itse valittu.

      Otan osaa uhrien omaisille, jotka ovat viattomia ja kärsivät tästä. Ymmärrän heidän tuskansa täysin samalla tavalla kuten muidenkin, joilta omainen on tapettu. Osoittakaa siis kunnioitusta.

      Ihmistä ei ole luotu telkien taakse, joten jos kehtaa valittaa, niin se on hänen asiansa. Huonosti on mennyt Eikalla elämä. Jos nyt vielä mahdollisuus parempaan joskus on, niin tekisi edes uhrien omaisille elämästä paremman, jos edes sellaiseen kykenee.

    • Anonyymi

      Epäilen, että ikinä kykenee. Värvätty kuulema enkeleihin jo. Enkelit tekevät nykyisin ub:n kanssa homma yhdessä. Ois saanu kuolla selliinsä tai pysyä lukittuna.

    • Anonyymi

      Hyvä vaan että tappavat toisiaan. Metsuri Huohvanainen murhasi palkkamurhaaja Anderssonin joka oli kuulema hyvä ystävä. Kun on tuollaisia ystäviä ei vihamiehiä tarvitse.

    • Anonyymi

      Mistä Eikka kaivaa rahat harrikkaan? Tuskin ne prosulle siviiliin paluun kunniaksi hd.ta ostaa vaikka tappoikin bandidos päällikön.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2092
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1644
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe